Strona 141 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr paź 28, 2015 22:39
autor: Dabek3m
z błędów po odpięciu aku jedynie, spadek napięcia i przepustnica, ale po adaptacji przepustnicy brak błędów, a jednak odpala i gaśnie :/ Już brakuje mi pomysłów :/

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 29, 2015 09:36
autor: homer21
immo może odłącza . Ogarnij spadek napięcia .
Moim zdaniem silnik źle w skrzynkę wpiety .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 31, 2015 00:55
autor: Dabek3m
W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem :(

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 31, 2015 14:52
autor: k0nr4d
Cewki i świece nowe?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 31, 2015 18:19
autor: michal_m18
Moze czujnik ciśnienia doładowania w intercoolerze jest walnięty lub nie ten co powinien być. U mnie problem wyglądał nastepujaco: przy dodawaniu gazu "lubiał" sie przyksztusić", po wymianie czujnika ciśnienia doładowanie wszystko było juz ok. Okazało sie, że czujnik był od TDI (inny OEM), widocznie sprzedający mi silnik dorzucił co miał na półce.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 01, 2015 13:33
autor: mateusz.995
witam jestem w trakcie swapu na 1.8t w golfie mk2 mam problem ze złączem diagnostycznym wiem ze do komunikacji z silnikiem jest pin 7 , licznik będzie z mk3 i mam taki problem pod który pin w złączu się podpiąć żebym mógł ustawić w nim przebieg ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 01, 2015 19:03
autor: Fahoo
w liczniku z mk3 nie da sie ustawic przebiegu po obd2

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lis 02, 2015 11:01
autor: Sev
Dabek3m pisze:W końcu coś się ruszyło, jakoś zrobiliśmy, że auto odpala chodzi nie gaśnie, gasło po przygazowaniu, ale zaadaptowałem przepustnice(ps. na jaki voltage powinna się ustawić w vag comie/vcds? bo przy kilku adaptacjach raz ustawiala sie inaczej pozniej inaczej) było dalej podobnie gasło po przygazówce tz. powyzej ok. 3tyś obrotów silnik jakby się dławił zaczęło nim telepać i spadał z obrotów aż po mocniejszech przygazówce gasł, odpinając przepływkę można gazować chodzi okej, kupilem druga przepływkę, podłączylismy chodzi lepiej, rozgrzał się kilka razy i objawy troche ustąpiły, ale przy gazowaniu czasami prychnie strzeli z wydechu zatrzęsie nim, na vagu na innej przepływce pokazuje się po odpaleniu błąd przepływki signal to high, druga przepływka też jest kaput? czy może n75 jest kaput i powietrze wariuje ? Kolejna myśl, czy padł czujnik cieczy i ecu widzi dziwne temperatury i daje cholernie inne dawki mieszanki? Ktoś coś poradzi? Bo tym tropem co idę zaraz wymienię cały osprzęt.. a troche to mija się z celem :(
Jeżeli bez przepływki chodzi OK to przepływka jest do śmietnika albo w ECU była przeskalowana na inną a jest ori lub odwrotnie i po podpięciu świruje. Może być też tak że ciągnie przed turbo lewe powietrze, poza przepływką. Raz "mechaniory" nie wcisnęli TIPa w naleśnik i wyskoczył, efekt - kichanie prychanie, gaśnięcie i bład signal too low.
Przy signal to high przepływka podaje więcej niż faktycznie mierzy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lis 02, 2015 19:59
autor: Dabek3m
Przepływka jest już druga, ale taka sama, na mojej ori z silnika świrował jeszcze gorzej, kupiłem inną używaną od znajomego na szrocie, 'zapewniali, że sprawna bo ze sprawnego auta niby'. Jest opcja, że wywalało by signal to high przy padniętym n75? I żadnego błędu n75?
Edit. Jaki numer powinien mieć przepływomierz AGU 150km audi a3 96r?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lis 03, 2015 11:28
autor: bartektrn
Witam mam pytanko czy do silnika AJQ któreś z tych wtrysków pasują ( czy może te i te będą ok) ?? :


http://allegro.pl/wtryskiwacz-bosch-028 ... 65776.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lub

http://sidmotorsport.pl/pl/wtryskiwacze ... bosch.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lis 19, 2015 22:28
autor: maniekamg
Podlącze sie pod pytanie. Mam auq i szukam mocniejszych wtrysków pod 240hp. Bedą u mnie graly te z linku Bartektrn?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lis 20, 2015 00:27
autor: kkkacper
bartektrn, maniekamg, beda ok..

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lis 21, 2015 23:47
autor: marog60
mam pytanie odnosnie map sensora.robie dolot z kwasowki i teraz pytanie gdzie go najlepiej wspawac i w jakiej pozycji? pionowej poziomej czy bez znaczenia

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 22, 2015 13:47
autor: homer21
przed przepustnicą . aby był w dolocie a w poziomie czy pionie bez znaczenia .