Strona 171 z 181
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw kwie 06, 2017 19:52
autor: Pablo1010
ADi997 pisze:Jak masz zegary z mk2/mk3 to musisz założyć starsze czujniki, jeden niskiego drugi wysokiego ciśnienia.
Mam licznik ori mk2 czyli co nie ma opcji inaczej tego podłączyć niż przez te dwa czujniki , wcześniej miałem kR wiec czujnika mam tylko w Kr było miejsce w podstawie chłodnicy oleju a tutaj w Agu nie ma bardo gdzie, mam podstawkę dodatkową ale tam jest Ciśnienie oleju i temp Ol.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw kwie 06, 2017 23:30
autor: rysiektr
To musisz dołożyć jeszcze jakiś trójnik i tam wpiąć czujnik.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 07, 2017 09:20
autor: Pablo1010
Ok Rozumiem ale jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły inne to z góry dzięki .
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 07, 2017 09:24
autor: rysiektr
Możesz jeszcze pobawić się z elektryką i przywrzeć do masy 1 z czujników, nie pamiętam, czy niskiego czy wysokiego ciśnienia ale któryś z nich zwierał jak było ciśnienie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 07, 2017 16:54
autor: RasPL
Niskiego cisnienia moze byc nie podlaczony. On się zwiera przy cisnieniu ponizej 0.25bar
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 28, 2017 09:27
autor: filip2
Wytłumaczy mi ktoś różnicę?
95 zł a 159 zł
Coś słyszałem że są te wtryski BOSCH Made in China lub Made in Germany, czy to o to może chodzić?
http://allegro.pl/wtryskiwacze-bosch-43 ... 73389.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wtrysk-bosch-430cc-wt ... 63690.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 28, 2017 14:41
autor: kkkacper
filip2, nie bierz ani jednych ani drugich.. sa *#cenzura#* warte
ten model co pokazales jest robiony w Chinach przez Boscha, ale sa jeszcze typowe zwykle chiniole.. szukasz wtryskow do 1.8T to wal na priv i cos doradze albo cos wybierzemy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt kwie 28, 2017 21:17
autor: Demoonek
Jaki silnik z gammy 1.8t najlepiej wsadzic do golfa mk2 (baza jest GTI 16V Kr) jesli chcialbym osiagnac cos kolo 270-300 koni? Nie chcialbym bym zbytnio zylowac jednostki ale jestem otwarty na propozycje wstawienia wiekszych wtryskow, nowej pompy paliwa oraz jakiegos turbo w hybrydzie. Skrzynia 5-cio czy raczej 6-cio biegowa do tego? heble przod 312 czy moze 280 wystarcza? Jest tu ktos godny polecenia kto moglby i chcial taki temat profesjonalnie ogarnac? Tak wiem ze w tych postach jest juz czesciowa odpowiedz ale po 20 stronach dostalem oczopląsu a do 171 daleko.... Prosze o konkretna odpowiedz kogos kto siedzie w temacie. Bóg zapłać dobrzy ludzie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob kwie 29, 2017 00:45
autor: rysiektr
Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob kwie 29, 2017 10:39
autor: kkkacper
rysiektr, z tym grubym portfelem to nie przesadzajmy, te 300 koni albo pobliskie wartosci to nie jest az tak ogromny problem
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob kwie 29, 2017 10:56
autor: RasPL
Ile już tłokow w tych 1.8t spłynęło ? Nie ma owsa to lepiej nie kombinować
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz kwie 30, 2017 00:25
autor: Demoonek
rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz kwie 30, 2017 15:26
autor: ADi997
Demoonek pisze:rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?
Z własnego doświadczenia Ci powiem, że 20kpln nie wystarczy. Zerknij na linka z fanpage FB gdzie znajdziesz sporo info. Mogę napisać dłuższego posta co i jak ale większość info znajdziesz w tym temacie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz kwie 30, 2017 21:43
autor: rysiektr
Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.