Strona 124 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 11:47
autor: k24
Nie licząc tego że turbo długo nie pociąnie to nic się nie stanie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 17:24
autor: szpieg
plus EGT bedzie takie ze paliwem tego nie ochłodzisz ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 18:56
autor: homer21
Z tym już nie problem :D dzięki za pomoc :D

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 20:37
autor: czaro96
Panowie mam mały problem z moim 1.8T AUM.

Stało się to nagle, wcześniej było wszystko ok. Odbyłem traske 50km i zgasiłem auto. Samochód stał z 5 godzin. Po czym odpalając go zauważyłem że trzyma bardzo niskie obroty rzędu 500-600 obr/min i przy tym faluje i ma drgawki auto. Po przejechaniu paru km zauważyłem że turbo ładuje 0.3 bara (tryb awaryjny?) normalnie ładuje mi 0.6. Po powrocie do domu Vag pokazał błąd 17705. Po skasowaniu było ok. Teraz jest taka sytuacja że auto jeździ przez pół dnia i jest ok a jak złapie błąd to 0.3 bara i niskie obroty. Co mam sprawdzić? Czy błąd dotyczy Dv i musze go wymienić?

Z góry dziekuje i pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 21:19
autor: homer21
sprawdz n75, n112, n249,DV

dv a sprawdzić to czy jest ciśnienie/podciśnienie przy zatkaniu palcem małego otworu i poruszaniu tłoczkiem...także można dmuchać w jeden z dużych króćców i sprawdzać czy nie uchodzi powietrze...


zerżnięte z innego forum ...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 22:36
autor: slawko333
homer21 pisze:sprawdz n75
gdzie masz n75 w 1,8 t?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 22:41
autor: gentki
slawko333 pisze:
homer21 pisze:sprawdz n75
gdzie masz n75 w 1,8 t?
wpięty w dolot za przepływką

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 23:01
autor: slawko333
sory moj blad myslalem o innym :helm:

panowie co moze byc przyczyna szarpniec tylko i wylacznie przy zmianie biegow, jak jade na jakimkolwiek biegow dodajac gwaltownie gazu czy szybko puszczajac nic sie niedzieje, zadnych szarpniec czy innych dziwnych objawow, takze obstawiam ze dwumas jest ok, czy przyczyna moze byc cos w sterowaniu silnika? usuniete sai, n249, n112, nowy dv z aso, auto to corrado swap 1,8 t AUM

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 23:03
autor: homer21
jak przy zmianie biegów szarpie to tak jak by go podlewało , a świece zmieniałeś ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt sty 09, 2015 23:15
autor: slawko333
swiece wlasnie bede zmienial, bo kiedys wykrecilem je i odleglosc byla duza i do szczelinomierza ustawialem je, przy okazji sprawdzilbym kompresje, jak w aum z elektroniczna przepustnica zrobic test kompresji?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 10, 2015 00:25
autor: czaro96
Robisz tak jak w zwyczajnym na linke ;) Przepustnica normalnie się uchyla po ,,zapłonie''.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 10, 2015 10:06
autor: homer21
albo podepnij pod vaga zobacz moze jakieś błędy ma ? zrobienie adaptacji przepustnicy nie zaszkodzi

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 10, 2015 16:30
autor: slawko333
bledy mam tylko dwa ktore juz zostana raczej na zawsze :helm: blad absu i poduszek, adaptacje przepustnicy robi sie tak jak w instrukcji rosstech?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sty 10, 2015 20:45
autor: homer21
http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9" onclick="window.open(this.href);return false;

wszystko opisane :D