Strona 167 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 17:07
autor: RasPL
4.2 abz.oczywiscie musi byc 100% zdrowy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 18:26
autor: ciulallex
Będę wkładać 1.8t do mojego scirocco, myślę wyciągnąć z niego coś między 300-400 koni, i pytanie czy poza osprzętem te silniki różnią się czymś w środku (tloki, korby, wał itd), i jeśli tak to który model (oznaczenie) będzie dla mnie najlepsze. Czy np dla tej mocy i tak będzie trzeba wszystko zmieniać i mogę kupić obojętnie jaki.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 19:56
autor: RasPL
Tloki moga pozostac z kazdego ale 400 to juz i tak kapa silnika, inne korby wtryski turbo.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 21:37
autor: ciulallex
Kapa silnika tzn?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 22:03
autor: RasPL
Rozebrac , pomierzyć, naprawić, poskładać. Chyba ze to wymiana dla zabawy pół roku to załoźyć k04 064 i upalać a potem na sell

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 22:33
autor: ciulallex
To na zawsze zostanie w moim garażu ;-)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 22:57
autor: darwaz
ciulallex pisze:To na zawsze zostanie w moim garażu ;-)
Nie jeden już tak mówił :) Potem nagle auto na allegro :) . Jak nie chcesz robić druciarstwa to silnik do rozebrania na kawałki. Głowica do remontu ( prowadnice, zawory, szklanki przylgnie itp ). Blok do pomiaru i obróbki, wał to samo, korby kute nowe tłoki też, panewki, wyważanie itp. W skrócie remont całkowity silnika + kucizna. Ale wiesz że to są 3 dobre passaty b5 jak robisz sam ? :) hehe
ps. przy takich zmianach to bez różnicy jaki kupisz silnik, byle w dobrym stanie i na me7.5.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 29, 2016 23:21
autor: RasPL
Nie kazdy musi miec nowe zawory by miec nowe choc przy 20V moze bardziej warto. Silnik oddał bym ekspertom na pomiary i niech oni ocenia co jest nominał a co już jest na granicy. Auto ktore ma 400KM i wiekszość życia jest tylko odpalane by się nie zastać to takie wydatki są czystym przerostem formy. Co inaczej motorsport tam limit $$$ nie istnieje i fuckupy to chleb codzienny.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 10:43
autor: luckash
ciulallex, dałeś spore widełki bo dolną granicę to przyjmie każdy górną już nie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 11:13
autor: ciulallex
Czyli do jakiej mocy seria wytrzymuje?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 12:32
autor: rysiektr
Zależy jaka seria. Powiedzmy ze seryjny słupek AGU przyjmuje 300+ i da się tym jeszcze bezawaryjnie jeździć.
Ale jeśli chcesz wyrezac z tego 350 i wiecej i jeździć długo i bez niespodzianek to kute korby i tloki są raczej niezbędne.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 15:02
autor: luckash
Co nie kupisz, silnik trzeba rozebrać. I tak sporo rzeczy musisz wymienić. Dmuchniesz w nie wiadomo co, łapę wytknie i będzie baaa.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 18:01
autor: ciulallex
Tak, to że rozebrać to wiem, ale właśnie byłem ciekawy ile seria jest w stanie wytrzymać. Czyli AGU jest najwytrzymalsze?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 30, 2016 23:13
autor: rysiektr
Nie wiem czy najwytrzymalsze, ale na pewno jest stosunkowo mocne i mają głowicę na szerokim kanale.
Ich minusem jest stara elektronika, ale bez problemu da się przerobić na nowszą ME 7.5