Strona 169 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sty 25, 2017 22:58
autor: IzBa
Panowie ktoś powie jaki ma być luz panewki między czopem wału a stopą korbowodu ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 26, 2017 00:04
autor: darwaz
IzBa pisze:Panowie ktoś powie jaki ma być luz panewki między czopem wału a stopą korbowodu ?

Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 27, 2017 23:37
autor: ktm950
rysiektr, k0nr4d, dzięki za wskazówki :pub:
Zacząłem się zastanawiać znowu nad zakładaniem DP - obawiam się problemów z przechodzeniem przeglądów w Krakowie. Mieszkam tu od nie dawna i nie znam żadnego majstra, który bardziej lajtowo podszedł by do kwestii przeglądu i czystości spalin. Niby można wspawać puchę po katalizatorze za DP, ale to i tak nie gwarantuje sukcesu w czasie przeglądu.
Ciekawi mnie jak reszta użytkowników 1.8t radzi sobie z tym... jakieś sugestie? :grin:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 27, 2017 23:41
autor: k0nr4d
Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 28, 2017 00:05
autor: darwaz
k0nr4d pisze:Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.
Ze składem spalin bez kata to bym się nie zgodził. Ostatnio robiłem przegląd w swoim g60. Mam wycięte katy (poprzedni właściciel wywalił :( ). Przed przeglądem regulowałem auto sondą AFR. Przeszedł legalnie cały przegląd razem z testem spalin. Do przekroczenia normy miał baaardzo daleko.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 28, 2017 09:10
autor: ktm950
Chłopaki, ja rozumiem, że "da się" zrobić przegląd w takim aucie ;)
Tyle tylko, że nie mam takiego miejsca w Krk. A nie będę przecież jeździł od skp do skp...
Z racji tego, że auto będzie w LPG i dużo będzie jeździło po Polsce - zastanawiam się teraz nad racjonalności tego zabiegu.

Zastanawia mnie tylko jak te dziesiątki osób, które zakładały DP w swoich autach przechodzą przeglądy :los2:
Może ktoś z okolic Krakowa podzieli się jakimś "pomysłem"? :satan:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 28, 2017 11:46
autor: RasPL
Szczelny dolot i wydech. Sprawny motor i bez problemu miesci sie w normie spalin. Jak ma w dowodzie kat lub silnik w ktorych byl kat wiec praktycznie kazdy po 90r to przegladu nie dostanie legalnie.

Bada sie wolne obroty a nie pelen ogien z afr 11.5 :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 28, 2017 14:25
autor: k0nr4d
Ale ja wcale nie mówię, że bez kata nie przejdzie ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 28, 2017 21:44
autor: RasPL
Mi wypisujac polski DR zle przepisano i nie mam kat. Dzieki bogu. :) nie ma problemu przejsc na spalinach.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 13, 2017 15:28
autor: macpat1
Witam . Montował ktoś moze taka turbine do siebie . Warto w nia inwestowac ?? Z maca celuje w gorna granice bezpieczna apy. Bez otwierania silnika ,seria .
http://profiturbo.pl/turbosprezarka/tur ... n-vw-golf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dzieki za odp

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 13, 2017 16:40
autor: kkkacper
macpat1, wolalbym wziac hybryde od peruna..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 19, 2017 18:52
autor: RlyDontKnow
Swapuje sobie z 1.9TDI na 1.8t w swoim MK4 i tak się zastanawiam, czy podejdzie mi wiązka z wnętrza od 1.9TDI, czy będę musiał kupić wiązkę od 1.8t (lub przerobić z anglika na EU).
Robił ktoś coś takiego? ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 19, 2017 20:50
autor: rysiektr
Wiązkę wnętrza? Chcesz całą instalacje auta zmieniać? :grin:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lut 20, 2017 02:24
autor: RlyDontKnow
Właśnie tego chciałbym uniknąć :D Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.