Strona 19 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw mar 03, 2011 22:59
autor: andy_czarny
czyli nie bedzie wielkich problemów dzieki to wlasnei mialem nadzieje uslyszec... :satan:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 01:22
autor: buli12
panowie na tym zdjeciu sa podcisnienia z seata ibizy cupra 1,8t AYP 156 km moje pytanie brzmi linia niebieska z zaworka idzie do czego? a zielona ona sie rozchodzi potem na dwie strony do czego to idzie? aha i dlaczego z zaworka z niebieska linia w seri idzie podcisnienie do blow off-a a tu na zdjeciu?? do egr-u????? Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 13:06
autor: Kryza
Witam, mam Golf'a mk1 3D. i chce wsadzic do niego 1.8T AGU.
i chce mu podnieśc moc do około 230-250KM.
Przeczytałem cały ten temat dużo ciekawych żeczy się dowiedziałem ale mimo to prośił bym jeśli ktoś ma chwilę czasu zeby mi powiedział co mogę zmienic w silniku zeby zbudowac w miare mało awaryjną jednoste o mocy podanej wyżej.
z tego co tu się dowiedziałem to napewno wtryski, turbo, może pompa paliwa, i strojenie,jaki najlepszy intercoler?? może dodatkowe chłodzenie oleju??co do skrzyni czy może zostac fabryczna z AGU?
czy seriyjny słupek AGU wytrzyma te wszystkie zmiany??co z półosiami jakie pasują czy trzeba robic jakąś rzezbę ???
czy jest możliwośc podpięcia wiąski pod seryjne zegary mk1 z obrotomierzem ???
przepraszam za moją ortografie,to nie jest moja mocna strona ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 14:17
autor: Kevin_mkII
Kryza pisze:...Przeczytałem cały ten temat...

jak przeczytales to po co zadajesz jeszcze pytania powielajace sie w nim? :banghead:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 14:31
autor: Kryza
bo nie wiem jaka turbina bedzie najlepiej współgrac z jakimi wtryskami i czy w przypadku jakiejs turbiny większej czy trzeba zmienic pompe paliwa.
tego nie wiem nie jestem pewien poprostu co bedzie dobre.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 14:41
autor: Kevin_mkII
zacznij najpierw od przygotowania auta pod taka moc... czytaj hamulce zawieszenie itp a potem włóz silnik a na koncu kombinuj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr mar 16, 2011 14:50
autor: Kryza
ok . . .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 01, 2011 09:04
autor: bartos1
Witam mam zamiar brac sie za mój silnik 1.8t AGU i mam parę pytan z nim związanych.. Czy można zrobić program na instalacji gazowej i ile wytrzymają obecne wtryski pomaranczowe brc. Znajomy zajmuje sie programami ale mówił że nie ma pojecia czy z gazem nie bedzie problemu. Za virusa powiedział 600 zł plus hamowanie w dwie strony... Przed programem chciałbym zmienic dolot simoty i wywalic kata, bo na to znajde fundusze. i czy po virusie jak zakładajac wiekszy fmic nie trzeba będzie stroic go na nowo czy lepiej robic program po wszystkich przerróbkach. satysfakcjonowało by mnie 180 PS. Dzięki z góry za odp

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt kwie 01, 2011 16:19
autor: Yuri
Strojenie to z reguły końcowy etap modyfikacji, ale akurat w przypadku FMIC to nie ma to znaczenia czy zrobisz go przed czy po.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 16, 2011 17:11
autor: buli12
pytanie do was co mi da jak włoze zawór n75 do1,8t od tt 225 km a nie od zwykłego 1,8t i co da przepływka od vr6 prosze o odp

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 16, 2011 20:13
autor: Kevin_mkII
skurczy portfel

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 16, 2011 22:38
autor: loutodd
ale zwiększy respect

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob kwie 16, 2011 23:22
autor: buli12
panowie do rzeczy bym prosił to mi nie pomorze takimi odpowiedziami