Strona 13 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 29, 2010 23:50
autor: New_Man
Rafalek114, Tylko czy z PF'a będzie to w stanie zrobić ? bo wiem że z G60 się da :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 29, 2010 23:59
autor: Rafalek114
to najlepiej bezposrednio do stroiciela uderzyc .... ja niestety nie moge wystepowac w roli adwokata Krzyska bo o modyfikacji map w ECU nie mam pojecia

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 17:31
autor: bambosz
Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 18:04
autor: Marioo
bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
Sama zmiana wtrysków raczej odczuwalnych efektów nie da.
Jak odpowiednio wystroisz to może minimalnie pomogą, ale też nie zawiele bo co z tego jak będziesz miał wydajne wtryski a turbina nie nadmucha tyle, żeby je wykorzystać? ale na pewno warto zmienić wtryski bo jest to przyszłościowe, tylko nie montuj wtrysków 600cc jak nie masz zamiaru zmieniać T na większe:D:D:D
na seryjnych wtryskach i turbinie, jak masz wszystko w dobrym stanie to te 185km powinieneś wydaje mi się uzyskać.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 19:24
autor: bambosz
Marioo pisze:na seryjnych wtryskach i turbinie, jak masz wszystko w dobrym stanie to te 185km powinieneś wydaje mi się uzyskać.
dzięki kolego za odpowiedź...a te 185km, o których piszesz to chodzi Ci o to, że tyle powinno wyjść po virusie? tak, dobrze rozumiem?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 19:26
autor: Marioo
Tyle może wyjść na seryjnych gratach, ale to moim zdaniem górna granica dla AGU bez zmian mechanicznych.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 19:30
autor: bambosz
szczerze mówiąc mi wystarczy 280nm przy 1800rpm :jezor: ...jak myślisz da się to ogarnąć virusem?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt sie 31, 2010 23:07
autor: mr_exclusive
Marioo pisze:
bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 01, 2010 00:27
autor: bambosz
mr_exclusive pisze:w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq
o i taka odpowiedź mi się podoba...krótko i na temat :pub:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 01, 2010 12:26
autor: Marioo
To w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd, wkradła mi się jakaś błędna informacja.
Pozdrawiam
mr_exclusive pisze:
Marioo pisze:
bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 12:14
autor: rafik_xx
Skoro już jesteśmy przy wtryskach zapytam o regulator ciśnienia paliwa, jakiej firmy polecicie?
znalazłem coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=818" onclick="window.open(this.href);return false;
używa ktoś? zdaje egzamin?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 12:33
autor: Rafalek114
a co z ori 3barowym jest nie tak??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 12:41
autor: rafik_xx
będę wkładał wtryski 320cc i do tego potrzebuje 4 barowy regulator...

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 03, 2010 12:48
autor: Rafalek114
nie lepiej wlozyc 380cc i zostawic 3 barowy regulator ??

ps po za tym wystepowaly tez orginalnie 4 barowe regulatory w 20vt