Strona 115 z 181
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt wrz 30, 2014 23:18
autor: gentki
S. pisze:gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów
Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?
gentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz
Pozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnął
Abf poszedł do Tczewa. Kurde no sam nie wiem co jest problemem, czujniki pozmieniałem itp działają a kontrolka jak świeciła tak dalej się świeci...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 01, 2014 13:01
autor: S.
Moze cisnienie rzeczywiscie slabe?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 01, 2014 13:22
autor: gentki
jak czujnik rozwiera po odpaleniu to chyba jest ok, oczywiście ten niskiego ciśnienia. Fakt do podstawy filtra dołożona została podstawka aby można było założyć dwa dodatkowe czujniki temperatury
http://fmic.pl/podstawki-pod-filtr/1056 ... tatem.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale to raczej nie robiło by problemu.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn paź 06, 2014 23:41
autor: czaro96
Witam Panowie
Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?
Z góry dzięki
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 07, 2014 00:28
autor: ADi997
czaro96 pisze:Witam Panowie
Mam taki problem że po swapie z 1.6 AEH na 1.8T AUM nie działa obrotomierz i pika kontrolka oleju :/ Zegary zostały z 1.6 i są bez Can a sterownik silnika z 1.8t aum idzie po Can podobno. Jak to podłączyć?
Z góry dzięki
Sygnał obrotów z wtyku T121 sterownika AUM pin 37 zielono brązowy przewód do niebieskiego wtyku T32 w liczniku pin 11
Sprawdź miernikiem czy masz przejście z czujnika oleju do niebieskiego wtyku w liczniku T32 na pin 10
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 07, 2014 08:08
autor: czaro96
I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 07, 2014 19:51
autor: ADi997
czaro96 pisze:I zadziała to jeśli nawet moje zegary są bez can? Podłączałem obrotomierz wg tego i nie działa niestety :/
Oprócz cana są też analogowe sygnały dla obrotomierza, prędkościomierza, lampka epc i zużycia paliwa.
U mnie działa z zegarami z corrado i wielu osobą na forum też z różnymi licznikami mk1, mk2 i mk3 bez problemu. Na pewno masz wszystko dobrze podpięte ??
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 07, 2014 20:25
autor: czaro96
Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: wt paź 07, 2014 22:26
autor: ADi997
czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob paź 18, 2014 16:30
autor: slawko333
potrzebuje skany z elsy rozpiski pinow ecu silnika 1,8 t aum octavia 2000r, i tez rozpiski pinow streownika wentylatorow z corrado 2,0 16v, 91r, wersja z klima
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 19, 2014 11:06
autor: homer21
Panowie czytam troche o acruator'ze (grucha) i tak przemyślawszy sytuacje wydaje mi się że można by go przerobić co nieco żeby od wyższego ciśnienia puszczał , myślałem o jakiejś sprężynie , Macie jakieś pomysły ?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 19, 2014 14:46
autor: czaro96
ADi997 pisze:czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.
Dzięki wielkie
Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działają
Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 19, 2014 14:51
autor: gentki
czaro96 pisze:ADi997 pisze:czaro96 pisze:Podpięte mam wszystko wg schematu. Podłączałem się pod pin 9 pomarańczowej kostki zielono-brązowy przewód czyli 34 sterownika. Po swapie wszystko mi działa. Prędkościomierz, poziom paliwa, temperatura itd. nie działa jedynie obrotomierz i pikające ciśnienie oleju.
Sprawdź czy fizycznie znajduje się przewód w wiązce z T121/37 do T10/9, jest prawdopodobieństwo, że go tam nie ma i będzie trzeba dodrutować.
Dzięki wielkie
Zamontowałem zegary z Can 920 i poprowadziłem ten przewód i obrotomierz i inne rzeczy działają
Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
dobrze prosto do złącza, szaro biały przewód pewnie.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 19, 2014 15:27
autor: ADi997
czaro96 pisze:
Miałbym jeszcze pytanie bo został mi problem OBD otóż wgl się nie łączy ze sterownikiem Ecu natomiast z airbag, abs łączy się bez problemu. Z tego co wychwyciłem to pin 43 ecu odpowiada za to? I tera musze się podłączyć bezpośrednio pod kostke OBD tym pinem? Dobrze myślę?
Z góry dzięki
Jak masz licznik z canem to podłącz z ECU T121/43 do licznika T32a/5 i z licznika T32/25 do gniazda OBD T16/7
Wtedy będziesz mógł się połączyć z ecu i z licznikiem. Możesz jeszcze podpiąć cana z licznika do obd.