Strona 168 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob gru 31, 2016 11:05
autor: ciulallex
Silnik będzie na stand alone więc to dla mnie nie problem ;-)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 01, 2017 17:25
autor: Smyk
zamierzam w przyszłym.sezonie lekko dlubnac moje 1.8t mam.k03s i przy tym.zostanę zastanawiam.się nad dolozeniem.wskaźnika egt, w sumie zestawik kupiłem już w tamtym sezonie ale z racji seryjnego braku na niego miejsca go nie zamontowalem
teraz się ponownie nad tym.zastanawiam, idę w moc rzędu 230km ewentualnie kiedys hybryda k03s czyli do ok 250km-czy jest sens? czy przy takich mocach nie będzie az tak niebezpiecznych temperatur żeby się tym.przejmowac?
jeśli sens jest to gdzie nawiercac otwór na sondę? przy samej turbinie czy jak najblozej glowicy?
nie bardzo mogłem znaleźć czy ludzie wogle ludzie montuje takie czujniki do tak małych turbin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 01, 2017 17:59
autor: rysiektr
Raczej nie ma sensu... Chyba, ze dla bajery :-)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 09, 2017 14:37
autor: IzBa
Witam,
Mam pytanie w kwestii śrub głowicy w AGU
Dla mocy ok 350hp kupować i zakładać szpilki ARP czy kupić np: nowe oem śruby i skręcić na dwa razy ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sty 09, 2017 16:46
autor: kkkacper
nowy oem w zupelnosci starczy..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 13, 2017 23:11
autor: IzBa
Mam jeszcze pytanie w kwestii tłoków:
Tłoki z BAM, APY APX mają oznaczenie 81P30 W4+, mam do kupienia tłoki o oznaczeniu 81P30 W5+
Czy widoczna różnica w oznaczeniu ma jakieś znaczenie ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2017 14:09
autor: filip2
Mam taki dylemat...
Przymierzam się do zrobienia czystki pod maską, tj. wywalenie SAI, N112, N249 i uproszczenie EVAPu. Zastanawia mnie tylko sprawa N249 - duuużo osób mówi wywalaj śmiało.... Ale przeczytałem w paru miejscach że... Sterowanie DVka za pomocą posciśnienia bezpośrednio z kolektora powoduje dość duży skok ciśnienia w chwili zamknięcia przepustnicy do momentu aż utworzy się na tyle posciśnienia żeby otworzyć DV - niby krótka chwila, ale jednak.

Ktoś to ładnie opisał tutaj

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -not-do-it" onclick="window.open(this.href);return false;

Co o tym sądzicie?

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2017 14:55
autor: bzzyczek
No pewnie ze dobrze ktos napisal, n249 steruje dv natychmiast bo podlaczona jest do linii podcisnienia z akumulatorem podcisnienia ( taka gruszka), pelni tez funkcje bezpieczenstwa bo moze otworzyc dv nawet gdy w dolocie jest doladowanie np. w czasie mocnego przeladowania turbiny.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2017 14:57
autor: RasPL
Popraw linka. Odnosnie tego duzego cisnienia to jakies dziwne. Gdzie ono sie tworzy ? Przed przepustnicą dla silnika bezpieczne a turbo tez od tego nie padnie w miesiac. Chyba ze Twoje robi 2.5b a przy zamknieciu przepustnicy cisnienie idzie ponad 4bar, to bym sie martwil.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sty 19, 2017 15:05
autor: filip2
Poprawione

Chodzi o to że w momencie zamknięcia przepustnicy cisnienie momentalnie wzrasta bo mija chwilka zanim wytworzy się podciśnienie w kolektorze które otworzy zawór DV. Nie jest to jakiś duży okres czasu, ale jednak może to powodować cofnięcie w jedynym mozliwym kierunku, tj na łopatki turbiny, co powoduje nagłe wytracenie prędkości

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sty 22, 2017 23:37
autor: IzBa
Witam,
Czy ktoś może pomóc w sprawie tłoków:
Mam możliwość montażu jednego z dwóch kpl tłoków:
[iObrazek

Proszę o informację które będą lepsze dla setupu 350hp

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sty 25, 2017 12:20
autor: ktm950
Panowie, potrzebuje porady.
Kupiłem AUMa. Mocowo celuje w 200-220 KM. Auto to rodzinne kombi i będzie śmigło na LPG. :bigok: Kupiłem wtryski od BAMa, spawa się DP.
I teraz zastanawiam się, co bardziej przysłuży się silnikowi - TIP, czy FMIC?
Zależy mi, aby jak najszybciej wystroić auto już docelowo i pojechać na założenie LPG.
Mi osobiście wydaje się, że FMIC obniży w jakimś stopniu temp. w silniku i pozwoli utrzymać moc w gorące dni. Z drugiej strony jeśli nie zamierzam jakoś szczególnie pałować auta to może seryjny jakoś da radę i może jednak brać TIPa?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sty 25, 2017 12:31
autor: rysiektr
FMIC rób, bo seryjny może puchnąć. TIP tez daje przyrosty ale wydaje mi się, że FMIC bardziej przysłuży się silnikowi.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sty 25, 2017 18:11
autor: k0nr4d
200-220 to się robi samym programem, jak silnik i pompa zdrowa, tylko faktycznie, latem w dolocie potrafi być prawie 80 stopni. Po wtryskach i FMIC spokojnie będzie te 220. TIP przy takiej mocy wystarczy seryjny.