Strona 174 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 28, 2017 04:44
autor: koc12
Jeśli siedzi k03-53 to jakim cudem niby seryjnie AWP ma 180 km skoro opis ten turbiny jest że 150 km

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 28, 2017 15:44
autor: majic
koc12, te turbiny wystepowały w silniku AUM, który był zdławiony softem na 150 i w AUQ, ktore ma w serii 180. Tyle ile Twoj AWP.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 29, 2017 00:34
autor: koc12
Takie pytanko troche z innej beczki co się robi z katalizatorem i lambdą jak sie zakłada downpipe ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 29, 2017 09:07
autor: k0nr4d
Katalizator się sprzedaje, a drugą lambdę wyłącza w sofcie i wyrzuca do śmieci, ew. też sprzedaje.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 18, 2017 12:47
autor: borzo
k0nr4d, wiesz jak wyłączyć te sondę ;) ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 18, 2017 16:31
autor: k0nr4d
Wiem ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 20, 2017 23:05
autor: rysiektr
k0nr4d pisze:Wiem ;)
dobre :rotfl:
Kiedyś do kolegi na przystanku autobusowym pochodzi jakiś nieznajomy i pyta "Wie Pan która godzina? A kolega - Wiem :grin: "
borzo pisze:wiesz jak wyłączyć te sondę ;) ?

tu masz trochę

https://s4wiki.com/wiki/Tuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 20, 2017 23:30
autor: k0nr4d
rysiektr pisze:dobre
no co, odpowiedzialem na pytanie xD

Dodatkowo jeszcze sporo może pomóc forum nefmoto.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 20, 2017 23:35
autor: rysiektr
k0nr4d pisze:może pomóc forum nefmoto
ło to to dużo info tam jest :pub:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 21, 2017 11:55
autor: majic
No dużo, ale jakie czasy przy jakim napieciu przy wtryskach 0280156012 to np nie ma :satan:
Może ktoś przez przypadek ma takie info? TVUB od Porsche 911 996 z silnikiem 3.6 :food:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 21, 2017 14:06
autor: darwaz
majic pisze:No dużo, ale jakie czasy przy jakim napieciu przy wtryskach 0280156012 to np nie ma :satan:
Może ktoś przez przypadek ma takie info? TVUB od Porsche 911 996 z silnikiem 3.6 :food:
Kompensację sobie weź z pierwszych lepszych wtrysków boscha o podobnej wydajności, KRKTE sobie policz a potem sobie na aucie dostrój.
A jak Ci się bardzo chce to ściągnij ECU z tego porsche i poszukaj w nim.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sie 25, 2017 21:06
autor: skwaromir
Witam.

Wrzuciłem do swojego audi80 1.8t. Ostatnio zmieniałem wiązke i komputer. Mam dwa komputery jeden me 3.8.3 a drugi me3.8.2 usunąłem z nich immobilizer ogólnie znanym sposobem. Podłączyłem odpaliłem działa. Wrzuciłem wiązke do auta polutowałem wszystkie kable. Włączam vcds-a odpalam i zrywa mi połączenie. Na obydwu komputerach tak samo. Mam jeszcze kabel od viakena pod vag-com i tak samo. Miałem to na wcześniejszym komputerze z me3.2 i sądziłem że jest uwalony.

Wczoraj działało, dziś nie chce na obu komputerach, myślałem że może przy rozruchu ginie napięcie na obd2, ale jest.

Może ktos ma jakiś pomysł co sprawdzić?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 07, 2017 19:25
autor: greenman8
Witam,
Poszukuję człowieka , który wyłączy mi drugą sondę lambda w sofcie.(Pruszków,Grodzisk,Wa-wa lub okolice).

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 24, 2017 19:24
autor: Belol
Będę wymieniał uszczelkę pokrywy zaworów a ze pracuje na malarni proszkowe to przy okazji wyczyszcze i odmaluje pokrywę zaworów. Za jednym razem pomyślałem tez o kolektor ze ssącym. Wystarczy zdemontować listwę wtryskową i odkręcić kolektor ssący?
Uważać na coś? Przy okazji wymienić uszczelkę kolektora? Coś jeszcze?
Poprostu dużo robie samemu ale jeszcze nie sciagalem kolektora.