Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr wrz 24, 2014 09:16
Na start zmieniłbym na zwykłą DV i sprawdził jak jeździ.Ponte999 pisze: Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Na start zmieniłbym na zwykłą DV i sprawdził jak jeździ.Ponte999 pisze: Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Ponte999 pisze:Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.
Przepływka? Filtr?
Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.
Pozdrawiam
Daj bak z mk3 z pompą z VR6 4bhomer21 pisze:Panowie pytanko, Jeżeli zamontuje walbro 040 pod samochodem a w baku zostanie seryjny smok czyli 0,25bar, Wydoli on ? Golf II moc koło 300km
Do Golfa mk2 pasuje wszystko, mam tak u siebie.ADi997, sprawdzony temat?
bo jak kojarzę znajomy chciał wrzucać taki bak do jettona i coś nie pasiło
Oprócz rozwierania i zwierania obwodów sprawdź oporności. Możesz też podłączyć przełącznik między masą a licznikiem i manualnie przełączyć po odpaleniu, może licznik uszkodzony. Niedawno właśnie podłączałem te czujniki pod licznik z corrado i wszystko zadziałało.gentki pisze:panowie napotkałem problem przy swapie 1.8 auq do golfa mk1 a dokładnie chodzi o kontrolkę ciśnienia oleju na liczniku. Rozumiem że w autach typu mk1/mk2/mk3 do licznika dobiegają sygnały z dwóch czujników ciśnienia. Jeden z ciśnienia niższego drugi z wyższego a przy mk4 jest tylko jeden czujniku podstawy filtra. Stwierdziłem że aby wszystko razem współpracowało konieczne jest założenie dwóch czujników. Tak też zrobiłem jednak nadal kontrolka miga i niegaśnie. Sprawdzałem czujniki podmieniałem i nadal jest to samo. czujnik niskiego ciśnienia oleju jest "zwarty" dopiero po odpaleniu następuje przerwa w obwodzie, natomiast wysokiego działa na odwrót. Wszystko sprawdzone miernikiem i czujniki tak się zachowują jak powinny, jednak nadal kontrolka nie gaśnie. Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz, a problem z olejem pozostaje. wiązka od licznika do czujników jest ok. Proszę o sugestie co może być przyczyną.
Nie masz gdzieś tego ABFa? może podstawić z niego czujniki?gentki pisze: Dodam że w marcu licznik jeszcze z abf'em współpracował bez problemów
Pozazdroscic, u mnie w mk2 nawet nie drgnąłgentki pisze:Dodam że dawca silnika jest z 2003 roku i teoretycznie obrotomierz nie powinien działać z licznikiem mk1, jednak po podpięciu pinu 37 z ecu działa obrotomierz