Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw sie 11, 2016 16:18
czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera
A co mają korekcje lambda do kata? Pierwsza sonda przed katem jest szerokopasmowa i reguluje korekcje a druga za katem jest tylko diagnostyczna. Ja mam dekat w aumie i brak drugiej sondy. Do tego nie mialem jeszcze nawet czasu na programowe wyciecie jej i nic mi nie strzela nie prycha i korekcje mam ok.szpieg pisze:czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera
+1darwaz pisze:A co mają korekcje lambda do kata? Pierwsza sonda przed katem jest szerokopasmowa i reguluje korekcje a druga za katem jest tylko diagnostyczna. Ja mam dekat w aumie i brak drugiej sondy. Do tego nie mialem jeszcze nawet czasu na programowe wyciecie jej i nic mi nie strzela nie prycha i korekcje mam ok.szpieg pisze:czaro96, nie ma katalizatora wiec lamba szaleje ... AUM ma szerokopasmówke wiec czeka Cie ponowna wizyta u tunera
Czytałem na RF że rozwiązałeś problem i że to była wina złego umiejscowienia sondy. To jak Ty ją miałeś wspawaną że aż tak wpływała na odczyty?czaro96 pisze:Witam
Pacjent to 1.8T AUM( K03S, wtryski 430cc, Tip 3', Fmic i soft na ~ 230KM 321NM)
Problem zaczął się po wymianie wydechu na Downpipe 3' + reszta 2.5 cala na 2 tłumikach (wcześniej miałem sam Downpipe 3' a reszta seria). Auto po wymianie wydechu i pierwszym odpaleniu zaczęło strzelać z wydechu. Podmieniłem sondę lambda na sprawną i dalej to samo. Na vagu w grupie 031 koretka lambda po odpaleniu jest na 0 natomiast po chwili pokazuje -25% lub +25%. Ewidentnie auto zalewa bo czuć niespaloną benzyne i strzaly przy przegazowaniu. Sprawdziłem szczelność dolotu, podmieniłem jeszcze przepustnice, przepływomierz, czujnik temperatury cieczy, cewki i dalej to samo. Błędów na Vagu nie ma żadnych. Jedynie w grupie 031 pokazuje wartości korekty na -25% lub +25%. Może miał ktoś podobny przypadek. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
Kup sobie uszczelkę i zmierz lub zrób skan.gentki pisze:panowie posiada ktoś wymairy flanszy DP do turbiny k04? potrzebuje zrobic wydech od nowa i chce flansze wyciac z nierdzewki
kkkacper pisze:Pablo1010, tam sa trzy kable na krzyz.. obstawiam, ze jakis gowniany plus jest pociagniety, sprawdzales miernikiem?
Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.
ADi997 pisze:Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.