Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz maja 15, 2016 13:39

Z KRa może daje 7b przy wtryskach z KRa, na booście jak Ci się te cztery wiadra otworzą to nie dziwne, że brakuje paliwa :-)


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz maja 15, 2016 14:37

To sekwencja i wyglada na usterke a nie za mala pompe czy wtryski. Poprostu zabiera cos kupe paliwa. Sprawdz czy jakies opaski nie polecialy i przy ~4bar paliwa nie cieknie


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz maja 15, 2016 15:50

Ogólnie nic nie czuć że paliwo cieknie . Najciekawsze jest to że nawet w tym sezonie jak założyłem wtryski doładowanie miał 1,5bar i był podlany na około 10-11 afr i paliwa nie brakowało . I chodził na tych pompach co teraz hmmmmm. czyli pod samochodem 7bar a w zbiorniku ori smok z mk2 czyli 0,23bar. I tak myśle jak by pompa klękała to by afr stopniowo spadał a nie tak jak widać odcięcie . A jak by się rozleciał regulator paliwa i po prostu ze wzrostem doładowania całkiem puszcza paliwo czyli ciśnienie na listwie spada jest taka możliwość ?? bo ogólnie ja go mogę trzymać na 6 tyś obrotów na jakimkolwiek biegu i nie brakuje paliwa aby nie przekroczyć tego doładowania 0,87 czy ile tam


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn maja 16, 2016 23:18

Panowie na gazie LPG ta sama sytuacja odcina jak wzrośnie doładowanie . Moduł zapłonowy podmieniany to samo .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt maja 17, 2016 05:19

Czyli naprawde cos mechanicznie masz uwalone. Uwalony wg nie da takiego afr. Dziwny przypadek. Przepustnice masz na linke ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt maja 17, 2016 09:25

tak przepustnica na linke . Kliny na wale i wałku sprawdzone .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Chrzanek` » wt maja 17, 2016 10:01

Ma ktoś dostęp do używanych cewek tfsi? Potrzeba mi do 1.8t. Pozdrawiam :)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Smyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:45
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Smyk » sob maja 28, 2016 07:25

mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » sob maja 28, 2016 12:18

Smyk, wstaw odpowiedni czujnik, bedzie najlatwiej


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » sob maja 28, 2016 18:22

Smyk pisze:mam pytanie czym zaslepialiscie bądź z czego dawaliscie osłony rozrządu po swapie do mk2 Mk3 corrado, bo zostaje mi dziura po łapie poduszki silnika?
kolejna sprawa to mam to podpiete pod corradowe g60 zegary i wszystko gra poza temp plynu- podlaczylem 4pinowy czujnik z silnika do swoich zegarów noi zawyża i to mocno
czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy rac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
smyku daj oslone rozrządu np z passata



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob maja 28, 2016 19:10

Smyk pisze:...czy jakiś opornik żeby zmniejszyło, czy dac swój czujnik jakiś w układ? jak to robiliscie?
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.

A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Smyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:45
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Smyk » sob maja 28, 2016 21:20

kkkacper pisze:, wstaw odpowiedni czujnik, bedzie najlatwiej
nie da sie wstawić odpowiedniego, bo do kompa musi byc ori 4 pinowy bo dwa piny ida na kompa właśnie, a dwa piny na zegary-te jak podpiąłem do swoich zegarów to zawyżają,
a niestety tylko orginalnie jest miejsce na jeden czujnik wody, trzebaby dawać jakieś dodatkowe gniazdo(nie wiem skąd takie wziąć) na dwupinowy czarny czujnik przystkosowany do zegarów, wiec nie jest to takie proste
marog60 pisze:Smyk
smyku daj oslone rozrządu np z passata
maro, a wystarczy tylko górną osłone z wzdłużnego motora czy też i dolną trzeba zmieniać? w sumie mi to obojętne, bo i tak musze wszystko rozbierać bo jak dałem mu dzisiaj katungi jakiś ten motor nigdy nie widział, to chyba puścił uszczelniacz na wale (bo jakoś stamtąd sie leje), którego co najgorsze nie chcialo mi sie wymieniać, jak mieniałem rozrzad :banghead:
ADi997 pisze:Smyk
Ja dałem oporniki i jest prawie idealnie, kupiłem też potencjometr rezystor i nim można wyregulować jeszcze lepiej. Albo dać dodatkowy ori czujnik tylko dla licznika.

A łap nie chcesz sprzedać może ? Ja chce swojego powiesić na podłużnicach w mk2 ale nie wiem czy mocowanie silnika mi podejdzie do starszego bloku 058.
jakie ten oporniki dać jakiej wielkości bo nie mam orientacji, ewntualnie w elektronicznym powiedzieć ze chce potencjometr o jakim zakresie bo widze na necie jest tego mnóstwo rodzai
a łap nie ma oddałem gościowi co wziął ode mnie skorupe i reszte pozostałości z audi, ale po co ci kombinować, u mnie siedzi to na ori corradowych łapach z g60 a w mk2 chyba jest tak samo to zakotwiczone z budzie jak w corku



Smyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:45
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Smyk » sob maja 28, 2016 22:33

chłopaki, tak sobie myślę z tym uszczelniaczem może to na własne życzenie sobie zrobiłem, bo troche odme podrzeźbiłem, może przedobrzyłem ( widzałem u jednego kolegi tak zrobione i skopiowałem bez większego zastanowienia)
mianowicie u mnie wygląda to tak:
od bloku przy filtrze oleju wychodzi fajka, od niej dałem od razu zwykły przewód (olejodporny na metry) który idzie prosto do trójnika przy pokrywie zaworów, a ten natomiast wchodzi oczywiście w pokrywe i ten duzy zawór odmy co wpięty jest w dolot za przepływką

czy nie zrobiłem tego za szczelnie?
w orginale było tak Obrazek
ja tego trójnikaz nr 11 nie dałem i nawet szczerze nie pamietam gdzie tamta odnoga, co na schemacie idzie w prawą, szała
może przy wywlaniu sai'ów przedobrzyłem i to nadcisnienie w bloku wywalilo mi ten uszczelniacz?????



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » sob maja 28, 2016 22:36

Smyk, dorob sobie rurke z tulejka pod czujnik i daj gdzies na waz, ja tu nie widze nic trudnego ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości