Strona 116 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz paź 19, 2014 16:25
autor: ADi997
slawko333 pisze:potrzebuje skany z elsy rozpiski pinow ecu silnika 1,8 t aum octavia 2000r
Ratuje Cie schemat AUM z golfa 4 bo w skodzie brakuje mi chyba jakiś plików i się nie otwierają ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 19:15
autor: pinczi
Siema. Mam pytanie. Jestem w trakcie remontu silnika 1.8T APY z S3 calutki rozebrany i składany na nowo. a konkretniej to rozwiert bloku pod kute tloki 82.5, kute korby, centralny intercooler, wydech, tip z kwasówki, wtryski 525cc bosch, pompa paliwa walbro 255, wałki ADR, turbina hybrydowa oryginalna K04, wiecie moze jaką moc można uzyskac na takim setupie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 19:19
autor: RasPL
jakie tłoki bo że kute nie mówi nic, jaki stopien sprezania ile cisnienia da to turbo ?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 19:25
autor: pinczi
Tłoki wossnera 8,5:1 korby techno5. turbo maksymalnie ma dmuchnąć 1,6-1,7 i do odcinki przytrzymać okolice 1,45-1,5 (wymiana koła kompresji na kute i wirnika wydechowego)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 21:34
autor: driVWer
Panowie czy jest jakaś różnica między przepływomierzem 06A906461M a przepływomierzem z dołożoną literką X na końcu czyli: 06A906461MX

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 21:57
autor: ADi997
driVWer pisze:Panowie czy jest jakaś różnica między przepływomierzem 06A906461M a przepływomierzem z dołożoną literką X na końcu czyli: 06A906461MX
X na końcu oznacza wymianę, oddajesz swój .....M a dostajesz .....MX i jest trochę taniej.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 22:51
autor: S.
Tu akurat schemat do leona AUQ 2003, ale chyba większych zmian względem 2000r nie było... A AUM i AUQ to to samo....
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 23:00
autor: driVWer
ADi997, czyli wychodzi na to ze jezeli szukam takiej przeplywki uxywanej to lepiej sie zainteresowac ta z koncowka MX bo bedzie "swiezsza"

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn paź 20, 2014 23:01
autor: S.
pinczi pisze:turbina hybrydowa oryginalna K04, wiecie moze jaką moc można uzyskac na takim setupie?
chyba nie ma sensu kuć i wiercić docelowo pod hybryde K04....

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt paź 21, 2014 00:03
autor: ADi997
driVWer pisze:ADi997, czyli wychodzi na to ze jezeli szukam takiej przeplywki uxywanej to lepiej sie zainteresowac ta z koncowka MX bo bedzie "swiezsza"
Ogólnie nie polecał bym kupowania używanej przepływki. Nie jestem do końca pewien ale te z Xem są regenerowane przez producenta. Jak do swojego kupowałem kilka lat temu w aso to oddałem starą i dostałem właśnie taką regenerowaną.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt paź 21, 2014 18:07
autor: pinczi
Silnik jest zakuwany tylko dlatego że była awaria. Wtrysk sie zawiesił i stopił tłok. Dlatego taka konfiguracja.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 25, 2014 02:13
autor: Cyruss
Panowie patrzac na to ze wielu z was ma dlubane 1.8t moze sie pochwalicie przyspieszeniami do setki? Jestem ciekaw jak to w 1.8t wyglada.. :chytry: 6 sekund przy mocno dlubnietym ?Moze 5? :hmm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 25, 2014 06:11
autor: louderr_88
6,6 przy 234km

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob paź 25, 2014 13:55
autor: Cyruss
louderr_88 pisze:6,6 przy 234km
Ladnie domyslam sie ze wydech przelot i spore fmic siedzi? Wtryski sa zmienione?