Strona 150 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 27, 2016 23:21
autor: ADi997
Schemat ADZ

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 08, 2016 20:15
autor: ssarna1
^^ Dobra panowie, tego mi było trzeba :pub:

W sobotę silnik odpalił :crazy: zostało mi parę rzeczy, takich jak np. czujnik ciśnienia oleju. W mk3 są dwa - rozwierny niskiego ciśnienia i zwierny wysokiego, tutaj mam jeden zwierny. Teraz tak, jeśli zostawię chociaż jedno wejście w liczniku wolne to będzie piszczał i migał lampką, jeśli zewrę czujnik rozwierny to też bedzie piszczał po odpaleniu. Jedyne rozwiązanie widzę to złączenie obu wejść przy czym trzeba zanegować wejście czujnika niskiego ciśnienia, pytanie tylko czy licznik mk3 nie będzie pluł się że ma za wysokie ciśnienie na obrotach jałowych - dobrze kombinuję?

Kolejna sprawa to podłączenie klimy. W AGU mam:
"compressor switch-off" T80/8
"air conditioner "ready" connection" T80/10

a w ADZ mam nieopisane piny jednak ze schematu wynika że na pin 33 wchodzi sygnał i jeśli są spełnione warunki to ECU przepuszcza ten sygnał na pin 35, albo druga teoria jest taka że na pinie 35 pojawia się sygnał wyłączający klimę w sytuacji kiedy ECU nie jest gotowe

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 12:37
autor: mlodyluk
Koledzy proszę o pomoc, jestem po swap 1.8T AUM do golfa 3, problemem jest klimatyzacja, jak dobrać kompresor klimy żeby pasował obrotami lub jakie przewody żeby pasowały pod kopresor z 1.8T, szukałem z mk3 i podobnych VR6 ale nie mogę trafić na działająca i juz myśle jak to inaczej rozwiązać. Dodam że klimatronik był i kompresor został z Abf bo podeszło lecz podobno w 1.8T kreci się on w drugą stronę.
Proszę o podpowiedz lub jakiś link gdzie mogę poczytać, bo nie mogę nic natrafić w szukaj. Pozdrawiam.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 13:54
autor: R90
Czy ktoś z Was robił jakieś przeróbki/naprawy odmy?
Moje auto ma już14 lat i całkiem prawdopodobne, że są już jakieś nieszczelności, zwłaszcza, że mam kilka objawów sugerujących.
Policzyłem, że zmieniając wszystkie części na nowe (bez eżektora i tych przewodów wokół), koszt około 300zł :(
Dałoby to radę zrobić 'hand made'? Ktos z Was coś takiego rzeźbił?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 17:07
autor: dzygi
R90 pisze:Czy ktoś z Was robił jakieś przeróbki/naprawy odmy?
A może jakieś separator oleju zamontować?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 19:42
autor: R90
dzygi pisze:
R90 pisze:Czy ktoś z Was robił jakieś przeróbki/naprawy odmy?
A może jakieś separator oleju zamontować?
Tak, ale dopiero po ogarnięciu ukłądu odmowego. W ogóle strasznie ciężki dostep tam jest. Trzeba zrzucać kolektor?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 19:45
autor: homer21
Pany mam problem odcina mi z jakiegoś dziwnego powodu zapłon przy doładowaniu około 1bar niezależnie od obrotów . Limiter ściągał mi chłopak z tego forum i samochód jeździł na 1,5 bar nawet i 2 bary dmuchało nie było problemu . teraz jest coś dziwnego . Wymienione podmienione , cewki,czujnik położenia wału , sterownik (przylutowana kość ze ściągniętym limiterem), świece, wtryski na mniejszych działo się tak samo , Silnik 1.8t AGU . Nie wiem już gdzie wsadzić ręce ..... :banghead: :banghead: :banghead: :rozpacz:

Na początku sezonu na GG 440cc jeździł bez problemu , dmuchane bylo 1,5bar a teraz coś mu odwaliło :otepienie:

Ale teraz pytanie . Czy mapa może się rozjechać na kości ???? Pytałem kilku elektroników itd, że raczej nie ma możliwości bo jest to zapis na stałe . Macie jakieś pomysły ?

Co najlepsze nie wywala żadnego błędu raz na jakiś czas wywali g28 ..... .

Odcina coś w stylu jak bym kluczykiem wyłączał i włączał zapłon

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 19:55
autor: kkkacper
homer21, watpie zeby mapa sie rozjechala.. skoro bledow nie ma i zawsze robi sie tak samo to moze cos mechanicznego.. wg masz wbudowane czy zewnetrzne?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt maja 13, 2016 23:29
autor: homer21
Wg wbudowane . Ale jak mechaniczne ?? co jeszcze może być ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 14, 2016 10:39
autor: szpieg
sprawdz cisnienie paliwa czyli pompa mogla juz dokonac zywota

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 14, 2016 11:35
autor: homer21
Paliwo ma do samego końca widać po AFR . Po prostu po przekroczeniu 1bar występuje coś takiego jak by odcinka kiedyś miałem tak jak jeszcze nie miałem sciągniętego limitera doładowania identyko coś jak przeładowanie . Postaram się nagrać filmik i wrzucić jak to wygląda .

Tak wygląda log z deta .
Obrazek

analog1 -
analog2 MAP
analog3 AFR
analog4 Temp silnika

MAx ciśnienie doładowania to 0,87bar i jest odcięcie

zaraz po tym afr wzrasta do 20. Czyli brak paliwa jak by odcinalo coś prąd ? widać że przed odcięciem afr wzrasta hmmmmm coś odcina pompe paliwa ? ale żeby aż tak jak to ujmę agresywnie ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 14, 2016 13:10
autor: RasPL
To odciete/brakujace paliwo i wiecej boostu nie bedzie bez paliwa.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob maja 14, 2016 15:27
autor: kkkacper
Tak jak RasPL, mowi.. sprawdz najpierw cisnienie jakie pompa daje, bo moze umarla.. a jak nie to wtryski sprawdz.. jaka w ogole pompe masz zalozone? Wtryski green gianty na bank ori? Moze chinczyki Ci ktos wepchnal ;>

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz maja 15, 2016 12:41
autor: homer21
Ori GG na wtryskach ori agu 280cc działo się to samo . Pompa z KR ta 7bar. jutro zmierzę ciśnienie . jak bedzie w porządku zrobię ją na sztywno ominę przekaźnik .