Strona 113 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 20, 2014 20:55
autor: RasPL
nie wiem jak czytałem że przeczytałem vacum pompa a nie akumulator :kac: oczywiście nie ma standardowo, może da się jakąś doczepić analogicznie do starych konstrukcji vw.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 21, 2014 15:02
autor: slawko333
wiec moge zostawic ten ori duzy co w nadkolu jest, ale rownie dobrze moglbym zostawic ten oryginalny z 1,8 t co jest na pokrywie zaworow, tylko ze jest mniejszy, ale chyba lepsze to niz wogole bez tego
zaworek zostawic z 1,8 t czy ten ori z corrado ktory jest mniejszy?

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 07:58
autor: jackdaniel1125
slawko333 pisze:
jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P
robiles czy slyszales ze ponoc mozna?
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd

napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdur :bajer:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 18:50
autor: louderr_88
http://www.ebay.com/itm/FOR-A4-PASSAT-B ... 3c&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
czy taki kolektor nada się do agu? pisze ze pod k03s a flansza podobno jest taka sama jak w td04 a właśnie taka turbine planuje założyć , zastanawiam się czy to nie jest do wzdluznego

i co powiecie o tym ?
http://www.ebay.com/itm/BILLET-K04-001- ... 0d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 21:17
autor: czaja86
A czytać nie umie że ten kolektor jest do A4 passat itd czyli wzdłużny ??
Nie wiem skąd Ci się wzięło że flansza K03s i TD04 jest taka sama. TD04 ma coś bardziej pod T28 czy T3 flansze. Jak pod TD04 to raczej trzeba spawać u kogoś przez co i cena raczej ni będzie niska za kolektor.

Mi się obiło o uszy że żeby założyć w 1.8T TD04 to trzeba się przygotować na wydatek około 10.000zł :kac:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 21:47
autor: slawko333
jackdaniel1125 pisze:Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami
z 288 nie jest tak prosto, no a ale dobra niech ci bedzie, ale po co mialem babrac sie w przekladanie piast itd skoro mialem komplet 288

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 22:28
autor: ADi997
jackdaniel1125 pisze:
slawko333 pisze:
jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P
robiles czy slyszales ze ponoc mozna?
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd

napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60
Robiłem i jest to proste.Co ma odsadzenie tarczy jak zmieniasz jarzma i zaciski z tarczami? Przekładałeś piasty? Nie to nie pisz bzdur :bajer:
A czy na pewno jarzma z hebli 288 siadają na zwrotnice z mk2 gti ??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 22:50
autor: louderr_88
nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 22, 2014 23:23
autor: homer21
ładnie ten kolektor wygląda ścianka rury jak żyletka pewnie :P Chinol

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 23, 2014 19:58
autor: S.
louderr_88 pisze:nawet tu wyzej gdzieś było napisane... może nie takie same ale podobne
Obrazek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 23, 2014 20:16
autor: czaja86
Ciekawi mnie jak by się zachowywała turbina TD04 na takim kolektorze skrzynkowym z flanszą T3 czy miało by to wpływ na wstanie turbo i utrzymaniu boostu.

Może ktoś ma zamontowane TD04 na jakiś chiński kolektor i opisze jak to się zgrywa.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 23, 2014 21:03
autor: Ponte999
Panowie mam taki problem. Auto często jak naciskam na gaz zachowuje się jakby nie miało mocy po sekundzie na wciśniętym gazie auto zaczyna gubić muła i normalnie się wkręca na obroty. Czuć jakby dopiero na trójce auto jechało jak należy. Czasami ale rzadko słuchać delikatny strzał z filtra powietrza.

Przepływka? Filtr?

Mam AUM-a w mk2 i staram się jego ogarnąć. Napiszę jeszcze, że mam blow-offa Pro perfekt i nie wiem czy to może być coś związane z nim.

Pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 23, 2014 21:22
autor: S.
Co vag pokazuje?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 23, 2014 21:28
autor: Ponte999
jutro podłączę