Strona 119 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lis 13, 2014 22:11
autor: czaro96
ADi997 pisze:
czaro96 pisze: Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki pedał już ,,jest''. Nie mam pojęcia co to może być. Przy tym wszystkim mam następujące błędy:

17956- Zawór regulacji ciśnienia doładowania przerwa- brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17697- Zawór regulacji ciśnienia turbiny- zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17938- Nastawnik wałka rozrządu - zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

Przy tym wszystkim zauważyłem że auto faluje lekko na obrotach i ma drgawki. Poza tym jedzie normalnie nie przerywa itp.

Gdyby ktoś mógł pomóc będę bardzo wdzięczny. Mogę nawet wysłać flache bo już mnie to irytuje.
Jaki to silnik ??
Co do przepływki 4 pinowej masz +12V po stacyjce, +5V z ecu, gnd z ecu i sygnal 0-5V do ecu.
Na początek sprawdź czy wszystkie bezpieczniki żyją potem odepnij wtyczkę od mafa odepnij wtyczki od ecu i sprawdź czy nie masz zwarcia między poszczególnymi pinami między sobą a następnie czy żaden z nich nie ma zwarcia do masy. Sprawdź też przy okazji czy ecu ma "dobrą" masę. Jak nic nie znajdziesz to podłącz wszystkie wtyczki, zapłon i zobacz czy masz to +12V po stacyjce na mafie czy nie.


edit. Na wyłączonym zapłonie na zasilaniu przepływki powinno pokazać Ci zwarcie do masy.
Dzięki wielkie :) Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa :) Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lis 13, 2014 23:41
autor: michal_m18
Wydaje mi się, że w instalacji ce2 (nowa w mk2) zasilanie można pociągnąć z g1/10.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lis 14, 2014 00:03
autor: ADi997
czaro96 pisze: Dzięki wielkie :) Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa :) Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?
Na tym samym bezpieczniku co przepływka są jeszcze dwie lambdy, n112 i n80 jeśli mowa o AUM. Najlepiej jak byś znalazł przyczynę braku napięcia w instalacji, może gdzieś się przewód przetarł i potem mogą być jaja.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt lis 14, 2014 22:29
autor: czaja86
Zna ktoś w 100% pewny sposób na sprawdzenie n75?? Bo coś mi się wydaje że mój się przycina ponieważ czasem jak dam lekko gaz i jadę według wskaźnika na podciśnieniu to czuć jak by turbo chwilę pompować zaczynało i po chwili przestaje. Tak samo jest z przyśpieszeniem czasem jest mocniej odczuwalne a czasem gorzej.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 16, 2014 13:37
autor: czaro96
ADi997 pisze:
czaro96 pisze: Dzięki wielkie :) Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa :) Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?
Na tym samym bezpieczniku co przepływka są jeszcze dwie lambdy, n112 i n80 jeśli mowa o AUM. Najlepiej jak byś znalazł przyczynę braku napięcia w instalacji, może gdzieś się przewód przetarł i potem mogą być jaja.
Dzięki wielkie :) Flaszke Ci wisze ;)

Okazało się że problem był w przewodzie żółto-niebieskim czyli przepływka, lambdy itp. i stąd miałem błędy w sterowniku. Kabel był przetarty. Wpiąłem się przewodem w bezpiecznik na skrzynce aku i działa. Efekt: brak błędów w sterowniku :)

A co do przepływki mam pytanie. W bloku 002 pod koniec 3 biegu mam 142g/s. Czy przepływka dobrze pokazuje? Można mniej więcej stwierdzić po przepływie czy auto seria?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 16, 2014 15:16
autor: czaja86
150KM -120g/s
180KM -144g/s
204KM -163g/s

coś takiego znalazłem na necie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 16, 2014 16:14
autor: czaro96
czaja86 pisze:150KM -120g/s
180KM -144g/s
204KM -163g/s

coś takiego znalazłem na necie
1.8T AUM 150KM :) Muszę wybrać się na hamownie z ciekawości :) Na wiosne może jakiś program zrobie.

Czy trzeba robić korektę po założeniu fmic + dp?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 16, 2014 18:08
autor: homer21
więcej zimnego powietrza więcej paliwa większa moc oj jakąś minimalką korekte moze być delikatnie za ubogo ale jak nic nie było dłubane tylko sam dolot to szkoda kase pakować w korekty

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lis 22, 2014 18:26
autor: slawko333
predkosciomierz ogarnalem i wskazowka paliwa juz nie szaleje :bigok: , kontrolke od absu i poduch pogasilem przez komputer, tutaj podziekowania dla kolegi daron7,
braklo mi paliwa i przestal dzialac pierwszy wirnik w pompie ktory podaje paliwo do kosza, narazie musialem wywalic jeden oring zeby pompa ciagla paliwo, czy orientuje sie ktos czy pompa z passata 1,8t albo audi a4 podejdzie do kosza z golfa 4/octavia bez zadnych przerobek? bo ponoc z passata i a4 sa troche wydajniejsze pompy, ew czy jest sens kupowac zamiennik do mk4 np
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... o-o2u066jc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... oria-76809" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... 86-580-824" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lis 27, 2014 22:02
autor: homer21
Pany ciekawy temat .

Ostatnio czytając troche polskich stron jak i tych zza wielkiej wody , doczytałem czegoś takiego że .
Dzieki pomocy Progrmatora willem można bez wylutowania wgrać nową mape na sterownik chodzi tu o 3.8.2 bez szyny can
mianowicie Pamięć może przyjmować dane czyli nasze mapy gdy podłączyny pod pin 43 w sterowniku 12+ ,
Czyli możemy słać nowe mapy przez OBD2 jak w nowszych m7X
Jedyny minus jest taki że nie można odczytać z naszego sterownika mapy .


Pytanie się nasuwa takie jak to zrobić .
Ma ktoś jakieś pomysły lub doświadczenia ? :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw lis 27, 2014 22:21
autor: ADi997
Kości w agu są jednokrotnego zapisu, nie da się na nich nadpisać nowych map, trzeba wylutować, włożyć w programator, odczytać, zmodyfikować i wgrać na nową kość.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 30, 2014 14:22
autor: homer21
nie do końca były dwa rodzaje kości jedna nie mogła przyjmować wcale a druga mogła przyjmować ale tylko po podaniu + na 43 pin


http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... chiptuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 30, 2014 15:56
autor: slawko333
jak to jest z tymi pompami paliwa? katalogi podaja ze np 1,6 mialy takie same pompy co 1,8 t, a kolega forumowy mowil mi ze 1,8 t mialy wydajniesze pompy, szukac ori uzywanej czy nowy zamiennik?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz lis 30, 2014 16:13
autor: S.
slawko333 pisze:jak to jest z tymi pompami paliwa? katalogi podaja ze np 1,6 mialy takie same pompy co 1,8 t, a kolega forumowy mowil mi ze 1,8 t mialy wydajniesze pompy,
ETKA mówi że wszędzie szło to samo, prócz AJQ/APP i Quattro/4 motion z racji budowy baku ;)
Obrazek