Strona 153 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 01:39
autor: bialychomik
Rozmawiałem dziś z mechanikiem i powiedział że zrobi mi swapa z 1.6 bcb na 1.8t auq za 1k pln, tylko cały czas zastanawiam się czy nie będę tego żałował :mrgreen: w sensie czy to wszystko będzie jakoś działać i czy nie będę miał jakiś dziwnych problemów później :? Najlepiej jakby zrobił to ktoś kto już to robił bo teraz to z mechanikami różnie bywa :roll: a może sprzedać bcb i kupić auto z 2.3v5 170? :twisted:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 10:40
autor: kkkacper
2.3 jeszcze w takiej ciezkiej budzie jak mk IV to porazka, nie brzmi, nie jedzie.. albo 1.8T albo 6 cylindrow wedlug mnie ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 13:55
autor: maj0nez
bialychomik pisze:Rozmawiałem dziś z mechanikiem i powiedział że zrobi mi swapa z 1.6 bcb na 1.8t auq za 1k pln, tylko cały czas zastanawiam się czy nie będę tego żałował :mrgreen: w sensie czy to wszystko będzie jakoś działać i czy nie będę miał jakiś dziwnych problemów później :? Najlepiej jakby zrobił to ktoś kto już to robił bo teraz to z mechanikami różnie bywa :roll: a może sprzedać bcb i kupić auto z 2.3v5 170? :twisted:
Kolega ma w mk4 1.8T APX hamowane z wykresem 225KM skrzynia 6 biegów zmieniony rozrząd wszystko porobione sprzedaje bo zmienia na R32.
Silnik w samochodzie można się przejechać:
https://www.youtube.com/watch?v=DpxZ-ndxQUE
Nie miał byś daleko.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 13:59
autor: bialychomik
Jednak zaryzykuje ze swapem na 1.8t auq, co będzie to będzie :D i tak różnica po 1.6 16v będzie kolosalna :D swap kompletny 2tys pln + 1tys za przekładkę to chyba dobra okazja :D

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 15:34
autor: RasPL
No tylko jednak co fabryczne to fabryczne, pojedziesz po czesc do sklepu bo sie popsula i wymienisz, podlaczysz vaga dziala itp. W aucie skladanym za 3k PLN napewno beda jaja

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 19:27
autor: kkkacper
RasPL, tez uwazam ta cene za mocno optymistyczna.. ale czasem zdarzaja sie cuda xD P.S. No i liczac 2 tysie na komplet na swapa tez dajesz obraz tego na jakim poziomie chcesz to wykonac... wez lepiej to przemysl i nie niszcz auta, ktore Ci sluzy, bo jak znam zycie to wrocisz na forum placzac, ze to nie dziala, tamto nie dziala i nie masz jak dojechac do pracy :los2:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 14, 2016 20:52
autor: RasPL
No o tu mi chodzi, niektorzy 3k pln to na samo sprzeglo wydaja i wiele wiecej przy podnoszeniu mozliwosci. Wiec to sie nie ma prawa udac. Zreszta niech napisza Ci co te marne zjechane 1.8T wrzucili.

Rozumie i popieram swapy w mk1, mk2 moze i mk3 gdzie te silniki naprawde wiele zmieniaja. Najlepiej zac1k PLN byle by dzialalo. Auta ktore w standardzie maja mocne silniki to naprawde szkoda zachodu bo to 150km w mk4 nawet usmiechu nie wywola.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 15, 2016 08:00
autor: Skoczer
RasPL pisze:No tylko jednak co fabryczne to fabryczne, pojedziesz po czesc do sklepu bo sie popsula i wymienisz, podlaczysz vaga dziala itp. W aucie skladanym za 3k PLN napewno beda jaja
Raczej w większości sytuacji przy takiej cenie będą jak to napisałeś 'jaja'. Jest to normalne.
A co do oryginałów, to jakie by nie były zawsze pozostaną oryginałami. Choć wiele osób jest zdania, że można znaleźć zamienniki nie wiele gorszej jakości z czym ja się fundamentalnie nie zgadzam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 21, 2016 21:02
autor: bialychomik
Panowie może źle się wyraziłem :D 3tyś pln ( swap+robocizna) to jest kwota na początek tak aby auto można było odpalić i jakoś się przemieścić a potem z czasem hebel, zawias itp :P oczywiście liczę się z tym że wyjdą jakieś "jaja" :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt cze 21, 2016 23:50
autor: kkkacper
bialychomik, o heblach, zawiasie itp nawet tu nikt nie wspomina, bo to oczywista oczywistosc.. takze jak to nazwales "mozna bylo odpalic" to moze na to Ci starczy, chociaz pewny tez bym nie byl ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr cze 22, 2016 23:21
autor: Chrzanek`
RasPL pisze:No o tu mi chodzi, niektorzy 3k pln to na samo sprzeglo wydaja i wiele wiecej przy podnoszeniu mozliwosci. Wiec to sie nie ma prawa udac. Zreszta niech napisza Ci co te marne zjechane 1.8T wrzucili.

