Strona 136 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 25, 2015 14:01
autor: kappi
slawko333, do 200 KM powinien wystarczyć spokojnie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 25, 2015 14:10
autor: t_precis
Sprawa odnośnie 1.8T w mk2..
Jak u Was wygląda temat zawieszenia i uk. napędowego ?
Chodzi mi o sprawdzony zestaw z uwzględnieniem ori skrzyni z mk4:
jaka ława, wahacze, zwrotnice, flansze w skrzyni, półosie i przeguby :

Najlepiej sprawdzony i ujeżdżony już zestaw który na skręconym gwincie dobrze się spisuje, nie wibruje budą przy przyspieszaniu i na zakrecie ze względu na to, że któraś tam półoś jest lekko za długa.

Za odp będę bardzo wdzięczny i bez problemu nagrodzę plusami :food: :pub:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 25, 2015 15:58
autor: slawko333
rozumiem ze tip ori z aum do tych 200km, seryjny z s3 do 220 powinien starczyc?
t_precis pisze:Sprawa odnośnie 1.8T w mk2..
było o tym wiele razy,
tak na szybkości :
z doświadczenia ze swapu do corrado czyli to samo co mk2, lawe zostawiałem ori, wachacze z mk3 gti tylko z tego względu ze chciałem hamulce 288mm wiec tylko zwrotnice 5x100 wchodzily w gre, polosie z mk3 gti, ja musialem jeszcze przekladac zabieraki ze skrzyni mk3 tdi , bo ori skrzynia miała inne zabieraki, ale niektóre skrzynie maja ten typ zabierakow,
t_precis pisze:Najlepiej sprawdzony i ujeżdżony już zestaw który na skręconym gwincie dobrze się spisuje, nie wibruje budą przy przyspieszaniu i na zakrecie ze względu na to, że któraś tam półoś jest lekko za długa.
radze nie kombinować z długościami polosi, wystarczy 1cm dluzsza i będzie wywalać przeguby wew.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 25, 2015 22:48
autor: t_precis
a ława mk2 od mk3 różnie się wymiarami ? konkretnie szerokość

i jakie przeguby i flansze dawałeś na ori skrzynie z 1.8T ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 26, 2015 05:41
autor: slawko333
slawko333 pisze: polosie z mk3 gti
kompletne z przegubami, zależy jaka chcesz skrzynia zostawić, jakie wahacze mk2 czy mk3?
slawko333 pisze:ja musialem jeszcze przekladac zabieraki ze skrzyni mk3 tdi
zabierak=flansza
t_precis pisze:a ława mk2 od mk3 różnie się wymiarami
wymiarami sa takie same

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 26, 2015 11:28
autor: t_precis
skrzynia zostaje ori z mk4 1.8t.
wahacze chce od mk3 żeby rozstaw troche powiększyć..
flansze z mk3 tdi są przykręcane tak ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lip 26, 2015 11:51
autor: RasPL
Różne są zależy od roku albo są wciskanie albo wkladane i skręcone

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 27, 2015 21:28
autor: marog60
potrzebuje info w sprawie napinacza lancucha.mam u siebie hydrauliczny napinacz bede zmienial cala wiązke wraz kompem od auq i teraz pytanie czy na glowice agu da rade zamontowac napinacz od bam-a p&p.rozmawialem ostatnio na ten temat i ktos powiedzial ze nie wiadomo bo cos z kanalami olejowymi czy cos takiego

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn lip 27, 2015 23:51
autor: ADi997
marog60 pisze:potrzebuje info w sprawie napinacza lancucha.mam u siebie hydrauliczny napinacz bede zmienial cala wiązke wraz kompem od auq i teraz pytanie czy na glowice agu da rade zamontowac napinacz od bam-a p&p.rozmawialem ostatnio na ten temat i ktos powiedzial ze nie wiadomo bo cos z kanalami olejowymi czy cos takiego
Kolega założył fazator z AUQ na głowe z AGU, auto potem jeździło ale nie wiem czy tam wszystko działało. Może ktoś potwierdzi.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 29, 2015 21:21
autor: czaro96
czaja86 pisze:czaro96, w AUM chyba seryjnie jest kolektor z wyjściem na prawą stronę. Więc chyba chodzi Ci o kolektor na lewą stronę czyli taki od BAM lub innej mocnej wersji. Potrzebujesz jak by co kolektor i nową uszczelkę i ewentualnie nowe węże od podciśnienia bo warto wymienić przy takim zabiegu na sylikony bo zapewne twoje są już leciwe i mogę w każdej chwili pęknąć.
Tak pomyłka kolektor na lewą strone tak jak bam. Jest jedna różnica bo kolektor z Aum ma cztery wyjścia a z Bam 3. Dwa przewody pod kolektorem to regulator paliwa oraz wyjście na Dv tak samo jest w Bam jak i Aum wiec z głowy. Ale już dwa nastepne wyjścia wystepuja w Aum a w Bam tylko jedno.

