Strona 134 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 26, 2015 08:23
autor: ADi997
Miales zew regulator zalozony ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt cze 26, 2015 23:36
autor: czaro96
Panowie co jest dokładnie do przerobienia aby założyć kolektor prawostronny do 1.8T AUM?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob cze 27, 2015 13:27
autor: homer21
tak zewnętrzny . Tarz po założeniu ori az zalewa do poprawki mapa ale dobrze ze tylko to był regulator

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob cze 27, 2015 18:46
autor: Dabek3m
hej, golf mk2 w ecu zostało wyłączone immo, odpalił kilka razy, na drugi dzień próbując odpalić odpala i gaśnie, czy jest możliwość, że immo samo się zaprogramowało spowrotem, licznik mam z mk3. Nie wiem czy firma która to robiła spieprzyła sprawe, no ale działało, pomoże ktoś ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 07:50
autor: michal_m18
Sprawdź, czy paliwo dochodzi i czy ECU jest w ogóle zasilane. Moim zdaniem niemożliwe żeby immo się zalaczyl. Posprawdzaj masy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 10:59
autor: homer21
ale zostało wyłączone w ecu czy został wlutowany emulator ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 15:20
autor: czaja86
czaro96, w AUM chyba seryjnie jest kolektor z wyjściem na prawą stronę. Więc chyba chodzi Ci o kolektor na lewą stronę czyli taki od BAM lub innej mocnej wersji. Potrzebujesz jak by co kolektor i nową uszczelkę i ewentualnie nowe węże od podciśnienia bo warto wymienić przy takim zabiegu na sylikony bo zapewne twoje są już leciwe i mogę w każdej chwili pęknąć.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 17:03
autor: Dabek3m
wydaje mi się, że zostało wyłączone, miało zostać wyłączone a nie emulator. Paliwo dochodzi, pin 1 ma zasilanie, ale masa ma plusa i minusa ? Trochę się w tym już gubię bo działał jeden dzień, odpalał chodził, na drugi dzień odpalał i gasł jakby immo znowu było, a teraz już nie chce odpalić tylko kręci. :/

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 19:33
autor: gentki
moja propozycja jest inna. Osobiście usuwałem immo w me 7.5. Wgrywałem do sterownika gdy kluczyk był przekręcony na zapłon. Po wgraniu auto nie chciało odpalić. Okazało się że podczas wgrywania wtryski złapały błędy i nie działaly. Podłaczylem vaga sprawdziłem błędy wykasowałem i prawie rok jest bez problemu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 20:02
autor: Dabek3m
Ok auto odpala immo jest off, prawdo podobnie cos sie wypielo w skrzynce sami nie jestesmy pewni bo wszystko przeskanowalismy od nowa i dopiero byl test. Auto odpala chodzi ale gasnie po dodaniu gazu, nie mamy podpietej jeszcze sondy i weze od evapa sa luzne. Evap mozna po prostu zaslepic? Czy jest duze prawdo podobienstwo ze bedzie gasl przez evap? Czy to wina nie podlaczonej sondy? Ogolem mowiac na dniach sonde podpinamy jak pospawamy wydech ale wole sie zapytac za w czasu zeby wiedziec czy to moze jakis czujnik czy moze w kablach cos nie tak? Moze ktos przy swapie mial podobnie ;) pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 20:23
autor: michal_m18
Evap nie ma tu nic do rzeczy. U siebie odpalałem BAM bez podłączonego EVAP'a i sondy lambdy, dodatkowo brak było intercoolera, przepływki i itp... nic złego przy dodawaniu gazu się działo.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz cze 28, 2015 21:17
autor: RasPL
Dabek3m, masz gdzieś w elektryce nakopane, to nie immo (no chyba że masz jakiś emulator) i nie brakujące/nie podłączone elementy. Schemat + multimetr i szukaj gdzie się zasilanie traci.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lip 03, 2015 02:30
autor: damian8139
Witam. Potrzebuje pomocy, mój Leon ma silnik
o symbolu APP, mam pęknięta głowice do tego jeszcze jak by mało było zrysowane tuleje. Szukam całego słupka i teraz pytanie czy słupek APP różni się czymś od słupka AUQ AJQ ARY? Chodzi o sam goły słupek bez osprzętu. Bardzo bym prosił o szybka pomoc.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lip 04, 2015 22:09
autor: slawko333
coraz częściej silnik lapie ten blad
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
wcześniej bardzo rzadko, teraz praktycznie za każdym razem jak wcisne gaz w spod, od razu czuc spadek mocy, DV nowy z serwisu, może mieć to związek z wyrzuceniem n118 i n249?
caly czas tez pojawia się ten blad
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit
P1287 - 35-00 - -
gość który usuwal mi immo miał usunąć ten zaworek z kompa, ale mnie zle zrozumial i wylaczyl tylko diagnozę tego czy jakos tak
czy niskie ladowanie alternatora i swiecaca kontrolka ladowanie może mieć wpływ na w/w objawy? ladowanie ok 10.6