Strona 148 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn kwie 11, 2016 00:14
autor: Johnatan
Zamintowalem pompe pod podwoziem z mk2 i problem znikł. Mam jeszcze takie pytanko. Pod zderzakiem mam Cooler ,chłodnice klimy i chiński grill Ala plaster miodu. Auto na wolnych obrotach chodzi ładnie a podczas jazdy się gotuje, jadę 60km/h i wentylatory się włączają. Chłodnica na dwa wentylatory oczywiscie. Staje autem a silnik gulgoce że szok. Ktoś miał Takie problemy? Nie mam elektrycznej pompy wody, jest ona wymagana?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt kwie 12, 2016 21:28
autor: homer21
jaka duża chłodnica ? jak nie masz tej z g60 to zapomnij lub chociaż z passata 2.0 tą dużą można też dać z przodu wentylatory pchające te cienkie z fmic . lub próbować grubszą chłodnice .



A ja mam pytanko pakował ktoś wtryski z subaru WRX te niebieskie ???

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 00:00
autor: kkkacper
homer21, sprecyzuj pytanie w kwestii wtryskow to moze Ci odpowiem :jezor:

Johnatan, termostat dobry? Odpowietrzony na pewno poprawnie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 09:12
autor: homer21
kkkacper, Chodzi o Oporności i jak to wygląda na gniazdach agu ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 10:28
autor: RasPL
i flow, numer wtrysku, producent ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 17:17
autor: kkkacper
homer21, wtrysk jak wtrysk.. wysokoomowy jesli mowisz o denso.. musisz zmienic oringi bo w japoncach sa inne i jak nie masz dwoch lewych rak to wszystko siadzie.. wydajnosc ponad 400 ccm jakos z tego co pamietam..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 20:13
autor: homer21
kkkacper, Lewych rąk nie mam :P czyli mówisz że pasowało by po niewielkich przeróbkach i polutowaniu wtyczek EV6 ? wydajność chyba 440cc . Wolał bym MJY z rovera ale nigdzie ich nie ma

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr kwie 13, 2016 23:55
autor: kkkacper
homer21, mialem 440tki "blue giant" ale ostatnie dzis sprzedalem.. mam jeszcze fajne 480tki siemensa nowe jakbys byl zainteresowny.. z tego co kojarze wtryski z subaru nie maja wtyku ev6, ale jakich wtyczek bys nie potrzebowal to mam wszystkie nowe rodzaje od reki, zarobisz sobie tylko piny i ogien, oringi tez zreszta bym znalazl takie jak trzeba.. jak cos to wal na priv.. :pub: aha.. no i pamietaj zeby wydajnosc na 3 barach/43.5psi patrzec, bo czesto amerykance i czasem japonce maja wydajnosc na innym cisnieniu podana ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 14, 2016 00:03
autor: homer21
a jaka cena ???? za te 480 ? to na 3bar ? szukam 440-480 max na 3bar ale żeby tez nie było kosmicznie drogo

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw kwie 14, 2016 00:21
autor: kkkacper
homer21, na priv zapraszam..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 17, 2016 00:16
autor: homer21
Pany pytanie . Czy cewkę np z tfsi 4pin da rade zaaplikowac do agu ??? tam są 3 piny

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 17, 2016 01:03
autor: kkkacper
homer21, da rade tylko bedziesz jeszcze dodatkowo potrzebowal cos w tym stylu..

http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 17, 2016 10:06
autor: homer21
kkkacper, Kacper ja chce to w inny dekiel wsadzić dlatego i to bedzie zbędne :D tylko jak z kwestią jednego pinu ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz kwie 17, 2016 10:38
autor: ADi997
Czwarty pin to dodatkowa masa dla modułu wbudowanego w cewke. Ja juz skompletowalem wszystko i jak bede mial troche czasu to podlacze. Na razie wzialem cewki AUM.