Następne pytanie to przewód wychodzący z wegla aktywnego on idzie w trojnik i wchodzi do tej listwy paliwowej oraz do przepustnicy. Czy można ten przewód wpiąć bezpośrednio do tej listwy a przepustnice pominąć?

Obrazek

Nastepne pytanie dotyczy wężyka który wychodzi z serwa i dzieli sie na wyjscie na kolektor i na przewod biegnacy pod kolektor. Jak to podłączyć do kolektora Bam?

Obrazek

Z góry wielkie dzięki za pomoc ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 29, 2015 22:03
autor: czaja86
Jeśli chodzi o evap to nie wchodzi on do listwy paliwowej tylko chyba idzie rurką metalową do TIPa lub combi vale ale nie pamiętam dokładnie ale chyba TIP. Jeśli chodzi o wejścia w kolektor i wąż od serwo to ja mam to podłączone tak.

Nowy przewód do DV
Nowy przewód do regulatora paliwa
pod spodem idzie stary przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Przewód od serwa jest dany nowy i podłączony tylko pod boczne wyjście pod kolektorem.

Takim oto sposobem masz tylko 4 przewody jak w BAM.

Jeśli chcesz EVAP pominąć to wrzucałem gdzieś info jak pominąć EVAP i SAI. Ale jak by co to mogę jeszcze raz linka do strony wrzucić.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lip 29, 2015 22:18
autor: czaro96
Ok :)
,,Przewód od serwa jest dany nowy i podłączony tylko pod boczne wyjście pod kolektorem.'' Czyli wywaliłeś trójnik i wpiąłeś się w ten ,,grubszy'' króciec pod kolektorem? A wyjście z przepustnicy zaślepiłeś?

Odnośnie Evapu to mogę się wpiąć nim w boczne wyjście kolektora?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 30, 2015 13:38
autor: czaja86
http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry źle napisałem. Chodziło mi o to że trójnik od serwa jest usunięty razem z przewodami aż do zaworka zwrotnego w okolicy TIPa. Od tego zaworka idzie przewód bezpośrednio do bocznego wyjścia z kolektora w BAM jest ono chyba zagięte jak dobrze pamiętam.
Pod spodem podpinasz w ten gruby króciec przewód od trójnika co idzie od odpowietrzenia. Warto by było to wywalić i zrobić OIL Tank ale jak coś można podpiąć te stare przewody pod kolektor tak jak w AUM.

Jeśli chodzi o wyjście na przepustnicy to tego nie ruszałem bo nie usuwałem EVAPu. Jedynie z tego co pamiętam to dałem nowy wężyk od tego króćca na przepustnicy do zaworka zwrotnego przy EVAPie.

Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to wieczorem zrobię zdjęcie z pod maski.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lip 30, 2015 13:57
autor: czaro96
czaja86 pisze:http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&

Sorry źle napisałem. Chodziło mi o to że trójnik od serwa jest usunięty razem z przewodami aż do zaworka zwrotnego w okolicy TIPa. Od tego zaworka idzie przewód bezpośrednio do bocznego wyjścia z kolektora w BAM jest ono chyba zagięte jak dobrze pamiętam.
Pod spodem podpinasz w ten gruby króciec przewód od trójnika co idzie od odpowietrzenia. Warto by było to wywalić i zrobić OIL Tank ale jak coś można podpiąć te stare przewody pod kolektor tak jak w AUM.

Jeśli chodzi o wyjście na przepustnicy to tego nie ruszałem bo nie usuwałem EVAPu. Jedynie z tego co pamiętam to dałem nowy wężyk od tego króćca na przepustnicy do zaworka zwrotnego przy EVAPie.

Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to wieczorem zrobię zdjęcie z pod maski.
Dzięki wielkie za wytłumaczenie ;) Jakbyś mógł to zrób fotke jak to u Cb wygląda :)

A jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje. Daje wężyk nowy od zaworka serwa i podłączam go do bocznego wyjścia kolektora. Tylko w seryjnym podciśnieniu jest jeszcze jeden wężyk pod kolektorem który jest podłączony trójnikiem do przewodu serwa. Przewód ten idzie do Tipa. Co z tym przewodem zrobić?

Pozdro