Strona 138 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 04, 2015 07:44
autor: czaro96
czaja86 pisze:szymin89, kup se K03s i będziesz miał około 220-230KM po co kombinować z chinolami.

Przy usunięciu SAI błąd od niego będzie wywalał dopuki tuner nie wyłączy tego programowo. Zaworki przy kolektorze zostawiasz podpięte i nie ma z tym problemu. Sondę też trzeba programowo wywalić.

Obiecane foto z pod maski. Mam nadzieję że wszystko widać jak należy.

Obrazek
Widać wszystko jak należy ;) Dzięki wielkie :)


A jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje. Daje wężyk nowy od zaworka serwa i podłączam go do bocznego wyjścia kolektora. Tylko w seryjnym podciśnieniu jest jeszcze jeden wężyk pod kolektorem który jest podłączony trójnikiem do przewodu serwa. Przewód ten idzie do Tipa. Co z tym przewodem zrobić?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 04, 2015 16:56
autor: trepson_vlcrew
słuchajcie zrezygnowałem z LC bo podobno gnie korby... prawda to ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 05, 2015 19:11
autor: ADi997
slawko333 pisze:rzuci ktos okiem na ten mój wykres?
Tuner po logach powinien wiedzieć czemu ta "góra" taka niewyraźna.
Sprawdziłeś tą pompę czy już wymieniłeś i dalej szukasz przyczyny ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 05, 2015 21:42
autor: Maczeta
slawko333 pisze:tuner podejrzewa ze pompa paliwa niewydala,
A Tuner wie co to są logi?? Umie zmierzyć ciśnienie paliwa?? Czy tylko write flash i hamowanko??
Dobra pompa nie jest tania, a logi nic nie kosztują jak ma się fejsa... Oferta tuningu bez diagnostyki??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 10, 2015 15:37
autor: czaja86
czaro96, przeczytaj sam co piszesz. Jak przewód idący z serwa do trójnika i łączący się w dwóch miejscach w kolektorze ssącym może iść do TIPA jak idzie do serwa??

Po prostu daje jeden do serwa i boku kolektora a drugiego w ogóle i po sprawie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 11, 2015 14:41
autor: t_precis
czy flansze przy skrzyni w mk3 tdi są takie same jak w gti ?
bo szukam flanszy i półosi z przegubami pod skrzynie z mk4 1.8T AUM w mk2

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 12, 2015 08:55
autor: Ługol
Witam, zrobiłem swap 1,8T AGU do golfa III. Cały układ napędowy powiesiłem na poduszkach od zwykłego 1,8 i teraz mam pytanie czy przednia poduszka wytrzyma taki ciężar. Chciałem kupić poduszkę od vr6, ale gość mi powiedział, że jest inna niż w zwykłym 1,8 i nie będzie pasować. Czy mógłby mnie ktoś uświadomić, czy przednie belki od 1,8 i vr6 różnią się?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 12, 2015 18:03
autor: homer21
zwykła poducha z 1.8 ma trzymać .

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 12, 2015 20:42
autor: trepson_vlcrew
szukam kogoś kto ma u siebie zrobioną procedure startu !

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr sie 12, 2015 22:02
autor: marog60
Ługol pisze:Witam, zrobiłem swap 1,8T AGU do golfa III. Cały układ napędowy powiesiłem na poduszkach od zwykłego 1,8 i teraz mam pytanie czy przednia poduszka wytrzyma taki ciężar. Chciałem kupić poduszkę od vr6, ale gość mi powiedział, że jest inna niż w zwykłym 1,8 i nie będzie pasować. Czy mógłby mnie ktoś uświadomić, czy przednie belki od 1,8 i vr6 różnią się?
ja bym zmienil na vr,wiadomo ze belka tez bedzie do wymiany ale dasz poduszke z poliuretanu i masz swiety spokuj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 01:00
autor: homer21
to lepiej dać sztywną i masz spokój jak amen w pacierzu xD

Obrazek

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 08:24
autor: Ługol
marog60 pisze:
Ługol pisze:Witam, zrobiłem swap 1,8T AGU do golfa III. Cały układ napędowy powiesiłem na poduszkach od zwykłego 1,8 i teraz mam pytanie czy przednia poduszka wytrzyma taki ciężar. Chciałem kupić poduszkę od vr6, ale gość mi powiedział, że jest inna niż w zwykłym 1,8 i nie będzie pasować. Czy mógłby mnie ktoś uświadomić, czy przednie belki od 1,8 i vr6 różnią się?
ja bym zmienil na vr,wiadomo ze belka tez bedzie do wymiany ale dasz poduszke z poliuretanu i masz swiety spokuj
Czyli belka od vr jest inna od zwykłego 1,8?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 08:53
autor: homer21
Poducha ze zwykłego 1.8 wytrzymuje bez problemów vr cięższy dlatego jest inna . Ja mam około 260km zrobione i nic nie rwie
belka z vr
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw sie 13, 2015 17:48
autor: k0nr4d
theblues888 pisze:słuchajcie zrezygnowałem z LC bo podobno gnie korby... prawda to ?
Korby gnie za duży moment z dołu. Co masz na myśli, mówiąc launch control? Sam rev limiter na postoju, czy antilaga? Antilag przyspieszy zużycie turbiny, jak będziesz tego często używał.