Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob wrz 24, 2016 15:38

Ah te cyrkowe popisy.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » ndz wrz 25, 2016 00:32

Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz wrz 25, 2016 00:41

RlyDontKnow pisze:Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?
Nie widziałem nigdzie takiego w PL ale myślę że dorobi Ci go z alu każdy tokarz jak mu dasz ori kolanko i podasz wymiary gwintu. A tak z ciekawości to po co Ci to? Dla wyglądu?



RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » ndz wrz 25, 2016 11:31

darwaz pisze:
RlyDontKnow pisze:Wie ktoś gdzie w Polsce dostanę taki adapter http://store.blackforestindustries.com/ ... crbra.html ?
Nie widziałem nigdzie takiego w PL ale myślę że dorobi Ci go z alu każdy tokarz jak mu dasz ori kolanko i podasz wymiary gwintu. A tak z ciekawości to po co Ci to? Dla wyglądu?
Dzięki, w takim razie będę musiał wybrać się do tokarza. I tak, głównie dla wyglądu.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » ndz wrz 25, 2016 17:00

RlyDontKnow, zamow sobie na aliexpress, na pewno znajdziesz :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

RlyDontKnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RlyDontKnow » ndz wrz 25, 2016 17:53

kkkacper pisze:RlyDontKnow, zamow sobie na aliexpress, na pewno znajdziesz :jezor:
Nie ma na aliexpress.To było pierwsze miejsce w którym szukałem takiego adaptera ;)



AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: AarturR » wt wrz 27, 2016 16:46

Witam, wrzucam AGU 1.8t do dwójki, jak wyglada sprawa z pompa paliwa? Mam pompę z 180KM i bak z golfa 3. Jak podłączyć zasilanie do niej?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » wt wrz 27, 2016 21:17

AarturR, nie bardzo rozumiem pytanie.. sa tezy albo cztery kable na krzyz, nie pamietam juz dokladnie.. z czego 2 do pompy to co tu trudnego do rozkminienia?


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt wrz 27, 2016 21:40

AarturR pisze:Witam, wrzucam AGU 1.8t do dwójki, jak wyglada sprawa z pompa paliwa? Mam pompę z 180KM i bak z golfa 3. Jak podłączyć zasilanie do niej?
Tak jak napisał kkkacper. 4 kable, 2 najgrubsze to plus i minus do zasilania pompy, dwa cieńsze to sygnał poziomu paliwa i indykator rezerwy. 2 grube są sterowane z przekaźnika pompy paliwa i cała filozofia.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt wrz 27, 2016 23:11

Jak był na gaźniku to nie ma ani wiązki ani przekaźnika ani sterowania przekaźnikiem, przynajmniej u mnie tak było.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: AarturR » wt wrz 27, 2016 23:40

Poprzedni silnik to 1.3NZ także wszystko już było. Czyli jak rozumiem, kupuję wtyczkę z kawałkiem wiązki lutuje i hula? ;)



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt wrz 27, 2016 23:45

AarturR pisze:Poprzedni silnik to 1.3NZ także wszystko już było. Czyli jak rozumiem, kupuję wtyczkę z kawałkiem wiązki lutuje i hula? ;)
No ogólnie wszystkie swapy na tym polegają :) Kupujesz wiązki, otwierasz schematy, lutujesz i hula :) . Jeden pin z ECU steruje przekaźnikiem pompy, od przekaźnika 2 kable do pompy i tyle.



Blu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr kwie 29, 2015 20:19
Lokalizacja: Toruń
Auto: Golf VII GTI 2.0
Silnik: CXCA

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Blu » ndz paź 16, 2016 17:37

Witam.
Pytanie do kolegów którzy maja zamontowane oil catch tank w swoich 1.8T.
Jakiej średnicy brać wlot i wylot z oct ? Nie chcę aby coś dławiło "oddech" :)
Jakiej średnicy węże aby to wszystko połączyć dosyć sprawnie ( kruciak na pokrywie zaworowej i kruciak na "grzybku" przy tipie).
Jest tego tyle że nie mam pojęcia co kupić :) węże sylikonowe będę dawał.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz paź 16, 2016 17:50

Blu pisze:Witam.
Pytanie do kolegów którzy maja zamontowane oil catch tank w swoich 1.8T.
Jakiej średnicy brać wlot i wylot z oct ? Nie chcę aby coś dławiło "oddech" :)
Jakiej średnicy węże aby to wszystko połączyć dosyć sprawnie ( kruciak na pokrywie zaworowej i kruciak na "grzybku" przy tipie).
Jest tego tyle że nie mam pojęcia co kupić :) węże sylikonowe będę dawał.
Pozdrawiam.
Ja mam średnicę wlotów i wylotów identyczną jak wyjście z pokrywy zaworów. Węże silikonowe też średnicy idealnie pasującej na wyloty wszystkie. Tylko że ja sobie uspawałem taki zbiornik a nie kupowałem:

ObrazekObrazekObrazek

Może nie wygląda pięknie ale działa 100 razy lepiej niż te chińskie pojemniczki. Dekielek na dole sobie odkręcam i wylewam jak się coś uzbiera, na razie sama wilgoć zostaje, oleju nie ma prawie nic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości