Strona 112 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 18, 2014 22:25
autor: slawko333
homer21 pisze: jak zaślepisz ten na niebiesko to pmyśl jak będzie pracować servo i czym będziesz hamował
przeciez napisalem ze mam elektroniczne wspomaganie
homer21 pisze:odcięte podcienie idzie do dv
ok
homer21 pisze:to drugie powinno iść do odmy
ale po co, odme dam na trojniku do pokrywy zaworow i do tego grzybka w tipie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 10:41
autor: GregorzG60
Czujnik doładowania wpinasz przed przepustnicą a za intercoolerem.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 11:18
autor: slawko333
slawko333 pisze:homer21 napisał(a):
to drugie powinno iść do odmy

ale po co, odme dam na trojniku do pokrywy zaworow i do tego grzybka w tipie
jakw koncu poscic ta odme, do kolektora czy do oryginalnego tego grzybka w tipie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 18:24
autor: S.
slawko333 pisze:jakw koncu poscic ta odme, do kolektora czy do oryginalnego tego grzybka w tipie
Masz dwie odmy, z bloku silnika i z pokrywy zaworów... Albo dajesz OCT i do grzybka albo bezpośrednio do grzybka ;)
GregorzG60 pisze:Czujnik doładowania wpinasz przed przepustnicą a za intercoolerem.
Czyli co, wpięty w kolektor ssący bedzie pokazywał głupoty? ;) Chyba nie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 19:46
autor: Mr Coffee
Z czujnikiem doładowania to najprościej przeciąć przewód podciśnienia co idzie do DV i tam wstawić trójnik i po problemie ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 20:46
autor: slawko333
wpiety czujnik w kolektor bedzie pokazywal podcisnienie w momecie puszczenia gazu, w momencie gazu pokaze doladowanie, dobrze mysle? :helm:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 20:52
autor: gentki
na wolnych chyba ok -0.7 będzie pokazywał

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 21:02
autor: slawko333
czyli jesli omine akumulator podcisnienia i wepne przewod podcisnienia bezposrednio w sterowanie nawiewow to przy dluzszej jezdzie na gazie braknie podcienienia dla sterowania nawiewami, tak samo mialoby sie to do serva? gaz w spod jednoczesne nacisniecie hamulca i brak hamulcow bo braknie podcisnienia?


na forum tt wyczytalem ze po usunieciu sai i n249 i n112 warto te zaworki zostawic wpiete w wiazke zeby niewywalo bledow

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 22:02
autor: RasPL
jak serwo i zawór szczelne to bedzie podcisnienie w nim.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 19, 2014 22:15
autor: homer21
on ma elektryczne wsp hebli, Powiem CI ja mam agu ale evap usunąłem ale tak jak piszesz wrzuciłem go w podszybie tam zobie żyje i co najważniejsze nie widac go , czasami oporniki nie pomagają

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 20, 2014 15:33
autor: RasPL
czy wspomaganie hebli czy sterowanie nawiewami to jak zawór zwrotny szczelny nie ma opcji by zabrakło podcisnienia. Pozatym jechać na booscie i jednoczesnie hamować to trzeba mieć dużo $$$ na wymiany tarcz i klocków.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 20, 2014 19:08
autor: slawko333
ale przyspieszajac jednostajnie przez dluzszy czas i w tym czasie zmieniam nadmuch, to braknie podcisnienia i bede musial poczekac na luz albo puscic nge z gazu :helm: ,
dlatego chyba raczej zostawienie ori akumulatora podcisnienia ma sens, w corrado podcisnienie jest do nawiewow i jeszcze jeden wezyk wchodzil do zegarow, i akumulator oryginalnie jest

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 20, 2014 19:19
autor: RasPL
po to jest by nie zabrakło podcisnienia no chyba że jedziesz na doładowaniu dłuższy czas i bawisz się klimą to zabraknie :helm: masz vacum pompe to ją zostaw.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 20, 2014 20:10
autor: slawko333
skad vacum pompa w 1,8 t?