Rozumie i popieram swapy w mk1, mk2 moze i mk3 gdzie te silniki naprawde wiele zmieniaja. Najlepiej zac1k PLN byle by dzialalo. Auta ktore w standardzie maja mocne silniki to naprawde szkoda zachodu bo to 150km w mk4 nawet usmiechu nie wywola.

Ja wrzuciłem te marne 1.8t do swojej budy mk4. Nie rozumiem Twojego zdania, że to nie ma sensu. Myślę, że ktoś kto porywa się na temat
swapu, nie jest osobą, która nawet nie pomyśli o jakimś programie. Tylko raczej robi swapa plus pierdylion innych rzeczy i działa z tematem.
Nie zrozum mnie źle, ale czemu kurde w mk3 i poprzednich wersjach Golfa swap ma rację bytu, a w mk4 nie? Po prostu mi to wytłumacz,
bo po prostu może nie jestem na czasie, albo za młody, albo już dla innych za stary, chuy wie w sumie jak to odebrać.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 23, 2016 00:08
autor: kkkacper
Chrzanek`, RasPl chodzi zapewne o stosunek ekonomiczny i zgadzam sie z nim w tej kwestii.. przy tej ilosci mk IV z 1.8T na rynku swap z 1.6 jest dla mnie bezsesnsowny, tymbardziej, ze nie ukrywajmy, ale wiekszosc 1.6 to totalne golasy i rzadko kiedy sa projekty syto napchane gratami z 1.6 pod maska w przypadku ktorych taki swap mialby jeszcze sens ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 23, 2016 08:42
autor: Chrzanek`
kkkacper, jeżeli spojrzeć z tej strony to macie zupełną rację. Może nie w stu procentach, ale w większości.
Wiem, bo po prostu jestem po takim swapie i nie skończyło się to tylko na silniku, więc kasy poszło, a jeszcze pójdzie :)
U mnie taka decyzja zapadła, bo po prostu buda jest i była w zajebistym stanie, potwierdzone wszystko w aso, plus
jakieś tam zacząłem już modyfikacje w aucie popychać do przodu. 1.6 strasznie jadł olej, 3 kafle za remont minimum/maximum,
kwestia mechaniora. Ja za 2k kupiłem komplet swapa ze wszystkim :p Wsadziłem 3 razy tyle dodatkowo i fakt ekonomii finansowej
tu nie widać, w sumie ekonomii w paliwie też nie :D Aczkolwiek, teraz pewniak autko jest na pewno.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw cze 23, 2016 09:32
autor: arekgroszek
Też zmieniłem 1.6 AKL który wpieprzał olej i ciągle były z nim jakieś problemy na 1.8t, robiłem sam, kupiłem anglika i robiąc jeszcze wydech, tip, fmic zarobiłem na angolu także robienie projektu wcale nie musi wiązać się z kupnem auta od razu z dobrym silnikiem. Ja tak samo jak chrzanek zostawiłem budę przebieg jak i buda prosta, jak oglądałem kilka aut które mają te niby ~150 tys oryginalne 1.8t to się przeżegnałem. Co lepsze anglik różnił się przebiegiem 4k km także włożyłem z takim samym przebiegiem do swojego a efekt?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Szo9rbO3uGQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=J-9jDlk_NdE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YB8I3PSC67w[/youtube]