Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » pt wrz 24, 2010 15:17

sadze ze to spora gotowka :) ale jak masz pape to masz szał...............

kolektor fabryczny mega ciasny pod takie turbo :)


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » pt wrz 24, 2010 15:25

odlew z k03 starcza realnie max do 250km i to juz jest dla niego duzo, jak zmieniac turbo to zeliwo musi miec juz wyjscie na duze flansze np t3/t4


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » wt paź 19, 2010 17:19

koledzy a ja mam takie pytanie silnik APY do golfa 2 ma isc

serja 209 jak bym zrobił wydech i fimc to serja sie duzo podniesie ?? i ile by dodał do tego program czy bym uzyskał np 260 koni ?? albo powiedzmy te 250 ?? i jak nm by mniej wiecej był wiadomo liczenie to głupota ale bym chciał wiedziec tak w przyblizeniu zeby sie rozeznac czy nie lepiej cos innego kombinowac pozdro czekam na jakie kolwiek info.. 8) :hehe:



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » wt paź 19, 2010 18:21

wszystko zalezy od stanu silnika... u mnie po wydechu i porzadnym dolocie (robione w MG Motorsport) wyszło z APY 250ps i 299Nm u jednych moze byc mniej u innych podobnie a nawet wiecej. program to ta sama kwestia.... stan silnika , osprzętu i potencjał wydechu i dolotu jaki zostanie zrobiony... u mnie po programie w Comsporcie wyszło 274ps i 355Nm i to tez zalezy ile tgo momentu bedzie od tunera (u mnie mozna było dowalic momentu do ok 390 ale zostało to ustawione tak by auto cały czas równo przyspieszało a nie jedno solidne trzepniecie w stołek) ale nie ma tez sie co czarowac bo zdrowe bebechy silnika APY tj wtryski i turbo wystarcza ( zdrowo i z głowa ustawione) na własnie te 280ps jesli chcesz wiecej to do zmiany turbo i szpryce musza iść


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » śr paź 20, 2010 18:20

chciałbym zeby po swapie zrobieniu wydechu i fimc + program np gto wyszło 250 koni i powiedzmy te 340nm myśle ze w mk3 by juz dało rade jechac po bułki..choć nie wiem nie ma tego typu filmików zeby stwierdzic jak to idzie np zegary filmik moze ty kevin zapodasz cos ?? zima idzie to juz nie bedzie takiej szansy jak bedzie mokro a przydał by sie :P pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » śr paź 20, 2010 18:31

tu cos niecos widac.. ale to po programie juz...

[youtube][/youtube]

niestety wychodzi brak szpery i jeszcze to ze kierownik nie ogarnia manety ale wszystko idzie w dobrym kierunku :bigok:


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » śr paź 20, 2010 20:12

no to juz by starczyło po bułki do sklepu a co to za skrzynia ? ciekawe jak by było jak bys sie spróbował z r32 w mk3 250 koni i 320nm na skrzyni tdi .. ale mniejsza z tym

autko masz super wiesz o tym ale szkoda ze tak mało filmików jak lata bo jedzie godnie pozdro DOHC :pub:



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » śr paź 20, 2010 22:51

na ksrzyni tdi? czy na bebechach z tej skrzyni?


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » czw paź 21, 2010 11:24

na bebechach ale obudowa vr ...ciekawe jakby to szło .. :helm:



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » czw lis 04, 2010 22:10

Obrazek


Mam pytanie,Czy takie wtryski podejda P&P do AGU ?? nr wtrysków to 06A906031BA.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » czw lis 04, 2010 23:51

obstawiam ze wejda bez problemowo


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » pt lis 05, 2010 12:35

jakubek pisze:06A906031BA.
wtryski od AUQ. wejdą



Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Bolo159 » ndz lis 14, 2010 19:07

Mam zamiar zrobić program go swojego golfa AGU i mam pytanko gdzie najbliżej mogę zrobić to dobrze i w rozsądnej cenie? Mieszkam 150 km od warszawy, 50 km od ostrołęki, 100 km od olsztyna. Województwo mazowieckie powiat przasnyski.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: strikerbest » pn lis 15, 2010 03:02

Bolo to nie jest odpowiedni temat na takie pytania. Zadaj pytanie w innym miejscu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości