Strona 160 z 181
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 01, 2016 12:50
autor: darwaz
majic pisze:_małyTM_, Mam podobnie. Od 3000km jeżdżę z aum w mk3. Chłodnica od vr6, klima, centralny intercooler. Szybko osiąga 90 stopni i ją utrzymuje. Wiatrak co chwile hula. Myślałem, że ABF potrafi zagrzać komorę, ale jak aum się zagrzeje to u mnie jest piekło po otwarciu maski. Myślałem, że tak ma być, ale jak
darwaz, pisze, że mk1 od święta włącza wiatrak to już głupieje
Może we wro taki mamy klimat
Dzis jest w wawie 27 stopni chyba. Do pracy jechalem w dużym ruchu 7km. Temperatura sie podniosła może na 60stopni nie więcej. Nie wiem czy to może mieć tak ogromny wpływ ale ja rozbierałem silnik na kawałki i czyściłem blok i głowicę do białego. W kanałach wodnych było pełno grubego kamienia, no i oczywiście glut w olejowych ale to do chłodzenia nie ma nic. A może wy macie jakieś problemy z egt? Słaba pompa paliwa, ubogo przy większym obciążeniu i gotuje się.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 01, 2016 13:53
autor: kkkacper
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 01, 2016 14:24
autor: RasPL
Taki jest urok nie OEMowych chlodnic, możecie dać nawet 720x320 i nie zobaczycie różnicy
ciezko zdobyć dobrą chłodnicę
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 01, 2016 17:13
autor: _małyTM_
kkkacper, wydaje mi się że wszystko oky hehe
jest nawet uszczelka termiczna pod kolektor ssający, wydech owinięty bandażem, nowy ori termostat z aum
może zimniejszy, niby od wersji bam apy jest inny termostat tylko patrząc w etce ma te same parametry wrrr
egt u mnie jest małe bo przy "bucie" dochodzi ok 700max
darwaz jest podlany dość sporo hehe, pompa jest zrobiona dobrze na półce leży już 044 z bosza
RasPL, co byś polecił? bo jest nissens kupiony z carsu
majic taki klimat hehe dobre dobre...niedługo zacznę rwać włosy z klaty
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 01, 2016 20:57
autor: RasPL
Wklej zdjecie tego nissensa, chlodnice nawet nissens roznia sie pomiedzy soba rdzeniami
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw wrz 22, 2016 18:30
autor: homer21
pany ile takie korby z 2.0 tfsi mogą znieść ? zna ktoś temat ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt wrz 23, 2016 14:07
autor: RasPL
taniej to kute które znoszą 150HP+ z jednej. Pozatym zalezy z którego ale z tych pierwszych AXX,BWA (nie tsi) korby nie sa chwalone za konstrukcje. Chyba ze znowu zmierzasz ku destrukcji to kup pierwsze lepsze z aukcji
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt wrz 23, 2016 20:18
autor: kkkacper
RasPL, one znosza spokojnie po 200, ale to w tym przypadku i tak nie ma znaczenia bo nie bedzie to wykorzystane.. jak robi 1.8T na 300km czy nawet 350 to niech zaklada ori i z palcem to wytrzyma, tymbardziej w osce.. tylko niech chlopak to ogarnie porzadnie, a nie smiga na zmienionych wtryskach bez korekty np..
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 08:15
autor: ADi997
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 11:22
autor: kkkacper
ADi997, tylko czekalem az ktos to wrzuci
ale tu IE mowi o korbach z mk VI wiec one tez minimalnie moga sie rozniczyc miedzy tymi piatkowymi
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 11:39
autor: RasPL
To sa z tsi a te tfsi sa gorsze ot taka roznica. Klocic sie nie bede bo nie ja za to place
Nowy silnik nowe graty dobra zasada bo jak sie zachce 500+ to slupek bedzie gotowy i pewny. Tez skladalem silniki na smieciach z uzywek i wiem o czym pisze. Kiedys z tego sie wyrasta poprostu.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 12:13
autor: kkkacper
RasPL, no to ja powtarzam to juz jak mantre w kazdym temacie.. ale nadal twierdze, ze na to cohomer21, pisal w temacie to seria obleci..
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 13:58
autor: ADi997
kkkacper pisze:RasPL, no to ja powtarzam to juz jak mantre w kazdym temacie.. ale nadal twierdze, ze na to cohomer21, pisal w temacie to seria obleci..
A jaki ogólnie jest cel KM/NM bo chyba nikt tutaj nie wspomniał ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob wrz 24, 2016 15:08
autor: kkkacper
ADi997, homer planuje wtryski na 90% przykmnac i liczy na 330KM z tego co w temacie pisal.. chociaz nie wiem dokladnie nawet co to za sikawki