Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kappi » sob lip 25, 2015 14:01

slawko333, do 200 KM powinien wystarczyć spokojnie


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

t_precis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt maja 27, 2014 22:28

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: t_precis » sob lip 25, 2015 14:10

Sprawa odnośnie 1.8T w mk2..
Jak u Was wygląda temat zawieszenia i uk. napędowego ?
Chodzi mi o sprawdzony zestaw z uwzględnieniem ori skrzyni z mk4:
jaka ława, wahacze, zwrotnice, flansze w skrzyni, półosie i przeguby :

Najlepiej sprawdzony i ujeżdżony już zestaw który na skręconym gwincie dobrze się spisuje, nie wibruje budą przy przyspieszaniu i na zakrecie ze względu na to, że któraś tam półoś jest lekko za długa.

Za odp będę bardzo wdzięczny i bez problemu nagrodzę plusami :food: :pub:



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » sob lip 25, 2015 15:58

rozumiem ze tip ori z aum do tych 200km, seryjny z s3 do 220 powinien starczyc?
t_precis pisze:Sprawa odnośnie 1.8T w mk2..
było o tym wiele razy,
tak na szybkości :
z doświadczenia ze swapu do corrado czyli to samo co mk2, lawe zostawiałem ori, wachacze z mk3 gti tylko z tego względu ze chciałem hamulce 288mm wiec tylko zwrotnice 5x100 wchodzily w gre, polosie z mk3 gti, ja musialem jeszcze przekladac zabieraki ze skrzyni mk3 tdi , bo ori skrzynia miała inne zabieraki, ale niektóre skrzynie maja ten typ zabierakow,
t_precis pisze:Najlepiej sprawdzony i ujeżdżony już zestaw który na skręconym gwincie dobrze się spisuje, nie wibruje budą przy przyspieszaniu i na zakrecie ze względu na to, że któraś tam półoś jest lekko za długa.
radze nie kombinować z długościami polosi, wystarczy 1cm dluzsza i będzie wywalać przeguby wew.



t_precis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt maja 27, 2014 22:28

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: t_precis » sob lip 25, 2015 22:48

a ława mk2 od mk3 różnie się wymiarami ? konkretnie szerokość

i jakie przeguby i flansze dawałeś na ori skrzynie z 1.8T ?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » ndz lip 26, 2015 05:41

slawko333 pisze: polosie z mk3 gti
kompletne z przegubami, zależy jaka chcesz skrzynia zostawić, jakie wahacze mk2 czy mk3?
slawko333 pisze:ja musialem jeszcze przekladac zabieraki ze skrzyni mk3 tdi
zabierak=flansza
t_precis pisze:a ława mk2 od mk3 różnie się wymiarami
wymiarami sa takie same



t_precis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt maja 27, 2014 22:28

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: t_precis » ndz lip 26, 2015 11:28

skrzynia zostaje ori z mk4 1.8t.
wahacze chce od mk3 żeby rozstaw troche powiększyć..
flansze z mk3 tdi są przykręcane tak ?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lip 26, 2015 11:51

Różne są zależy od roku albo są wciskanie albo wkladane i skręcone


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » pn lip 27, 2015 21:28

potrzebuje info w sprawie napinacza lancucha.mam u siebie hydrauliczny napinacz bede zmienial cala wiązke wraz kompem od auq i teraz pytanie czy na glowice agu da rade zamontowac napinacz od bam-a p&p.rozmawialem ostatnio na ten temat i ktos powiedzial ze nie wiadomo bo cos z kanalami olejowymi czy cos takiego



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn lip 27, 2015 23:51

marog60 pisze:potrzebuje info w sprawie napinacza lancucha.mam u siebie hydrauliczny napinacz bede zmienial cala wiązke wraz kompem od auq i teraz pytanie czy na glowice agu da rade zamontowac napinacz od bam-a p&p.rozmawialem ostatnio na ten temat i ktos powiedzial ze nie wiadomo bo cos z kanalami olejowymi czy cos takiego
Kolega założył fazator z AUQ na głowe z AGU, auto potem jeździło ale nie wiem czy tam wszystko działało. Może ktoś potwierdzi.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » śr lip 29, 2015 21:21

czaja86 pisze:czaro96, w AUM chyba seryjnie jest kolektor z wyjściem na prawą stronę. Więc chyba chodzi Ci o kolektor na lewą stronę czyli taki od BAM lub innej mocnej wersji. Potrzebujesz jak by co kolektor i nową uszczelkę i ewentualnie nowe węże od podciśnienia bo warto wymienić przy takim zabiegu na sylikony bo zapewne twoje są już leciwe i mogę w każdej chwili pęknąć.
Tak pomyłka kolektor na lewą strone tak jak bam. Jest jedna różnica bo kolektor z Aum ma cztery wyjścia a z Bam 3. Dwa przewody pod kolektorem to regulator paliwa oraz wyjście na Dv tak samo jest w Bam jak i Aum wiec z głowy. Ale już dwa nastepne wyjścia wystepuja w Aum a w Bam tylko jedno.

Następne pytanie to przewód wychodzący z wegla aktywnego on idzie w trojnik i wchodzi do tej listwy paliwowej oraz do przepustnicy. Czy można ten przewód wpiąć bezpośrednio do tej listwy a przepustnice pominąć?

Obrazek

Nastepne pytanie dotyczy wężyka który wychodzi z serwa i dzieli sie na wyjscie na kolektor i na przewod biegnacy pod kolektor. Jak to podłączyć do kolektora Bam?

Obrazek

Z góry wielkie dzięki za pomoc ;)



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr lip 29, 2015 22:03

Jeśli chodzi o evap to nie wchodzi on do listwy paliwowej tylko chyba idzie rurką metalową do TIPa lub combi vale ale nie pamiętam dokładnie ale chyba TIP. Jeśli chodzi o wejścia w kolektor i wąż od serwo to ja mam to podłączone tak.

Nowy przewód do DV
Nowy przewód do regulatora paliwa
pod spodem idzie stary przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Przewód od serwa jest dany nowy i podłączony tylko pod boczne wyjście pod kolektorem.

Takim oto sposobem masz tylko 4 przewody jak w BAM.

Jeśli chcesz EVAP pominąć to wrzucałem gdzieś info jak pominąć EVAP i SAI. Ale jak by co to mogę jeszcze raz linka do strony wrzucić.



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » śr lip 29, 2015 22:18

Ok :)
,,Przewód od serwa jest dany nowy i podłączony tylko pod boczne wyjście pod kolektorem.'' Czyli wywaliłeś trójnik i wpiąłeś się w ten ,,grubszy'' króciec pod kolektorem? A wyjście z przepustnicy zaślepiłeś?

Odnośnie Evapu to mogę się wpiąć nim w boczne wyjście kolektora?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw lip 30, 2015 13:38

http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry źle napisałem. Chodziło mi o to że trójnik od serwa jest usunięty razem z przewodami aż do zaworka zwrotnego w okolicy TIPa. Od tego zaworka idzie przewód bezpośrednio do bocznego wyjścia z kolektora w BAM jest ono chyba zagięte jak dobrze pamiętam.
Pod spodem podpinasz w ten gruby króciec przewód od trójnika co idzie od odpowietrzenia. Warto by było to wywalić i zrobić OIL Tank ale jak coś można podpiąć te stare przewody pod kolektor tak jak w AUM.

Jeśli chodzi o wyjście na przepustnicy to tego nie ruszałem bo nie usuwałem EVAPu. Jedynie z tego co pamiętam to dałem nowy wężyk od tego króćca na przepustnicy do zaworka zwrotnego przy EVAPie.

Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to wieczorem zrobię zdjęcie z pod maski.



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » czw lip 30, 2015 13:57

czaja86 pisze:http://forums.fourtitude.com/showthread ... VAP-Delete&

Sorry źle napisałem. Chodziło mi o to że trójnik od serwa jest usunięty razem z przewodami aż do zaworka zwrotnego w okolicy TIPa. Od tego zaworka idzie przewód bezpośrednio do bocznego wyjścia z kolektora w BAM jest ono chyba zagięte jak dobrze pamiętam.
Pod spodem podpinasz w ten gruby króciec przewód od trójnika co idzie od odpowietrzenia. Warto by było to wywalić i zrobić OIL Tank ale jak coś można podpiąć te stare przewody pod kolektor tak jak w AUM.

Jeśli chodzi o wyjście na przepustnicy to tego nie ruszałem bo nie usuwałem EVAPu. Jedynie z tego co pamiętam to dałem nowy wężyk od tego króćca na przepustnicy do zaworka zwrotnego przy EVAPie.

Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to wieczorem zrobię zdjęcie z pod maski.
Dzięki wielkie za wytłumaczenie ;) Jakbyś mógł to zrób fotke jak to u Cb wygląda :)

A jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje. Daje wężyk nowy od zaworka serwa i podłączam go do bocznego wyjścia kolektora. Tylko w seryjnym podciśnieniu jest jeszcze jeden wężyk pod kolektorem który jest podłączony trójnikiem do przewodu serwa. Przewód ten idzie do Tipa. Co z tym przewodem zrobić?

Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości