Strona 122 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 26, 2014 09:48
autor: sebastian1901
Łączysz się z licznikiem. Najlepiej Vag 3.11 musi być full wersja.
Obrazek

takie okno wyskoczy
w Soft Coding jest kodowanie 01112
klikam recode 07 i zmieniam ostatnia liczbe
tzn wyskoczy nowe okienko
i w nim zmieniasz ta liczbe i zapisujesz
np 01113
i sprawdzasz z gpesem
jak zle wpiszesz nic nie zepsujesz licznik moze nie przyjac liczby wtedy wraca na stare kodowanie
Jak prędkość dalej się nie zgadza to kodujesz kolejne cyfry
próbujesz wtedy inna liczbe 1 lub 4
xxx: Wyposarzenie dodatkowe
+00 - keine extra Optionen
+01 - Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych aktywnych

+02 - Aktywny ostrzeżenie pasa bezpieczeństwa
+04 – poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy
+16 - Navigation aktiv
xx?xx: Kraj
1 - Europa (EU)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
xxx?x: Typ silnika(od 09/2000)
4 - 4-Cylinder
5 - 5-Cylinder
6 - 6-Cylinder
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
xxxx?: Typ silnika (bis 07/1999)
0 - Diesel (TDI)
2 - Benziner
xxxx?: Liczba "k" prędkość (ab 08/1999)
3 - 4134 - 6 Cylinder
5 - 4182 - Wszystkie inne
6 - 4128 - 8-Cylinder W8
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt
co jaka liczba oznacza w kodowaniu licznika

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 26, 2014 11:03
autor: slawko333
czyli ostatnia cyfre mam probowac od 1-6?moze to byc podczas jazdy czy trzeba za kazdym razem gasic auto?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 26, 2014 13:06
autor: S.
Pany, co zaradzić?
Obrazek

18010- Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage. Na VAGu pokazuje 14,2V

18057- Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module

18058- Data Bus Powertrain Missing message fr.instrument panel ECU

17931- Crash Signal from Airbag Control Unit range/performance. Ale dawca był w całości, nietknięty ;)

Idzie te błędy jakoś vagiem dezaktywować czy coś?

Zeswapowałem AUQ 2003R do budy Golfa mk2, silnik chodzi dobrze, ma moc, jedzie dość dobrze, nie mam porównania do innego AUQ w podobnej budzie więc chce zlogować auto czy przypadkiem nie może być jeszcze lepiej :D

Jakie konkretnie kanały logować? Mam VAGa 311 więc z tym problemu nie ma.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 26, 2014 13:46
autor: slawko333
ja mam rowniez caly czas bledy airbag i abs, niepodlaczone to i sie bedzie taki blad pojawial

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 28, 2014 17:38
autor: Sev
Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 28, 2014 20:24
autor: Tomaszf
Witam mam problem ze swoim passatem z silnikiem 1.8T kod silnika AEB . mianowicie chodzi mi o migającą kontrolkę ciśnienia oleju i nie działającym obrotomierzu czy na to z sobą jakiś związek ? Miał ktoś coś podobnego jaka może być przyczyna ?. dodam że w silniku nie słychać żadnych niepokojących dźwięków . proszę o pomoc

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 28, 2014 21:12
autor: czaro96
Panowie mam mały problem. Usunąłem fizycznie pompe SAI i mam błąd w sterowniku oraz check na desce. Z tego co się orientowałem to można sprawę załatwić opornikiem. I teraz pytanie jak macie to podłączone? Do przewodu brązowego i biało-czerwonego które idą do pompy?

Pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 28, 2014 22:43
autor: S.
Sev pisze:Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.
Zwykłym VAGiem nie ma chyba co podchodzić? ;)
czaro96 pisze:Panowie mam mały problem. Usunąłem fizycznie pompe SAI i mam błąd w sterowniku oraz check na desce. Z tego co się orientowałem to można sprawę załatwić opornikiem. I teraz pytanie jak macie to podłączone? Do przewodu brązowego i biało-czerwonego które idą do pompy?

Pozdrawiam
330ohm/10W we wtyczke pompy ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn gru 29, 2014 11:01
autor: Sev
S. pisze:
Sev pisze:Te błędy można powyłączać we wsadzie ECU, zrobiłem to u siebie bo mnie wnerwiały za każdym podłączeniem.
Zwykłym VAGiem nie ma chyba co podchodzić? ;)
Chyba żeby regularnie okresowo kasować błędy ;-)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt gru 30, 2014 00:32
autor: MrTea
Witam,

Testował ktoś z forumowiczów wtryski np. od Saaba 0280156023 ?
Chodzi o silnik 1.8T ANB/APU w A4 B5 czyli nowsza generacja niz AEB/AJL
Mają one wydajność zbliżoną do wtrysków z silnika 1.8T BAM 225Ps
Jedną znaczącą różnicą jest to iż są to wtryski o oporności 16 ohm o ile w trakcie jazdy po wystrojeniu nie powinno być problemu czy mogą wystąpić problemy na biegu jałowym?
Będę wdzięczny za każdą informacje :)
pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt gru 30, 2014 10:44
autor: RasPL
Ja mam takie wtryskiwacze, dają radę i kosztują śmieszne pieniądze. Moje na teście wydatku dawały 360-364ccm@3bar@12.8V. Z głowy przypomina mi się że miały 15.2ohm. ECU nie powinno mieć z nimi kłopotu a tymbardziej nie ma to zwiazku z wolnymi obrotami.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt gru 30, 2014 16:45
autor: MrTea
Dzięki za info. Mam nadzieje ze u mnie też będzie wszystko ok :) pozdrawiam

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt gru 30, 2014 23:10
autor: MrTea
Dopytam jeszcze konkretnie w jakim 1.8T je montowałeś u siebie i na jaki wynik one pozwoliły ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 31, 2014 16:08
autor: RasPL
Nie montowałem ich w żadnym 1.8T a w moim 2.0 16V kompresor i wynik jest nie znany, ciśnienie 0.7bar i jeszcze mogę dolać paliwa czyli nie skończyły się ich możliwości.