Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Z KRa może daje 7b przy wtryskach z KRa, na booście jak Ci się te cztery wiadra otworzą to nie dziwne, że brakuje paliwa
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
To sekwencja i wyglada na usterke a nie za mala pompe czy wtryski. Poprostu zabiera cos kupe paliwa. Sprawdz czy jakies opaski nie polecialy i przy ~4bar paliwa nie cieknie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ogólnie nic nie czuć że paliwo cieknie . Najciekawsze jest to że nawet w tym sezonie jak założyłem wtryski doładowanie miał 1,5bar i był podlany na około 10-11 afr i paliwa nie brakowało . I chodził na tych pompach co teraz hmmmmm. czyli pod samochodem 7bar a w zbiorniku ori smok z mk2 czyli 0,23bar. I tak myśle jak by pompa klękała to by afr stopniowo spadał a nie tak jak widać odcięcie . A jak by się rozleciał regulator paliwa i po prostu ze wzrostem doładowania całkiem puszcza paliwo czyli ciśnienie na listwie spada jest taka możliwość ?? bo ogólnie ja go mogę trzymać na 6 tyś obrotów na jakimkolwiek biegu i nie brakuje paliwa aby nie przekroczyć tego doładowania 0,87 czy ile tam
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie na gazie LPG ta sama sytuacja odcina jak wzrośnie doładowanie . Moduł zapłonowy podmieniany to samo .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czyli naprawde cos mechanicznie masz uwalone. Uwalony wg nie da takiego afr. Dziwny przypadek. Przepustnice masz na linke ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak przepustnica na linke . Kliny na wale i wałku sprawdzone .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ma ktoś dostęp do używanych cewek tfsi? Potrzeba mi do 1.8t. Pozdrawiam
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
smyku daj oslone rozrządu np z passataSmyk pisze:mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.Smyk pisze:...czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy dac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie da sie wstawić odpowiedniego, bo do kompa musi byc ori 4 pinowy bo dwa piny ida na kompa właśnie, a dwa piny na zegary-te jak podpiąłem do swoich zegarów to zawyżają,kkkacper pisze:, wstaw odpowiedni czujnik, bedzie najlatwiej
a niestety tylko orginalnie jest miejsce na jeden czujnik wody, trzebaby dawać jakieś dodatkowe gniazdo(nie wiem skąd takie wziąć) na dwupinowy czarny czujnik przystkosowany do zegarów, wiec nie jest to takie proste
maro, a wystarczy tylko górną osłone z wzdłużnego motora czy też i dolną trzeba zmieniać? w sumie mi to obojętne, bo i tak musze wszystko rozbierać bo jak dałem mu dzisiaj katungi jakiś ten motor nigdy nie widział, to chyba puścił uszczelniacz na wale (bo jakoś stamtąd sie leje), którego co najgorsze nie chcialo mi sie wymieniać, jak mieniałem rozrzadmarog60 pisze:Smyk
smyku daj oslone rozrządu np z passata
jakie ten oporniki dać jakiej wielkości bo nie mam orientacji, ewntualnie w elektronicznym powiedzieć ze chce potencjometr o jakim zakresie bo widze na necie jest tego mnóstwo rodzaiADi997 pisze:Smyk
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.
A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.
a łap nie ma oddałem gościowi co wziął ode mnie skorupe i reszte pozostałości z audi, ale po co ci kombinować, u mnie siedzi to na ori corradowych łapach z g60 a w mk2 chyba jest tak samo to zakotwiczone z budzie jak w corku
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
chłopaki, tak sobie myślę z tym uszczelniaczem może to na własne życzenie sobie zrobiłem, bo troche odme podrzeźbiłem, może przedobrzyłem ( widzałem u jednego kolegi tak zrobione i skopiowałem bez większego zastanowienia)
mianowicie u mnie wygląda to tak:
od bloku przy filtrze oleju wychodzi fajka, od niej dałem od razu zwykły przewód (olejodporny na metry) który idzie prosto do trójnika przy pokrywie zaworów, a ten natomiast wchodzi oczywiście w pokrywe i ten duzy zawór odmy co wpięty jest w dolot za przepływką
czy nie zrobiłem tego za szczelnie?
w orginale było tak
ja tego trójnikaz nr 11 nie dałem i nawet szczerze nie pamietam gdzie tamta odnoga, co na schemacie idzie w prawą, szała
może przy wywlaniu sai'ów przedobrzyłem i to nadcisnienie w bloku wywalilo mi ten uszczelniacz?????
mianowicie u mnie wygląda to tak:
od bloku przy filtrze oleju wychodzi fajka, od niej dałem od razu zwykły przewód (olejodporny na metry) który idzie prosto do trójnika przy pokrywie zaworów, a ten natomiast wchodzi oczywiście w pokrywe i ten duzy zawór odmy co wpięty jest w dolot za przepływką
czy nie zrobiłem tego za szczelnie?
w orginale było tak
ja tego trójnikaz nr 11 nie dałem i nawet szczerze nie pamietam gdzie tamta odnoga, co na schemacie idzie w prawą, szała
może przy wywlaniu sai'ów przedobrzyłem i to nadcisnienie w bloku wywalilo mi ten uszczelniacz?????
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Smyk, dorob sobie rurke z tulejka pod czujnik i daj gdzies na waz, ja tu nie widze nic trudnego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości