Strona 121 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 07, 2014 14:13
autor: S.
Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 07, 2014 14:19
autor: gentki
nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 07, 2014 14:44
autor: S.
gentki pisze:nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie
No własnie, czytałem że w TDI jakiś wpływ jest ;) Nie ma mnie za często w kraju, rzadko jeżdże moim autem więc ciężko mi stwierdzić po dłuższej przerwie czy silnik zachowuje sie innaczej ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 07, 2014 20:08
autor: kopytko
a czy on nie służy tylko do resetowania tempomatu i wyłączenia trybu hamowania silnikiem?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 07, 2014 22:17
autor: gentki
ja podłączałem auq też 2003 rok we wrześniu i poprostu to zostało wolne nic nie mostkowane itp ponieważ mk1 tempomatu nie ma. Problemów żadnych

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn gru 08, 2014 16:00
autor: czaja86
Odnośnie tych pomp zamiennych za walbro i bosch to testował już je ktoś?? Jak z żywotnością ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn gru 08, 2014 22:29
autor: homer21
kolega ma tego epmana w/w i działa elegancko zamontowane w hondzie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 12, 2014 18:39
autor: _małyTM_
co byście wybrali na moce ok 350km

0 280 158 117 "550ccm"
0 280 155 968 "440ccm" + regulator 4bar

no i jak z ich żywotnością?

pompę 044 montował ktoś w obudowie pod furką, czy raczej normalnie luzem?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 12, 2014 21:36
autor: homer21
najlepiej 550 .
440 to wiesz byś miał mały zapas
gdy wkłada się wtryskiwacze które są przystosowane na 3 bary a ty walniesz 4 , to zmienia się ich czas wtrysku i może wystąpić zapętlanie , Polecam poczytac troszke

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz gru 14, 2014 23:43
autor: GregorzG60
S. pisze:Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?
zazwyczaj obroty nie spadają tak szybko jak powinny i sprzęgło dostaje po pupie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr gru 24, 2014 16:31
autor: slawko333
po zrobionym swapie 1,8t do corrado, silnik ladnie pracuje, bdb przyspiesza, mam jedynie problem ze wskazaniem spalania chwilowego w mfa, na poczatku pokazywalo dobrze w okolicach 10-15 litrow, od kilku dni zaczelo mi swirowac spalanie, podczas jazdy ze stala predkoscia pokazuje w okolicach 20litrow, lekko wystraczy dodac gazu i wzrasta do 50-90litrow, tak samo jak puszcze gaz pokazuje ok 140litrow, na luzie 0,0 albo same kreski, co moze byc nie tak, w kompie brak beldow
srednie spalaie jakie pokazuje mfa w okoklicy 29litrow
silnik octavia aum, 01r, licznik ori skody can, angol

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 25, 2014 11:46
autor: homer21
sprawdź podciśenienie może ? bądź w liczniku ten MAP sie uszkodził ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw gru 25, 2014 13:30
autor: Tomaszf
Witam mam problem ze swoim passatem z silnikiem 1.8T kod silnika AEB . mianowicie chodzi mi o migającą kontrolkę ciśnienia oleju i nie działającym obrotomierzu czy na to z sobą jakiś związek ? Miał ktoś coś podobnego jaka może być przyczyna ?. dodam że w silniku nie słychać żadnych niepokojących dźwięków . proszę o pomoc

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt gru 26, 2014 08:48
autor: slawko333
problem rozwiazany, wystarczylo przekodowac licznik na europe
musze jeszcze przeskalowac licznik pod opony z corrado, bo licznik zawyza, wiecie jak to obliczyc? z tego co wiem to jest 5 cyfra w kodowaniu licznika, tylko jaka cyfre tam wpisac?