Strona 170 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 20, 2017 09:14
autor: mlodyluk
No jak dobrze kojarzę to nie musisz zmieniać w środku wiązki, jedynie potencjometr gazu i wiązkę do niego bo benzyna ma dwa przewody więcej ale to krótki kawałek od gazu do podszybia gdzie do skrzynki wpinasz już wiązkę silnika (chyba że 1.8T ma przepustnice na linkę) i drugie to wiązka zbiornika jeżeli Twój TDi nie miał w nim pompy paliwa :bigok:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 20, 2017 09:38
autor: dzygi
Chyba lepiej kupić auto z silnikiem 1.8T

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 20, 2017 09:59
autor: RlyDontKnow
mlodyluk pisze:No jak dobrze kojarzę to nie musisz zmieniać w środku wiązki, jedynie potencjometr gazu i wiązkę do niego bo benzyna ma dwa przewody więcej ale to krótki kawałek od gazu do podszybia gdzie do skrzynki wpinasz już wiązkę silnika (chyba że 1.8T ma przepustnice na linkę) i drugie to wiązka zbiornika jeżeli Twój TDi nie miał w nim pompy paliwa :bigok:
Dzięki za info. Ulżyło mi :D A pompe paliwa w zbiorniku na sczęście mam. Jak przekręcam kluczyk na zapłon, to słychać jak zaczyna paliwo pompować.
dzygi pisze:Chyba lepiej kupić auto z silnikiem 1.8T
Mam auto w dobrym stanie w które włożyłem trochę kasy i wiem, że nigdzie nie było bite ani nie ma grama szpachli. Poza tym, projekt robie dla zabawy. Kupiłem sobie anglika z 1.8t i przygotowuje sobie silnik do swapa.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 21, 2017 01:28
autor: RlyDontKnow
Miałem sobie diesla 1.9TDI, swapuje na 1.8t (silnik już na miejscu) i teraz takie pytanie mam zanim jeszcze cokolwiek zaczne grzebać przy elektryce.
Czy jak przełożę licznik i kompa od 1.8t, to będę musiał coś dodatkowego robić z immo?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 21, 2017 08:40
autor: rysiektr
Jedli dodatkowo przełożysz pastylkę z kluczyka dawcy do swojego to nie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt mar 21, 2017 09:14
autor: RlyDontKnow
Dobra, pastylki mam i przełożenie to nie będzie problem. Dzięki ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn kwie 03, 2017 20:37
autor: RlyDontKnow
Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt kwie 04, 2017 10:29
autor: darwaz
RlyDontKnow pisze:Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?
103 to przekaźnik świec żarowych a 409 pompy paliwa.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt kwie 04, 2017 21:32
autor: RlyDontKnow
darwaz pisze:
RlyDontKnow pisze:Wziąłem się w końcu za wiązkę i sprawdzam jaka różnica jest między panelem z przekaźnikami 1.9 TDI, a 1.8t (anglik).
W panelu z przekaźnikami mam przekaźnik o numerze 103 (1.9 TDI PD), natomiast w wiązce z anglika w tym miejscu jest przekaźnik 409. Szukałem informacji odnośnie tego przekaźnika 103, ale niczego sensownego nie znalazłem.
Czy mogę po prostu zamienić ten przekaźnik 103 na 409?
103 to przekaźnik świec żarowych a 409 pompy paliwa.
Chyba jednak będę musiał wydrukować sobie schematy, wziąć miernik do ręki i przelecieć przez wszystkie kable

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 05, 2017 19:27
autor: IzBa
Witam,
Panowie jaki powinien być luz zaworowy z wałkiem od ADR ? Moc pod 300hp
Z góry dzięki za odpowiedz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 05, 2017 21:39
autor: Upiter
czy pedał gazu z potencjometrem od TDI lub zwykłego 1.8 20v bez turbo będzie pasował do 1.8t?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 05, 2017 22:18
autor: mlodyluk
Tylko od benzyny

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 06, 2017 19:01
autor: Pablo1010
Witam Panowie kopałem temat ale nie znalazłem , Pytanko do wszystkich jak podłączyć prawidłowo kontrolkę oleju w golfie 2 Po swapie 1.8 t AGU . Mam teraz teoretycznie podłączoną ale zaświeca się na chwile raz i gaśnie a powinna kilka razy mrugnąć z tego co kojarzę ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 06, 2017 19:14
autor: ADi997
Jak masz zegary z mk2/mk3 to musisz założyć starsze czujniki, jeden niskiego drugi wysokiego ciśnienia.