Strona 14 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 13:01
autor: rafik_xx
mam już w domu wtryski 320 wiec chyba łatwiej będzie dokupić do tego regulator...
jeszcze jedno, seryjna pompa ogarnie czy trzeba szukać czegoś wydajniejszego?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 23:38
autor: Rafalek114
niestety nie jestem w stanie ci podpowiedziec bo nie mam pojecia o jakiej mocy piszesz , jaka masz sprezarke i czego oczekujesz . W kazdym razie jak regulator 4 bary to raczej wydajniesza pompa bo regulatorem 4 barowym obciazasz ja bardziej

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 04, 2010 10:00
autor: rafik_xx
Rafalek114 pisze:niestety nie jestem w stanie ci podpowiedziec bo nie mam pojecia o jakiej mocy piszesz , jaka masz sprezarke i czego oczekujesz . W kazdym razie jak regulator 4 bary to raczej wydajniesza pompa bo regulatorem 4 barowym obciazasz ja bardziej
k03-052, fmic, tip, wydech czyli jak wyskoczy ze 230 kucy to będę zadowolony

w takim razie możne ma ktoś do sprzedania wtryski 380cc ?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 04, 2010 11:06
autor: Rafalek114
Ogolnie te wtryski powinny dac rade na 230km przy regolatorze 3 barowym ,ale gdybym ja to robil dalbym wieksze wstryski i zrobilbym jeszcze adaptacje pod wieksza obudowe MAF. (np. s3) dropiero po tych zabiegach jedz to zestroic , moze wynik zaskoczy cie pozytywnie :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 04, 2010 15:17
autor: rafik_xx
dobra powiedzmy ze wtryski już mam 380cc z silnika BAM,
a jak zrobić tą adaptacje pod MAF? trzeba przerabiać cały dolot czy tylko jakąś redukcje wstawić?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 05, 2010 17:08
autor: Rafalek114
Najrozsadniej poluznic caly dolot , a adaptacje zrobi ci ten co bedzie stroil twoj samochod

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 10, 2010 22:53
autor: dcsp52
czy kogos by interesowala glowica agn i wałki rozrządu z tego silnika ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 15, 2010 12:53
autor: Marioo
a czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, gdzie znajduje się dokładnie czujnik g28 w agu? wdzięczny byłbym za jakieś zdjęcie z zaznaczonym tym czujnikiem.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 20, 2010 13:00
autor: strikerbest
Mam takie coś z AGN. W AGU powinno być w tym samym miejscu raczej. Może się przyda...
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 20, 2010 13:11
autor: Marioo
Dzięki ale już wymienione:D

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 21, 2010 02:28
autor: thorrado
witam, mam K03 zrobilem pod niego Downpipe 3" jak zmnie turbawke na K04-023 to bede musial przerabiac DP ? chodzi mi czy flansza DP jest taka sama jak K03

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 21, 2010 04:02
autor: strikerbest
Z moich informacji wynika że za równo flansza jak i cały DownPipe jest inny.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 21, 2010 08:20
autor: Marioo
thorrado pisze:witam, mam K03 zrobilem pod niego Downpipe 3" jak zmnie turbawke na K04-023 to bede musial przerabiac DP ? chodzi mi czy flansza DP jest taka sama jak K03
Jak będziesz zmieniał na k04 to ja chętnie odkupię DP 3" pod k03 jak dasz dobrą cenę:), a i mam na sprzedaż k04-022 plus węże olejowe + kolektor jakby co, tylko turbina raczej do regeneracji, chociaż wyjęta z jeżdżącego (do rozbicia) s3.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 21, 2010 14:00
autor: Marioo
Witam
A co sądzicie o turbince GT2x eliminator, która podobno jest P&P zamiast k03?