Strona 172 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 30, 2017 22:10
autor: ADi997
rysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
Chodzi o swapa do mk2 + mody ma 300km.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 30, 2017 22:48
autor: darwaz
rysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
jak mi zrobisz kompleksową odbudowę golfa za 20k to jutro u Ciebie jestem z moim zielonym. :). Hehe

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 30, 2017 23:24
autor: rysiektr
darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln :-) ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 01, 2017 00:48
autor: ADi997
rysiektr pisze:darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln :-) ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...
Jak najbardziej wszystko się zgadza. Bardziej chodzi o uświadomienie kogoś, że to nie będą małe kwoty i trzeba podjąć ważną decyzję, idziemy w to i inwestujemy albo jakiś inny kompromis.
Z innego punktu widzenia to ori mk2 gti z krem na pokładzie będą cenić z roku na rok.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 09, 2017 19:06
autor: grzechotek
Mam pytania swapu z 1.6sr na 1.8t:
1. czy przednie zawieszenie i hamulce też trzeba wymienić ?
2. czy mocowania silnika i skrzynia pasuję z 1.6sr czy trzeba coś przerabiać ?
3. nie mam CANu i jak znajdę silnik też bez CANu to nie będę musiał wymieniać instalacji ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr maja 10, 2017 13:46
autor: henio098
grzechotek pisze:1.6 na 1.8
1.Nie trzeba, wszystko* pasuje. W zależności ile mocy ma mieć ten silnik jest to już indywidualna kwestia podejścia do bezpieczeństwa. Do normalnej dynamicznej jazdy na 150KM moim zdaniem hamulce 288mm w połączeniu ze świeżym płynem wystarczają. - * Poprawiam się, kolega poniżej ma racje z tymi zwrotnicami.
2.Wszystko pasuje.
3.Pewnie nie wszystko jest inne ale większość więc najprościej przełożyć całą wiązkę z pod maski.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw maja 11, 2017 00:26
autor: ADi997
Nie założysz tarcz 288 z gti na zwrotnice z 1.6. 256mm na pewno nie dadzą sobie rady.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 21, 2017 14:11
autor: damiano074
Witam wszystkich,
jestem w trakcie swapa 1.8t AUM do mojego mk1. Mam wszystko podłączone zgodnie z http://clubgti.com/showthread.php?20588 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false; .
Po podaniu plaka do dolotu silnik odpala, przy robieniu testu elementów wykonawczych(przez obd2) wtryski pylą, jednak podczas kręcenia silnikiem wtryskiwacze nie podają paliwa - przez co nie mogę odpalić.
Gdzie moze leżec przyczyna? Immo oczywiscie wyłączone.
Pozdrawiam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 22, 2017 12:35
autor: majic
Co konkretnie wpiąłeś do wtyczki T14a pin 5 i 6?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 22, 2017 13:45
autor: damiano074
Obydwa piny to plus za przekaźnikiem pompy paliwa, sprawa już ogarnięta. Ginął mi plus po kluczyku na ecu, tj plus był, ale podczas kręcenia silnikiem zanikał. Po podaniu plusa z oryginalnej instalacji a nie ze skrzynki bezpieczników, silnik zagadał. Pozdro.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 04, 2017 15:18
autor: skwaromir
Hej. Może ktos wie czy w Aeb i agu są takie same tarczki na wałka rozrządu tzn. z jednym wycięciem?
Jakie mogą być minusy przy nie podpięcie czujnika ciśnienia płynu wspomagania i
pedału sprzegła w me3.8.3?
Oraz czy ktoś ma namiary na takie wsuwki jak są we wtyczce do komputera?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 04, 2017 17:28
autor: kkkacper
Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lip 04, 2017 23:16
autor: rysiektr
kkkacper pisze:Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..
Nie tam gadasz... Podłączyłem kilka AGU bez tego i latają.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 05, 2017 07:08
autor: kkkacper
rysiektr, no to chyba, ze te zupelnie stare sterowniki maja jakas swoja wizje.. moze troche sie rozpedzilem bo to 3.8.3 rzeczywiscie, ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..