Strona 3 z 5

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: pn gru 12, 2011 00:01
autor: Mruffka
Podpinam się do tematu :) co do pasowania to prawdopodobnie podkładki trzeba dać, ale nie jestem pewny. Ale mnie równiez interesuje to czy AMK i APY maja takie same wtryski jak BAM :pub:

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: pn gru 12, 2011 16:12
autor: grzegorzp
gdzieś przeczytałem że w AMK bywają i 320 i 380,
320 są szare a 380 niebieskie
ale pewien nie jestem dobrze jakby ktoś potwierdził,

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: pn maja 20, 2013 11:51
autor: Kalik
A ja mam pytanie, bo aktualnie rozebrałem swoje AGU, okazuje się że muszę wymienić dół silnika. Oczywiście szukam dołu od AGU, wiem że na 99% będzie pasował też od ARZ ale dostać go jest jeszcze gorzej niż z AGU. Pytanie jest takie, czy dół silnika podejdzie od AUM? Z tego co wypatrzyłem w etce chyba niestety nie da się zrobić takiego przeszczepu ale może ktoś próbował w praktyce?

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: pn maja 20, 2013 22:56
autor: GMS
każdy 1.8t który ma pompę wody na rozrządzie i jest poprzecznie montowany powinien pasować...

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: wt maja 21, 2013 09:41
autor: rc-men
Powiecie co oprócz: sterownik, wiazka, sonda lambda, przepustnica, przeplywka, stukowce, cewki, pedal gazu (+ pedal hamulca bo do niego jest mocowany pedal gazu) jest potrzebne do przejcia w AGU na ME7.5?

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: śr maja 22, 2013 11:35
autor: GregorzG60
gdzieś przeczytałem że w AMK bywają i 320 i 380,
320 są szare a 380 niebieskie
ale pewien nie jestem dobrze jakby ktoś potwierdził,
W AMK są TYLKO i WYŁĄCZNIE 380cc
A ja mam pytanie, bo aktualnie rozebrałem swoje AGU, okazuje się że muszę wymienić dół silnika. Oczywiście szukam dołu od AGU, wiem że na 99% będzie pasował też od ARZ ale dostać go jest jeszcze gorzej niż z AGU. Pytanie jest takie, czy dół silnika podejdzie od AUM? Z tego co wypatrzyłem w etce chyba niestety nie da się zrobić takiego przeszczepu ale może ktoś próbował w praktyce?
Dół pasuje od ARZ/AJQ/AQA/APP tak że masz w czym wybierać , z nowszych także podpasuje, dlaczego mialo by nie pasować ?, ale juz korby beda cieńsze czyli AUM/AUQ/ARY/ARX

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: czw maja 23, 2013 01:30
autor: Kalik
Dzięki "GregorzG60", takie info na pewno przyda się nie tylko mnie. Na szczęście udało się znaleźć chyba jedyny w necie dół od AGU (wszyscy sprzedają całe słupki), do tego w dobrym stanie więc już wczoraj go przywiozłem i jutro będzie siedział w aucie ;)

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: sob maja 25, 2013 14:35
autor: GregorzG60
To super jak zamontujesz daj znac czy wszystko ok :)

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: sob maja 25, 2013 22:07
autor: GMS
Kalik pisze:Dzięki "GregorzG60", takie info na pewno przyda się nie tylko mnie. Na szczęście udało się znaleźć chyba jedyny w necie dół od AGU (wszyscy sprzedają całe słupki), do tego w dobrym stanie więc już wczoraj go przywiozłem i jutro będzie siedział w aucie ;)
zwróć uwagę jeszcze czy głowica nie jest popękana od zaworów w kierunku świecy zapłonowej(lubi pękać) jak zostawiasz swoją głowicę , ostatnio miałem takiego śmiecia s3 co było strasznie spękane głowica złom...

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: wt cze 04, 2013 09:55
autor: Kalik
"GMS" głowica była w porządku, wymagała wymiany uszczelniaczy no i wiadomo planowanie. Autko od kilku dni poskładane, jeździ dobrze i co najważniejsze nie smrodzi olejem. Ta przyjemność do najtańszych nie należała ale auto i tak zostanie u mnie na długie lata jeśli tylko buda wytrzyma ;) Mam tylko jeszcze jeden problem, mianowicie przy przyspieszaniu potrafi czasem autem szarpnąć. Pewna mądra głowa powiedziała mi kiedyś, że powodem tego jest czujnik halla nawet jeśli nigdzie nie wywala tego błędu, bo po prostu lubią one siadać w tych silnikach. Poczekam jeszcze trochę, jeśli objawy się nasilą to zrobię wymianę.

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: czw cze 06, 2013 11:14
autor: GregorzG60
Sprawdz cewki i moduł zapłonowy na filtrze powietrza, zrób logi dynamiczne i bedzie jasne.

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: czw cze 06, 2013 14:05
autor: grandi
Pierwsze roczniki do 95 r kute tłoki i korbowody , kolega zdejmował czapkę i mówił że przy 300jak zdjął czapkę zobaczył coś złotego na cylindrach , jak gość robił mu czapkę to się zapytał co to jest . Facet powiedział że to jakiś proces nie pamiętam coś jak galwanizacja czy coś takiego robione przez vw i że dopiero silnik mu się dotarł.

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: czw cze 06, 2013 22:36
autor: GMS
do pierwszych roczników pchali to co mieli,czyli stare porządne tyczy się to korb, przecież te korby to jeden grzyb, s2, 1.8t, 9a, kr... itp a w s3 bam też są korby se starego kibla czyli najmocniejsze

Re: Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: pt cze 07, 2013 18:15
autor: Kalik
GregorzG60 pisze:Sprawdz cewki i moduł zapłonowy na filtrze powietrza, zrób logi dynamiczne i bedzie jasne.
Problem będzie na pewno gdzieś indziej. Po tym remoncie auto na benzynie zrobiło się strasznie mułowate, za to na gazie lata jak głupie. Będę szukał, jak znajdę napiszę co było przyczyną.