Strona 114 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 24, 2014 09:16
autor: przemal
Ponte999 pisze: Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Na start zmieniłbym na zwykłą DV i sprawdził jak jeździ.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 26, 2014 14:58
autor: GregorzG60
Ponte999 pisze:Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.

Przepływka? Filtr?

Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.

Pozdrawiam

blowa wyrzuć, do 1.8T k03/k04 tylko fabryczny DV daje rade.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 27, 2014 21:06
autor: homer21
No chyba ze coś turbo kręcone :P,

Panowie pytanko, Jeżeli zamontuje walbro 040 pod samochodem a w baku zostanie seryjny smok czyli 0,25bar, Wydoli on ? Golf II moc koło 300km

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 28, 2014 14:20
autor: czaja86
chyba bosch 040 bo walbro to 255

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 28, 2014 18:41
autor: ADi997
homer21 pisze:Panowie pytanko, Jeżeli zamontuje walbro 040 pod samochodem a w baku zostanie seryjny smok czyli 0,25bar, Wydoli on ? Golf II moc koło 300km
Daj bak z mk3 z pompą z VR6 4b

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 29, 2014 19:38
autor: homer21
Znaczy ja chce zostać na tym i dorzucić Walbro255 zewnętrzną i pytanie czy ta w zbiorniku sobie poradzi

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 29, 2014 19:52
autor: _małyTM_
homer21, jak coś to 044 poza bakiem, a 040 w baku

ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 07:52
autor: ADi997
ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło[/quote]
Do Golfa mk2 pasuje wszystko, mam tak u siebie.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 07:53
autor: ADi997
ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło
Do Golfa mk2 pasuje wszystko, mam tak u siebie.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 20:51
autor: gentki
panowie napotkałem problem przy swapie 1.8 auq do golfa mk1 a dokładnie chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju na liczniku. Rozumiem że w autach typu mk1/mk2/mk3 do licznika dobiegają sygnały z dwóch czujników ciśnienia. Jeden z ciśnienia niższego drugi z wyższego a przy mk4 jest tylko jeden czujniku podstawy filtra. Stwierdziłem że aby wszystko razem współpracowało konieczne jest założenie dwóch czujników. Tak też zrobiłem jednak nadal kontrolka miga i niegaśnie. Sprawdzałem czujniki podmieniałem i nadal jest to samo. czujnik niskiego ciśnienia oleju jest "zwarty" dopiero po odpaleniu następuje przerwa w obwodzie, natomiast wysokiego działa na odwrót. Wszystko sprawdzone miernikiem i czujniki tak się zachowują jak powinny, jednak nadal kontrolka nie gaśnie. Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz, a problem z olejem pozostaje. wiązka od licznika do czujników jest ok. Proszę o sugestie co może być przyczyną.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 21:11
autor: homer21
ja mam podpięty tylko ten niskiego ciśńienia i działa musiałem jedynie wkręcić czujnik z mk2 żeby wszystko działało

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 21:17
autor: ADi997
gentki pisze:panowie napotkałem problem przy swapie 1.8 auq do golfa mk1 a dokładnie chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju na liczniku. Rozumiem że w autach typu mk1/mk2/mk3 do licznika dobiegają sygnały z dwóch czujników ciśnienia. Jeden z ciśnienia niższego drugi z wyższego a przy mk4 jest tylko jeden czujniku podstawy filtra. Stwierdziłem że aby wszystko razem współpracowało konieczne jest założenie dwóch czujników. Tak też zrobiłem jednak nadal kontrolka miga i niegaśnie. Sprawdzałem czujniki podmieniałem i nadal jest to samo. czujnik niskiego ciśnienia oleju jest "zwarty" dopiero po odpaleniu następuje przerwa w obwodzie, natomiast wysokiego działa na odwrót. Wszystko sprawdzone miernikiem i czujniki tak się zachowują jak powinny, jednak nadal kontrolka nie gaśnie. Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz, a problem z olejem pozostaje. wiązka od licznika do czujników jest ok. Proszę o sugestie co może być przyczyną.
Oprócz rozwierania i zwierania obwodów sprawdź oporności. Możesz też podłączyć przełącznik między masą a licznikiem i manualnie przełączyć po odpaleniu, może licznik uszkodzony. Niedawno właśnie podłączałem te czujniki pod licznik z corrado i wszystko zadziałało.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 21:39
autor: gentki
właśnie licznik z mk1 wersja z ekonomizerem, trochę rarytas. Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów. Czujniki to już kombinowałem biały-niebieski, biały-brązowy i nic

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 30, 2014 22:30
autor: S.
gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów
Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?
gentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz
Pozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnął ;)