Dzięki wielkieADi997 pisze:Jaki to silnik ??czaro96 pisze: Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki pedał już ,,jest''. Nie mam pojęcia co to może być. Przy tym wszystkim mam następujące błędy:
17956- Zawór regulacji ciśnienia doładowania przerwa- brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17697- Zawór regulacji ciśnienia turbiny- zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17938- Nastawnik wałka rozrządu - zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
Przy tym wszystkim zauważyłem że auto faluje lekko na obrotach i ma drgawki. Poza tym jedzie normalnie nie przerywa itp.
Gdyby ktoś mógł pomóc będę bardzo wdzięczny. Mogę nawet wysłać flache bo już mnie to irytuje.
Co do przepływki 4 pinowej masz +12V po stacyjce, +5V z ecu, gnd z ecu i sygnal 0-5V do ecu.
Na początek sprawdź czy wszystkie bezpieczniki żyją potem odepnij wtyczkę od mafa odepnij wtyczki od ecu i sprawdź czy nie masz zwarcia między poszczególnymi pinami między sobą a następnie czy żaden z nich nie ma zwarcia do masy. Sprawdź też przy okazji czy ecu ma "dobrą" masę. Jak nic nie znajdziesz to podłącz wszystkie wtyczki, zapłon i zobacz czy masz to +12V po stacyjce na mafie czy nie.
edit. Na wyłączonym zapłonie na zasilaniu przepływki powinno pokazać Ci zwarcie do masy.

