Strona 117 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 12:46
autor: Cezar13
Siemanko

Posiadam mk2 z 1.8t AGU. Wszystko posadzone na ori łapach z mk2 1.8. Auto kupiłem po swapie i wszystkie poduchy dają dupy, całą budą szarpie przy gwałtownych przyspieszeniach i po zmianie biegu. Jakie poduszki polecacie? Auto ma być typowo weekendowe - rollbar, kubły itd. bardziej zależy mi na sztywności niż komforcie.

Pozdro

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 13:19
autor: homer21
Cezar13, Wyobraź sobie że też mam na ori poduszkach ,łapach również AGU i nic takiego nie zaobserwowałem . Tak że musisz coś mieć nie tak , W moim przypadku nie mam problemów z poduszkami :D patrząc na to że masz Golfa 7 i kupiłeś MK2 więc co ty chcesz od starego samochodu który ma już 20 pare lat ? to nie jest golf 7 to ze jest silnik w miare nowy to nie znaczy ze zmieni to w jakimś stopniu sztywność budy moim zdaniem za bardzo przyzwyczaiłeś się do "komfortu" w mk7 lepszych poduszek nie znajdziesz jak wrzucisz poliuretan to już wgl nie pojeździsz będzie jeszcze sztywniej

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 13:27
autor: Cezar13
Wiem co jest nie tak. Wysrane poduszki czyt. stare. I zadałem pytanie jakie poduszki polecacie żeby było sztywno. Docelowo ma być sporo więcej mocy i momentu. Wiem że są ludzie, którzy przerabiali przeróżne VAGi, może coś z VR6/G60 albo ABF podejdzie i będzie sztywniejsze? Poliuretan tylko od czego bo dedykowanego do mk2 1.8 chyba nie ma?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 15:24
autor: ADi997
Vibra Technics, znana i cieniona w anglii marka, nie widziałem jeszcze żeby ktoś coś złego na nie napisał i wszyscy chwalą. Osobiście nie testowałem, trochę za drogie, wybrałem tańszą alternatywę sztywnej przedniej poduszki, foto na profilu fb w podpisie, wkrótce zrobię test drogowy.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 15:41
autor: RasPL
lepiej było spinkę zrobić od góry łapy(jeżeli poduszka wyciągnie się o ileś mm to całość opiera się o ten zderzak), ja sobie robię + amortyzator. Teraz mi na nowej orginalnej poduszce z mk2 16V silnik prawie spod maski wyskakuje przy bucie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 18:22
autor: homer21
poduszki od 1.3 do 1.8 sa takie same , bez różńicy dwie olejowe jedna gumowa , jak poliuretan chcesz zastwosować to kupuje sie walec idziesz do tokarza on ci docina wycina toczy aby założyć myśle że jedna podpasowała by bez przeróbek ale reszta trzeba by cos było modzić .

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 26, 2014 21:00
autor: marog60
ADi997 pisze:Vibra Technics, znana i cieniona w anglii marka, nie widziałem jeszcze żeby ktoś coś złego na nie napisał i wszyscy chwalą. Osobiście nie testowałem, trochę za drogie, wybrałem tańszą alternatywę sztywnej przedniej poduszki, foto na profilu fb w podpisie, wkrótce zrobię test drogowy.
z tą poduszka moga byc roblemy ze stukowcami

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 14:07
autor: czaro96
Panowie mam problem z przepływką.

Wyskakuje mi błąd na Vag' u 16486 Przepływomierz - za niskie napięcie oraz w blokach danych przepływ jest 0.0 g/s na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem. Podmieniłem przepływomierz na sprawny i jest to samo. Sprawdziłem ciągłość przewodów miernikiem do Ecu i Pin 3, 4 i 5 do Ecu jest. Nie wiem za co odpowiada pin 2 ( żołto- niebieski) wg schematu który mam, idzie on w wiązke przewodów komory silnika.

Prosiłbym o pomoc

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 15:29
autor: gentki
czaro96 pisze:Panowie mam problem z przepływką.

Wyskakuje mi błąd na Vag' u 16486 Przepływomierz - za niskie napięcie oraz w blokach danych przepływ jest 0.0 g/s na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem. Podmieniłem przepływomierz na sprawny i jest to samo. Sprawdziłem ciągłość przewodów miernikiem do Ecu i Pin 3, 4 i 5 do Ecu jest. Nie wiem za co odpowiada pin 2 ( żołto- niebieski) wg schematu który mam, idzie on w wiązke przewodów komory silnika.

Prosiłbym o pomoc
niebiesko- żółty po bezpieczniku jest zasilaniem po zapłonie, idzie do komory ponieważ tam się łaczy również z niebiesko żółtym od lambdy itp.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 17:05
autor: czaro96
Ok :) A gdzie jest znajduje się bezpiecznik? Bo wygląda że chyba nie mam tam zasilania.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 17:46
autor: gentki
masz tutaj na przykładzie schematu z auq, poprostu obie te rzeczy są na wspólnym bezpieczniku, nie pamiętam już jakim, najlepiej jak pójdziesz po tym kablu i znajdziesz jego koniec
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 19:58
autor: czaro96
A mogę np. dać na 2 pin przepływki +12V z innego przewodu? Dziwne z tą lambdą bo nie mam żądnego błędu na Vagu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw paź 30, 2014 22:38
autor: gentki
teoretycznie na tym przewodzie pojawia się 12v poprzez ten rpzekaźnik co odpala pompe paliwa, wtryski itp. Jak podłączyć po "zapłonie" to nie będzie źle

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob lis 01, 2014 13:25
autor: k24
Szybkie pytanie.
W moim mk2 siedzi 1.8T, licznik mam z mk3 VR6, jak ogarnąć obrotomierz żeby dobrze pokzywał?