Strona 18 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob lut 12, 2011 00:44
autor: mabu79
Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo dziekuje bardzo.Zaraz po zostawieniu tutaj zapytania dowiedzialem sie rzeczy odnosnie lapy i flansz a z reszta to wyjdzie w praniu.Samochod ma byc tylko urlopowy i nie sadze zebym kiedykolwiek sie rozpedzil do 240 km/h wiec sadze ze starczy mi w zupelnosci.To ma byc moja zabaweczka na codzien niestety 67km w octavii
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 13:21
autor: buli12
Panowie mam zamiar kupić sobie blow-off ale nie wiem jaki i gdzie szukać na allegro są ale nie ma dedykowanego proszę o poradę jaki i jakis link z allegro który dziekuje
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 13:22
autor: buli12
aha a silnik mam 1,8t z seata ibizy cupry AYP 156 hp turbo k03 rok 2001
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 17:40
autor: dcsp52
po 2001 roku raczej jest lepsza sprezarka w ibizie
podaj oznaczenie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 18:39
autor: buli12
PODAŁEM AYP OZNACZENIE SILNIKA A POZA TYM POTRZEBUJE BLOWA A NIE SPRZEZARKI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 19:14
autor: dcsp52
pisalem zebys podal oznaczenie sprzezarki
smiem twierdzic ze masz "k03s"
blowa ci nie polece tylko dlugi dolot CAI auto bedzie sapać fabrycznym DV
tak ze ludzie beda cie pytac czy masz tego twojego BLOWA ;D
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt lut 15, 2011 22:42
autor: buli12
mam k03 własnie chce kupiv k03s
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw lut 17, 2011 21:49
autor: buli12
panowie potrzebny schemat podcisnien do 1,8t z seata ibizy cupry 2001 rok oznaczenie silnika AYP bardzo pilne
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr lut 23, 2011 16:42
autor: buli12
witam Panowie mam problem pacjent 1,8t AYP 156 km turbo k03 ost miałem problem autko nie ciągło nie miało mocy wymieniłem wszystkie wężyki od podcisnien i było spoko na chwile teraz znowu zaczoł swirowac tzn.po dodaniu gazu doładowanie węndruje powyżej bara i śćina mi turbo na chwile nie ma poczym się pojawia i w kółko tak samo mało tego jeszcze nie trzyma doładowania podkreślam zawór n75 został wymieniony vag 0 błędów poradzcie coś bo już nie wiem co mam zrobić za co sie wziaz to zdjęcie z podcisnieniami jak mam podłączone błagam o pomoc bo sie nie da jezdzic a juz nie mówie o wyprzedzaniu juz raz bym sie zabił bo brakło mocy i auto zdechło
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr lut 23, 2011 18:12
autor: dcsp52
stary w ilu jescze tematach dasz post tej samej tresci ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr lut 23, 2011 19:35
autor: buli12
kolego podpowiedział bys cos co do mojego pytania a nie bez sensu odpisywał potrzebuje pilnie porady a nie głupich uwag a dlatego tyle postów bo moze ktos w koncu odpowie sensownie i mi pomoze
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr lut 23, 2011 21:37
autor: Rafalek114
Skoro potrzebujesz pilnie pomocy to zapac komus ktos sie zna i pewnie ja uzyskasz ... na co ty liczysz ze ktos ze piekne oczy powie ci jak masz calego swapa zrobic ?? Smiecisz w temacie i tyle ... napisz sobie do kogos na pw a nie syfisz tu .
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw mar 03, 2011 00:30
autor: andy_czarny
Czy majac golfika mk4 gti z UK bede mial jakies wieksze problemy zeby to wsadzic w miejsce ABS'a(mk3)?? jak z lapami silnika i skrzyni, jak chlodnice ?? Z czym jeszcze problem bedzie...wiem ze cala masa *#cenzura#* wychodzi podczas takiej roboty ale tak z grubsza na co sie nastawiac ??
pozdrawiam i dzieki za wyrozumialosc przegladalem ten temat ale balagan niemilosierny
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw mar 03, 2011 18:35
autor: TAZ
Ja mam silnik z audi A3 w golfie mk2 i nie zauważyłem większych różnic. No może wejście wiązki do kabiny jest z drugiej strony ale to już nie stanowi problemu.