Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » czw wrz 18, 2014 22:25

homer21 pisze: jak zaślepisz ten na niebiesko to pmyśl jak będzie pracować servo i czym będziesz hamował
przeciez napisalem ze mam elektroniczne wspomaganie
homer21 pisze:odcięte podcienie idzie do dv
ok
homer21 pisze:to drugie powinno iść do odmy
ale po co, odme dam na trojniku do pokrywy zaworow i do tego grzybka w tipie



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pt wrz 19, 2014 10:41

Czujnik doładowania wpinasz przed przepustnicą a za intercoolerem.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt wrz 19, 2014 11:18

slawko333 pisze:homer21 napisał(a):
to drugie powinno iść do odmy

ale po co, odme dam na trojniku do pokrywy zaworow i do tego grzybka w tipie
jakw koncu poscic ta odme, do kolektora czy do oryginalnego tego grzybka w tipie



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt wrz 19, 2014 18:24

slawko333 pisze:jakw koncu poscic ta odme, do kolektora czy do oryginalnego tego grzybka w tipie
Masz dwie odmy, z bloku silnika i z pokrywy zaworów... Albo dajesz OCT i do grzybka albo bezpośrednio do grzybka ;)
GregorzG60 pisze:Czujnik doładowania wpinasz przed przepustnicą a za intercoolerem.
Czyli co, wpięty w kolektor ssący bedzie pokazywał głupoty? ;) Chyba nie



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » pt wrz 19, 2014 19:46

Z czujnikiem doładowania to najprościej przeciąć przewód podciśnienia co idzie do DV i tam wstawić trójnik i po problemie ;)



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt wrz 19, 2014 20:46

wpiety czujnik w kolektor bedzie pokazywal podcisnienie w momecie puszczenia gazu, w momencie gazu pokaze doladowanie, dobrze mysle? :helm:



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pt wrz 19, 2014 20:52

na wolnych chyba ok -0.7 będzie pokazywał



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt wrz 19, 2014 21:02

czyli jesli omine akumulator podcisnienia i wepne przewod podcisnienia bezposrednio w sterowanie nawiewow to przy dluzszej jezdzie na gazie braknie podcienienia dla sterowania nawiewami, tak samo mialoby sie to do serva? gaz w spod jednoczesne nacisniecie hamulca i brak hamulcow bo braknie podcisnienia?


na forum tt wyczytalem ze po usunieciu sai i n249 i n112 warto te zaworki zostawic wpiete w wiazke zeby niewywalo bledow



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt wrz 19, 2014 22:02

jak serwo i zawór szczelne to bedzie podcisnienie w nim.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt wrz 19, 2014 22:15

on ma elektryczne wsp hebli, Powiem CI ja mam agu ale evap usunąłem ale tak jak piszesz wrzuciłem go w podszybie tam zobie żyje i co najważniejsze nie widac go , czasami oporniki nie pomagają


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob wrz 20, 2014 15:33

czy wspomaganie hebli czy sterowanie nawiewami to jak zawór zwrotny szczelny nie ma opcji by zabrakło podcisnienia. Pozatym jechać na booscie i jednoczesnie hamować to trzeba mieć dużo $$$ na wymiany tarcz i klocków.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » sob wrz 20, 2014 19:08

ale przyspieszajac jednostajnie przez dluzszy czas i w tym czasie zmieniam nadmuch, to braknie podcisnienia i bede musial poczekac na luz albo puscic nge z gazu :helm: ,
dlatego chyba raczej zostawienie ori akumulatora podcisnienia ma sens, w corrado podcisnienie jest do nawiewow i jeszcze jeden wezyk wchodzil do zegarow, i akumulator oryginalnie jest



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob wrz 20, 2014 19:19

po to jest by nie zabrakło podcisnienia no chyba że jedziesz na doładowaniu dłuższy czas i bawisz się klimą to zabraknie :helm: masz vacum pompe to ją zostaw.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » sob wrz 20, 2014 20:10

skad vacum pompa w 1,8 t?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości