sadze ze to spora gotowka ale jak masz pape to masz szał...............
kolektor fabryczny mega ciasny pod takie turbo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt wrz 24, 2010 15:25
autor: Rafalek114
odlew z k03 starcza realnie max do 250km i to juz jest dla niego duzo, jak zmieniac turbo to zeliwo musi miec juz wyjscie na duze flansze np t3/t4
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 19, 2010 17:19
autor: HGP vr6
koledzy a ja mam takie pytanie silnik APY do golfa 2 ma isc
serja 209 jak bym zrobił wydech i fimc to serja sie duzo podniesie ?? i ile by dodał do tego program czy bym uzyskał np 260 koni ?? albo powiedzmy te 250 ?? i jak nm by mniej wiecej był wiadomo liczenie to głupota ale bym chciał wiedziec tak w przyblizeniu zeby sie rozeznac czy nie lepiej cos innego kombinowac pozdro czekam na jakie kolwiek info..
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 19, 2010 18:21
autor: Kevin_mkII
wszystko zalezy od stanu silnika... u mnie po wydechu i porzadnym dolocie (robione w MG Motorsport) wyszło z APY 250ps i 299Nm u jednych moze byc mniej u innych podobnie a nawet wiecej. program to ta sama kwestia.... stan silnika , osprzętu i potencjał wydechu i dolotu jaki zostanie zrobiony... u mnie po programie w Comsporcie wyszło 274ps i 355Nm i to tez zalezy ile tgo momentu bedzie od tunera (u mnie mozna było dowalic momentu do ok 390 ale zostało to ustawione tak by auto cały czas równo przyspieszało a nie jedno solidne trzepniecie w stołek) ale nie ma tez sie co czarowac bo zdrowe bebechy silnika APY tj wtryski i turbo wystarcza ( zdrowo i z głowa ustawione) na własnie te 280ps jesli chcesz wiecej to do zmiany turbo i szpryce musza iść
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 20, 2010 18:20
autor: HGP vr6
chciałbym zeby po swapie zrobieniu wydechu i fimc + program np gto wyszło 250 koni i powiedzmy te 340nm myśle ze w mk3 by juz dało rade jechac po bułki..choć nie wiem nie ma tego typu filmików zeby stwierdzic jak to idzie np zegary filmik moze ty kevin zapodasz cos ?? zima idzie to juz nie bedzie takiej szansy jak bedzie mokro a przydał by sie pozdro
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 20, 2010 18:31
autor: Kevin_mkII
tu cos niecos widac.. ale to po programie juz...
[youtube][/youtube]
niestety wychodzi brak szpery i jeszcze to ze kierownik nie ogarnia manety ale wszystko idzie w dobrym kierunku
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 20, 2010 20:12
autor: HGP vr6
no to juz by starczyło po bułki do sklepu a co to za skrzynia ? ciekawe jak by było jak bys sie spróbował z r32 w mk3 250 koni i 320nm na skrzyni tdi .. ale mniejsza z tym
autko masz super wiesz o tym ale szkoda ze tak mało filmików jak lata bo jedzie godnie pozdro DOHC
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 20, 2010 22:51
autor: Kevin_mkII
na ksrzyni tdi? czy na bebechach z tej skrzyni?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 21, 2010 11:24
autor: HGP vr6
na bebechach ale obudowa vr ...ciekawe jakby to szło ..
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw lis 04, 2010 22:10
autor: jakubek
Mam pytanie,Czy takie wtryski podejda P&P do AGU ?? nr wtrysków to 06A906031BA.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw lis 04, 2010 23:51
autor: Rafalek114
obstawiam ze wejda bez problemowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt lis 05, 2010 12:35
autor: rafik_xx
jakubek pisze:06A906031BA.
wtryski od AUQ. wejdą
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz lis 14, 2010 19:07
autor: Bolo159
Mam zamiar zrobić program go swojego golfa AGU i mam pytanko gdzie najbliżej mogę zrobić to dobrze i w rozsądnej cenie? Mieszkam 150 km od warszawy, 50 km od ostrołęki, 100 km od olsztyna. Województwo mazowieckie powiat przasnyski.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn lis 15, 2010 03:02
autor: strikerbest
Bolo to nie jest odpowiedni temat na takie pytania. Zadaj pytanie w innym miejscu.