Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » ndz paź 26, 2014 12:46

Siemanko

Posiadam mk2 z 1.8t AGU. Wszystko posadzone na ori łapach z mk2 1.8. Auto kupiłem po swapie i wszystkie poduchy dają dupy, całą budą szarpie przy gwałtownych przyspieszeniach i po zmianie biegu. Jakie poduszki polecacie? Auto ma być typowo weekendowe - rollbar, kubły itd. bardziej zależy mi na sztywności niż komforcie.

Pozdro



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz paź 26, 2014 13:19

Cezar13, Wyobraź sobie że też mam na ori poduszkach ,łapach również AGU i nic takiego nie zaobserwowałem . Tak że musisz coś mieć nie tak , W moim przypadku nie mam problemów z poduszkami :D patrząc na to że masz Golfa 7 i kupiłeś MK2 więc co ty chcesz od starego samochodu który ma już 20 pare lat ? to nie jest golf 7 to ze jest silnik w miare nowy to nie znaczy ze zmieni to w jakimś stopniu sztywność budy moim zdaniem za bardzo przyzwyczaiłeś się do "komfortu" w mk7 lepszych poduszek nie znajdziesz jak wrzucisz poliuretan to już wgl nie pojeździsz będzie jeszcze sztywniej


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » ndz paź 26, 2014 13:27

Wiem co jest nie tak. Wysrane poduszki czyt. stare. I zadałem pytanie jakie poduszki polecacie żeby było sztywno. Docelowo ma być sporo więcej mocy i momentu. Wiem że są ludzie, którzy przerabiali przeróżne VAGi, może coś z VR6/G60 albo ABF podejdzie i będzie sztywniejsze? Poliuretan tylko od czego bo dedykowanego do mk2 1.8 chyba nie ma?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz paź 26, 2014 15:24

Vibra Technics, znana i cieniona w anglii marka, nie widziałem jeszcze żeby ktoś coś złego na nie napisał i wszyscy chwalą. Osobiście nie testowałem, trochę za drogie, wybrałem tańszą alternatywę sztywnej przedniej poduszki, foto na profilu fb w podpisie, wkrótce zrobię test drogowy.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz paź 26, 2014 15:41

lepiej było spinkę zrobić od góry łapy(jeżeli poduszka wyciągnie się o ileś mm to całość opiera się o ten zderzak), ja sobie robię + amortyzator. Teraz mi na nowej orginalnej poduszce z mk2 16V silnik prawie spod maski wyskakuje przy bucie.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz paź 26, 2014 18:22

poduszki od 1.3 do 1.8 sa takie same , bez różńicy dwie olejowe jedna gumowa , jak poliuretan chcesz zastwosować to kupuje sie walec idziesz do tokarza on ci docina wycina toczy aby założyć myśle że jedna podpasowała by bez przeróbek ale reszta trzeba by cos było modzić .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » ndz paź 26, 2014 21:00

ADi997 pisze:Vibra Technics, znana i cieniona w anglii marka, nie widziałem jeszcze żeby ktoś coś złego na nie napisał i wszyscy chwalą. Osobiście nie testowałem, trochę za drogie, wybrałem tańszą alternatywę sztywnej przedniej poduszki, foto na profilu fb w podpisie, wkrótce zrobię test drogowy.
z tą poduszka moga byc roblemy ze stukowcami



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » czw paź 30, 2014 14:07

Panowie mam problem z przepływką.

Wyskakuje mi błąd na Vag' u 16486 Przepływomierz - za niskie napięcie oraz w blokach danych przepływ jest 0.0 g/s na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem. Podmieniłem przepływomierz na sprawny i jest to samo. Sprawdziłem ciągłość przewodów miernikiem do Ecu i Pin 3, 4 i 5 do Ecu jest. Nie wiem za co odpowiada pin 2 ( żołto- niebieski) wg schematu który mam, idzie on w wiązke przewodów komory silnika.

Prosiłbym o pomoc



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » czw paź 30, 2014 15:29

czaro96 pisze:Panowie mam problem z przepływką.

Wyskakuje mi błąd na Vag' u 16486 Przepływomierz - za niskie napięcie oraz w blokach danych przepływ jest 0.0 g/s na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem. Podmieniłem przepływomierz na sprawny i jest to samo. Sprawdziłem ciągłość przewodów miernikiem do Ecu i Pin 3, 4 i 5 do Ecu jest. Nie wiem za co odpowiada pin 2 ( żołto- niebieski) wg schematu który mam, idzie on w wiązke przewodów komory silnika.

Prosiłbym o pomoc
niebiesko- żółty po bezpieczniku jest zasilaniem po zapłonie, idzie do komory ponieważ tam się łaczy również z niebiesko żółtym od lambdy itp.



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » czw paź 30, 2014 17:05

Ok :) A gdzie jest znajduje się bezpiecznik? Bo wygląda że chyba nie mam tam zasilania.



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » czw paź 30, 2014 17:46

masz tutaj na przykładzie schematu z auq, poprostu obie te rzeczy są na wspólnym bezpieczniku, nie pamiętam już jakim, najlepiej jak pójdziesz po tym kablu i znajdziesz jego koniec
Obrazek



czaro96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 20, 2011 09:52

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaro96 » czw paź 30, 2014 19:58

A mogę np. dać na 2 pin przepływki +12V z innego przewodu? Dziwne z tą lambdą bo nie mam żądnego błędu na Vagu.



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » czw paź 30, 2014 22:38

teoretycznie na tym przewodzie pojawia się 12v poprzez ten rpzekaźnik co odpala pompe paliwa, wtryski itp. Jak podłączyć po "zapłonie" to nie będzie źle



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » sob lis 01, 2014 13:25

Szybkie pytanie.
W moim mk2 siedzi 1.8T, licznik mam z mk3 VR6, jak ogarnąć obrotomierz żeby dobrze pokzywał?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości