Strona 3 z 11
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pn gru 20, 2010 17:31
autor: HGP vr6
dzięki 350nm to juz dobrze jak na mk3.. pozdro...
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: pn paź 17, 2011 22:22
autor: tomcio1
Witam serdecznie zacne grono!
Jako, że właśnie forum darze szczególnym zaufaniem - a raczej zorientowanych ludzi wypowiadających się na nim, chciałbym prosić was o pomoc.
Jakiś czas temu wgrałem wirusa, po którym auto miało się deklarować mocą ok.180KM - silnik AWT
Shamowane zostało 167KM na PB95 oraz 163KM na LPG.
Diagnosta przeprowadzający test powiedział, że wykres wskazywałby na uszkodzony przepływomierz.
Co o tym sądzicie?
Z góry dziękuję za konstruktywne uwagi
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt paź 18, 2011 00:00
autor: Yuri
tomcio1 pisze:Witam serdecznie zacne grono!
Jako, że właśnie forum darze szczególnym zaufaniem - a raczej zorientowanych ludzi wypowiadających się na nim, chciałbym prosić was o pomoc.
Jakiś czas temu wgrałem wirusa, po którym auto miało się deklarować mocą ok.180KM - silnik AWT
Shamowane zostało 167KM na PB95 oraz 163KM na LPG.
Diagnosta przeprowadzający test powiedział, że wykres wskazywałby na uszkodzony przepływomierz.
Co o tym sądzicie?
Z góry dziękuję za konstruktywne uwagi
Też się tak przed programem napalałem, ile mi to kucy nie wyjdzie, a wypluło podobnie jak u Ciebie
. Poprawiło się trochę po wywaleniu kata i montażu FMIC, ale dalej szału "ni ma". U mnie z rzeczy mogących mieć wpływ na taki wynik została mi tylko w zasadzie przepływka, bo reszta podzespołów sprawdzona/wymieniona. I chyba ją dla pewności zmienię i zobaczę jak będzie.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: ndz paź 23, 2011 17:06
autor: artur_p13
Witam
Mój Passat 1.8t AWT (150 km, 210Nm)
Pierwszy pomiar na hamowni 167 km i 239 Nm - seria
Po modzie 195 km i 294 Nm - podobno można by było wycisnąć przy tym egzemplarzu i 210 km ale ze względu na inst g zostało 195km.
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt lis 15, 2011 21:40
autor: Mr Coffee
artur_p13 pisze:Witam
Mój Passat 1.8t AWT (150 km, 210Nm)
Pierwszy pomiar na hamowni 167 km i 239 Nm - seria
Po modzie 195 km i 294 Nm - podobno można by było wycisnąć przy tym egzemplarzu i 210 km ale ze względu na inst g zostało 195km.
Jaką masz instalke lpg?
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: śr lis 16, 2011 16:03
autor: artur_p13
ELPIGAZ
reduktor VEGA-i
wtryskiwacze STELLA -zielone
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: śr lis 16, 2011 23:08
autor: evolution
artur_p13 pisze:ELPIGAZ
reduktor VEGA-i
wtryskiwacze STELLA -zielone
ten zestaw wystarcza do 250km
marzenia scietej glowy.. 250 osiagniesz moze .. ale na afr>16
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: czw sie 30, 2012 16:22
autor: Mruffka
Mk3 1.8 T AGU, wtryski seria, dolot seria, Dp 3 cale dalej 2,75, fmic. turbo k03-052. Auto przed strojeniem. Przed strojeniem będą założone wtryski i dolot. Jak myślicie szukać tych 5 km do serii czy zakładać i stroić ?
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: czw sie 30, 2012 16:30
autor: Yuri
Mruffka pisze: Jak myślicie szukać tych 5 km do serii czy zakładać i stroić ?
5kM to jest w granicy błędu pomiaru, więc nawet nie ma co się tym przejmować. Równie dobrze mogło Ci wyjść 155kM.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt paź 30, 2012 19:47
autor: tomasz506
Moje audi A4 1.8T AEB po chipie moc 186,7km i 282nm. Jednak ten wynik nie daje takiej frajdy z jazdy, spodziewałem sie czegoś wiecej..Jednak po zastosowaniu MBC moc wzrosła ponad 200km i moment obrotowy uwaga 350nm. Dla ciekawostki powiem że przed chipem i na seryjnym sprzęcie po zastosowaniu MBC moc na hamowni wyniosła 190km i 320nm--turbina K03. Jak czytam że ktoś musi zakladać K04 i robić jakieś wymiany części zeby uzyskać np 210km i ponad 300nm to jest w błedzie. Turbina K03 jest najlepsza bo kręci sie już od najniższych obrotów i jazda jest fajna bo nie potrzeba żyłować auta do 5tyś aby poczuć moc. Wiem że silniki AEB są jedyne w swoim rodzaju bo mają najwieksze kanały dolotowe (szybsze wstawanie turbiny i jej wydajność)
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt paź 30, 2012 19:53
autor: tomasz506
Yuri pisze:Mruffka pisze: Jak myślicie szukać tych 5 km do serii czy zakładać i stroić ?
5kM to jest w granicy błędu pomiaru, więc nawet nie ma co się tym przejmować. Równie dobrze mogło Ci wyjść 155kM.
Uzyskany wynik odzwierciedla stan przepływomierza, który z czasem zaniża moc...jak chcesz podnieść moc to wystarczy zrobić prosty manewr z MBC
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt paź 30, 2012 20:58
autor: Yuri
A co ma przepływomierz do błędu pomiaru? Wystarczy, że dmuchawa będzie kiepska i już rolki nie oddadzą tego co się dzieje normalnie na drodze. Przepływomierz może mieć wpływ na parametry silnika, a nie na parametry hamowni.
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
: wt paź 30, 2012 22:58
autor: Mruffka
Robiąc logi po przepływomierzu można było snuć okolice 160-165 km u mnie
więc przepływomierz nie ma nic do tego. Biadolenie
nigdy nie założę MBC
wiadomo dlaczego
nie chcę rozbierać silnika bo mi tłok spłynie. pozdrawiam