Strona 151 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 15, 2016 13:39
autor: ADi997
Z KRa może daje 7b przy wtryskach z KRa, na booście jak Ci się te cztery wiadra otworzą to nie dziwne, że brakuje paliwa :-)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 15, 2016 14:37
autor: RasPL
To sekwencja i wyglada na usterke a nie za mala pompe czy wtryski. Poprostu zabiera cos kupe paliwa. Sprawdz czy jakies opaski nie polecialy i przy ~4bar paliwa nie cieknie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 15, 2016 15:50
autor: homer21
Ogólnie nic nie czuć że paliwo cieknie . Najciekawsze jest to że nawet w tym sezonie jak założyłem wtryski doładowanie miał 1,5bar i był podlany na około 10-11 afr i paliwa nie brakowało . I chodził na tych pompach co teraz hmmmmm. czyli pod samochodem 7bar a w zbiorniku ori smok z mk2 czyli 0,23bar. I tak myśle jak by pompa klękała to by afr stopniowo spadał a nie tak jak widać odcięcie . A jak by się rozleciał regulator paliwa i po prostu ze wzrostem doładowania całkiem puszcza paliwo czyli ciśnienie na listwie spada jest taka możliwość ?? bo ogólnie ja go mogę trzymać na 6 tyś obrotów na jakimkolwiek biegu i nie brakuje paliwa aby nie przekroczyć tego doładowania 0,87 czy ile tam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn maja 16, 2016 23:18
autor: homer21
Panowie na gazie LPG ta sama sytuacja odcina jak wzrośnie doładowanie . Moduł zapłonowy podmieniany to samo .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 17, 2016 05:19
autor: RasPL
Czyli naprawde cos mechanicznie masz uwalone. Uwalony wg nie da takiego afr. Dziwny przypadek. Przepustnice masz na linke ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 17, 2016 09:25
autor: homer21
tak przepustnica na linke . Kliny na wale i wałku sprawdzone .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt maja 17, 2016 10:01
autor: Chrzanek`
Ma ktoś dostęp do używanych cewek tfsi? Potrzeba mi do 1.8t. Pozdrawiam :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 07:25
autor: Smyk
mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 12:18
autor: kkkacper
Smyk, wstaw odpowiedni czujnik, bedzie najlatwiej

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 18:22
autor: marog60
Smyk pisze:mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
smyku daj oslone rozrządu np z passata

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 19:10
autor: ADi997
Smyk pisze:...czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy dac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.

A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 21:20
autor: Smyk
kkkacper pisze:, wstaw odpowiedni czujnik, bedzie najlatwiej
nie da sie wstawić odpowiedniego, bo do kompa musi byc ori 4 pinowy bo dwa piny ida na kompa właśnie, a dwa piny na zegary-te jak podpiąłem do swoich zegarów to zawyżają,
a niestety tylko orginalnie jest miejsce na jeden czujnik wody, trzebaby dawać jakieś dodatkowe gniazdo(nie wiem skąd takie wziąć) na dwupinowy czarny czujnik przystkosowany do zegarów, wiec nie jest to takie proste
marog60 pisze:Smyk
smyku daj oslone rozrządu np z passata
maro, a wystarczy tylko górną osłone z wzdłużnego motora czy też i dolną trzeba zmieniać? w sumie mi to obojętne, bo i tak musze wszystko rozbierać bo jak dałem mu dzisiaj katungi jakiś ten motor nigdy nie widział, to chyba puścił uszczelniacz na wale (bo jakoś stamtąd sie leje), którego co najgorsze nie chcialo mi sie wymieniać, jak mieniałem rozrzad :banghead:
ADi997 pisze:Smyk
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.

A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.
jakie ten oporniki dać jakiej wielkości bo nie mam orientacji, ewntualnie w elektronicznym powiedzieć ze chce potencjometr o jakim zakresie bo widze na necie jest tego mnóstwo rodzai
a łap nie ma oddałem gościowi co wziął ode mnie skorupe i reszte pozostałości z audi, ale po co ci kombinować, u mnie siedzi to na ori corradowych łapach z g60 a w mk2 chyba jest tak samo to zakotwiczone z budzie jak w corku

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 22:33
autor: Smyk
chłopaki, tak sobie myślę z tym uszczelniaczem może to na własne życzenie sobie zrobiłem, bo troche odme podrzeźbiłem, może przedobrzyłem ( widzałem u jednego kolegi tak zrobione i skopiowałem bez większego zastanowienia)
mianowicie u mnie wygląda to tak:
od bloku przy filtrze oleju wychodzi fajka, od niej dałem od razu zwykły przewód (olejodporny na metry) który idzie prosto do trójnika przy pokrywie zaworów, a ten natomiast wchodzi oczywiście w pokrywe i ten duzy zawór odmy co wpięty jest w dolot za przepływką

czy nie zrobiłem tego za szczelnie?
w orginale było tak Obrazek
ja tego trójnikaz nr 11 nie dałem i nawet szczerze nie pamietam gdzie tamta odnoga, co na schemacie idzie w prawą, szała
może przy wywlaniu sai'ów przedobrzyłem i to nadcisnienie w bloku wywalilo mi ten uszczelniacz?????

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 28, 2016 22:36
autor: kkkacper
Smyk, dorob sobie rurke z tulejka pod czujnik i daj gdzies na waz, ja tu nie widze nic trudnego ;)