Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeśli siedzi k03-53 to jakim cudem niby seryjnie AWP ma 180 km skoro opis ten turbiny jest że 150 km
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
koc12, te turbiny wystepowały w silniku AUM, który był zdławiony softem na 150 i w AUQ, ktore ma w serii 180. Tyle ile Twoj AWP.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Takie pytanko troche z innej beczki co się robi z katalizatorem i lambdą jak sie zakłada downpipe ?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Katalizator się sprzedaje, a drugą lambdę wyłącza w sofcie i wyrzuca do śmieci, ew. też sprzedaje.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dobrek0nr4d pisze:Wiem
Kiedyś do kolegi na przystanku autobusowym pochodzi jakiś nieznajomy i pyta "Wie Pan która godzina? A kolega - Wiem "
borzo pisze:wiesz jak wyłączyć te sondę ?
tu masz trochę
https://s4wiki.com/wiki/Tuning" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
no co, odpowiedzialem na pytanie xDrysiektr pisze:dobre
Dodatkowo jeszcze sporo może pomóc forum nefmoto.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ło to to dużo info tam jestk0nr4d pisze:może pomóc forum nefmoto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No dużo, ale jakie czasy przy jakim napieciu przy wtryskach 0280156012 to np nie ma
Może ktoś przez przypadek ma takie info? TVUB od Porsche 911 996 z silnikiem 3.6
Może ktoś przez przypadek ma takie info? TVUB od Porsche 911 996 z silnikiem 3.6
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kompensację sobie weź z pierwszych lepszych wtrysków boscha o podobnej wydajności, KRKTE sobie policz a potem sobie na aucie dostrój.majic pisze:No dużo, ale jakie czasy przy jakim napieciu przy wtryskach 0280156012 to np nie ma
Może ktoś przez przypadek ma takie info? TVUB od Porsche 911 996 z silnikiem 3.6
A jak Ci się bardzo chce to ściągnij ECU z tego porsche i poszukaj w nim.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam.
Wrzuciłem do swojego audi80 1.8t. Ostatnio zmieniałem wiązke i komputer. Mam dwa komputery jeden me 3.8.3 a drugi me3.8.2 usunąłem z nich immobilizer ogólnie znanym sposobem. Podłączyłem odpaliłem działa. Wrzuciłem wiązke do auta polutowałem wszystkie kable. Włączam vcds-a odpalam i zrywa mi połączenie. Na obydwu komputerach tak samo. Mam jeszcze kabel od viakena pod vag-com i tak samo. Miałem to na wcześniejszym komputerze z me3.2 i sądziłem że jest uwalony.
Wczoraj działało, dziś nie chce na obu komputerach, myślałem że może przy rozruchu ginie napięcie na obd2, ale jest.
Może ktos ma jakiś pomysł co sprawdzić?
Wrzuciłem do swojego audi80 1.8t. Ostatnio zmieniałem wiązke i komputer. Mam dwa komputery jeden me 3.8.3 a drugi me3.8.2 usunąłem z nich immobilizer ogólnie znanym sposobem. Podłączyłem odpaliłem działa. Wrzuciłem wiązke do auta polutowałem wszystkie kable. Włączam vcds-a odpalam i zrywa mi połączenie. Na obydwu komputerach tak samo. Mam jeszcze kabel od viakena pod vag-com i tak samo. Miałem to na wcześniejszym komputerze z me3.2 i sądziłem że jest uwalony.
Wczoraj działało, dziś nie chce na obu komputerach, myślałem że może przy rozruchu ginie napięcie na obd2, ale jest.
Może ktos ma jakiś pomysł co sprawdzić?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam,
Poszukuję człowieka , który wyłączy mi drugą sondę lambda w sofcie.(Pruszków,Grodzisk,Wa-wa lub okolice).
Poszukuję człowieka , który wyłączy mi drugą sondę lambda w sofcie.(Pruszków,Grodzisk,Wa-wa lub okolice).
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Będę wymieniał uszczelkę pokrywy zaworów a ze pracuje na malarni proszkowe to przy okazji wyczyszcze i odmaluje pokrywę zaworów. Za jednym razem pomyślałem tez o kolektor ze ssącym. Wystarczy zdemontować listwę wtryskową i odkręcić kolektor ssący?
Uważać na coś? Przy okazji wymienić uszczelkę kolektora? Coś jeszcze?
Poprostu dużo robie samemu ale jeszcze nie sciagalem kolektora.
Uważać na coś? Przy okazji wymienić uszczelkę kolektora? Coś jeszcze?
Poprostu dużo robie samemu ale jeszcze nie sciagalem kolektora.
Na rozstaju dróg... redukcja i but!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości