Strona 18 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 12, 2011 00:44
autor: mabu79
Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo dziekuje bardzo.Zaraz po zostawieniu tutaj zapytania dowiedzialem sie rzeczy odnosnie lapy i flansz a z reszta to wyjdzie w praniu.Samochod ma byc tylko urlopowy i nie sadze zebym kiedykolwiek sie rozpedzil do 240 km/h wiec sadze ze starczy mi w zupelnosci.To ma byc moja zabaweczka na codzien niestety 67km w octavii :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 13:21
autor: buli12
Panowie mam zamiar kupić sobie blow-off ale nie wiem jaki i gdzie szukać na allegro są ale nie ma dedykowanego proszę o poradę jaki i jakis link z allegro który dziekuje

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 13:22
autor: buli12
aha a silnik mam 1,8t z seata ibizy cupry AYP 156 hp turbo k03 rok 2001

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 17:40
autor: dcsp52
po 2001 roku raczej jest lepsza sprezarka w ibizie

podaj oznaczenie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 18:39
autor: buli12
PODAŁEM AYP OZNACZENIE SILNIKA A POZA TYM POTRZEBUJE BLOWA A NIE SPRZEZARKI

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 19:14
autor: dcsp52
pisalem zebys podal oznaczenie sprzezarki :) smiem twierdzic ze masz "k03s"

blowa ci nie polece tylko dlugi dolot CAI auto bedzie sapać fabrycznym DV :) tak ze ludzie beda cie pytac czy masz tego twojego BLOWA ;D

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 15, 2011 22:42
autor: buli12
mam k03 własnie chce kupiv k03s

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 17, 2011 21:49
autor: buli12
panowie potrzebny schemat podcisnien do 1,8t z seata ibizy cupry 2001 rok oznaczenie silnika AYP bardzo pilne

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 23, 2011 16:42
autor: buli12
witam Panowie mam problem pacjent 1,8t AYP 156 km turbo k03 ost miałem problem autko nie ciągło nie miało mocy wymieniłem wszystkie wężyki od podcisnien i było spoko na chwile teraz znowu zaczoł swirowac tzn.po dodaniu gazu doładowanie węndruje powyżej bara i śćina mi turbo na chwile nie ma poczym się pojawia i w kółko tak samo mało tego jeszcze nie trzyma doładowania podkreślam zawór n75 został wymieniony vag 0 błędów poradzcie coś bo już nie wiem co mam zrobić za co sie wziaz to zdjęcie z podcisnieniami jak mam podłączone błagam o pomoc bo sie nie da jezdzic a juz nie mówie o wyprzedzaniu juz raz bym sie zabił bo brakło mocy i auto zdechło Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 23, 2011 18:12
autor: dcsp52
stary w ilu jescze tematach dasz post tej samej tresci ? :banghead:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 23, 2011 19:35
autor: buli12
kolego podpowiedział bys cos co do mojego pytania a nie bez sensu odpisywał potrzebuje pilnie porady a nie głupich uwag a dlatego tyle postów bo moze ktos w koncu odpowie sensownie i mi pomoze

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 23, 2011 21:37
autor: Rafalek114
Skoro potrzebujesz pilnie pomocy to zapac komus ktos sie zna i pewnie ja uzyskasz ... na co ty liczysz ze ktos ze piekne oczy powie ci jak masz calego swapa zrobic ?? Smiecisz w temacie i tyle ... napisz sobie do kogos na pw a nie syfisz tu .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw mar 03, 2011 00:30
autor: andy_czarny
Czy majac golfika mk4 gti z UK bede mial jakies wieksze problemy zeby to wsadzic w miejsce ABS'a(mk3)?? jak z lapami silnika i skrzyni, jak chlodnice ?? Z czym jeszcze problem bedzie...wiem ze cala masa *#cenzura#* wychodzi podczas takiej roboty ale tak z grubsza na co sie nastawiac ??
pozdrawiam i dzieki za wyrozumialosc przegladalem ten temat ale balagan niemilosierny :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw mar 03, 2011 18:35
autor: TAZ
Ja mam silnik z audi A3 w golfie mk2 i nie zauważyłem większych różnic. No może wejście wiązki do kabiny jest z drugiej strony ale to już nie stanowi problemu.