Strona 127 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt lut 10, 2015 22:57
autor: czaja86
Cezar13, dodaj jeszcze z 1k zapasu bo jak zaczniesz składać to wyjdzie tu pierdoła tu pierdoła. Nawet kupując graty to i tak DP nowe będziesz musiał zrobić bo albo wogóle nic nie odstaniesz albo tylko kolanko z flanszą. Zaraz wyjdzie że pompa paliwa słaba i trzeba wymieniać i kolejna już kasa, jakieś uszczelki nakrętki itd znowu kasa. Chcesz robić taki set up żeby wyciągnąć co się da to około 10tys zł musisz przygotować.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 11, 2015 01:23
autor: Cezar13
Kolanko z flanszą, a co więcej potrzebuję? Teraz siedzi wydech przelot z jednym tłumikiem, DP ori z AGU.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 11, 2015 10:16
autor: homer21
A kolejne sprawa to taka jak ktoś sam może zrobić takie rzeczy i ma do tego sprzęt to zapłaci tylko za graty :D no chyba ze ma się dwie lewe ręce :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 11, 2015 12:45
autor: partyzant01
No panowie co mają mk2 1.8T, co wymyśliliście z miską?
Ja jestem w trakcie swapa AGU do Vw Vento i przy tak skręconym gwincie jak jeździłem wcześniej to misa położyła mi się na ziemi... :banghead:
W mk4 to wiadomo, silnik do góry, osłona na misa i wystarczy.
A niestety jak u mnie podniosę silnik to półośka o podłużnicę będzie tarła.


I tak może się tutaj zapytam czy niema ktoś kompletnego kompletu części do konwersji przepustnicy na elektroniczną?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 11, 2015 20:39
autor: czaja86
Cezar13, zobacz jak wygląda dp pod K04 a jak pod K03 całkiem inne są a jak już robić to najlepiej zrobić 3" lub przynajmniej 2,5". Policzysz rurkę, kolanko, złącze elastyczne i redukcję pod obecne tłumiki i nie wydaje mi się że graty kupisz za 100zł.

homer21, Sprzęt to nie wszystko. Jeśli chodzi o DP to jak słabo pospawasz i jakiś smark się urwie w środku to pogrucha w tłumiku ale chyba nie muszę Ci mówić co się stanie jak taki smark dostanie się w wirnik turbiny albo pod zawory. Wtedy twoja oszczędność 100 czy 200 zł pomnoży się kilkakrotnie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr lut 11, 2015 23:10
autor: GregorzG60
do k04 potrzebujesz inne dp, inny tip , inne kolanko do turbo -ic , inne przewody woda olej, duzy 3calowy maf, pompa seryjna kleknie przy 260km (mowie z doswiadczenia) troszke się zabawek uzbiera, zapomnial bym , wtryski potrzebujesz 440cc na 270-280km , seryjne starczą na bezpieczne 265KM max.
jednak efekt będzie przyzwoity :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 12, 2015 12:18
autor: mabu79
Panowie porada potrzebna.Pacjent AGU juz po mapie ale zrobilo sie za malo.Potrzebna mi podpowiedz jaki przeplywomierz zalozyc do modu 300+.Wiem ze od VR6 ze wzgledu na obudowe,ale czy jest jakas roznica miedzy starym a nowym typem?Macie jakies sugestie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 12, 2015 12:27
autor: Cezar13
Ale piszac konwersja nie mialem na mysli zmiany samej turbiny, duzo postow nie mam ale swoje sie juz naczytalem :) :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 12, 2015 15:34
autor: slawko333
panowie potrzebuje w miare szybkiej odpowiedzi, czy ta rolka nowa ma miec minimalny luz jak zaznaczylem strzalkami?
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lut 12, 2015 18:41
autor: _małyTM_
przed chwilką właśnie macałem nówkę...to nie ma

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 14, 2015 00:14
autor: czaja86
Cezar13, to przeczytaj jeszcze to http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=9320" onclick="window.open(this.href);return false; I jeszcze raz zrób podliczenie. Oczywiście można sporo oszczędzić i poskładać na starych uszczelkach, nakrętkach i innych pierdołach ale ciekawe ile to pojeździ.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lut 15, 2015 15:53
autor: slawko333
_małyTM_ pisze:przed chwilką właśnie macałem nówkę...to nie ma
juz sam niewiem, gosc od ktorego bralem rozrzad, pisal mi ze sprawdzal drugi nowy i ze tez ma lekki luz ta rolka, stara po demontazu tez miala minimalny luz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lut 20, 2015 23:03
autor: sebastian1901
slawko333,
czemu nie wsadzisz rozrządu bez tego hydraulicznego napinacza ?
ja wsadziłem rozrząd od superba, napinaczem jest mechaniczna rolka, zestaw mnie kosztował ok 330zł a nie ponad 500zł, i przede wszystkim jest spokój...

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lut 21, 2015 19:44
autor: vwcorradovr6
sebastian1901 pisze:slawko333,
czemu nie wsadzisz rozrządu bez tego hydraulicznego napinacza ?
ja wsadziłem rozrząd od superba, napinaczem jest mechaniczna rolka, zestaw mnie kosztował ok 330zł a nie ponad 500zł, i przede wszystkim jest spokój...
Cos jeszcze musiałeś zmienic ? a koło pasowe wałka rozrządu jakie masz ?Długo na tym rozrzadzie smigasz ? pasuje wszystko idealnie ? Bezpieczne to :? ? Tez jestem przed zmianą rozrządu i chiał bym sie pozbyć tego hydraulicznego badziewia.