Strona 111 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 21:03
autor: slawko333
zalozylem zabieraki od mk3 tdi, krotka polos ma luz jak powinna miec, a dluga niema wogole, no moze z 1mm, zwrotnice sa z mk3 gti, wahacze tez, i polosie rowniez, wczesniej te polosie i wahacze jezdzily w corado g60 i nic sie niedzialo, boje sie ze sie przegub wewn rozsypie, polosie z 16v niebeda bo sa jeszcze krotsze, moze polos ze zwyklego mk2 podejdzie i bedzie o ten ok 1cm krotsza

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 22:23
autor: S.
Po co do corrado pchać zwrotnice, wachacze i reszte z mk3? To wszystko siada na fantach z Corrado. Włącznie z półosiami.
Wsadzałem AGU do mk3, wszystko siadło bez problemu.
U siebie w mk2 mam AUQ, również poszło gładko.
Wszystko ma tyle luzu ile przy fabrycznych silnikach.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 22:28
autor: slawko333
a chociazby po to zeby zalozyc hamulce 288 i fele 5x100
wsadzales agu do mk3 ale do jakiego?zwykle czy gti? w mk2 zapewne do najprostszej wersji, czy polosie mogly ci podejsc, z 16v lub lub g60 juz by ci niepodeszly bo sa krotsze, i czy skrzynie zostawiales w tym mk2 ori czy z 1,8 t?

edit
zakladajac skrzynie 02A zostawiles polosie z 020? niedziwne ze przeguby ci sie posypaly

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 07:57
autor: jackdaniel1125
Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 10:40
autor: RasPL
zwrotnice i tak sa takie same czy to corrado czy mk3, inne są wachacze w mk3 gti 16V i vr6 względem reszty wersji mk3 ( nie wiem jak to w TDI wygląda).
Co do polosi 020, mam dwa komplety, z 1.8 8V skrzynia ATH i 1.8 16V skrzynia 2Y i są równe.
Po przykreceniu ich do skrzyni 02A luz jest około 1cm na obu. Całość siedzi w mk2 na saniach mk3, wachacze mk2.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 17:40
autor: michal_m18
S., chciałem podłaczyć przez przekaźnik 428, tak jak ma to miejsce fabrycznie. Napięcie dochodzi do przekaźnika, jednak nie puszcza go dalej... właśnie na tą wtyczkę o której mówisz.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 17:59
autor: jackdaniel1125
U mnie przy przeróbce na 5 x100 był inny sworzeń dla tego przeprasowałem piaste ale koniec OT

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 18:23
autor: S.
michal_m18 pisze:S., chciałem podłaczyć przez przekaźnik 428, tak jak ma to miejsce fabrycznie. Napięcie dochodzi do przekaźnika, jednak nie puszcza go dalej... właśnie na tą wtyczkę o której mówisz.
Ale na tą wtyczke o której mówie podajesz plus czy czekasz aż plus sie tam pojawi?
slawko333 pisze:wsadzales agu do mk3 ale do jakiego?zwykle czy gti? w mk2 zapewne do najprostszej wersji, czy polosie mogly ci podejsc, z 16v lub lub g60 juz by ci niepodeszly bo sa krotsze, i czy skrzynie zostawiales w tym mk2 ori czy z 1,8 t?
AGU zastąpiło 2E w mk3 GTI edition ;)
Do mk2 wsadzałem zamiast RPka, półosie z RP siadły prawidłowo ;) Skrzynia oczywiście z 1.8T 5b.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 18:45
autor: michal_m18
Czekam aż PLUS sam się pojawi, tzn. Przekaźnik "puści" napięcie dalej.

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 21:11
autor: slawko333
jackdaniel1125 pisze:Żeby założyć 5x100 nie trzeba zmienić wachaczy ze zwrotnicami :P Wyciągasz piastę wprasowujesz w zwrotnice od golfa , zakładasz tarcze jarzmo zacisk i po robocie.Trzeba pamiętać oczywiście o nowym łożysku ale o ty to chyba nie musze pisać :P
robiles czy slyszales ze ponoc mozna?
otoz nie jest to takei proste, tarcza 5x100 ma inne odsadzenie, trzeba by bylo kombinowac z tarczami z passata przed 91r itd
mialem komplet 288 ze zwrotnicami, polosiami, wahaczami to zalozylem po co utrudniac sobie zycie z przekladkami piast doborem tarcz itd

napisze prosciej; sanie corrado(wymiary to samo co mk2 i mk3) wahacze, zwrotnice, polosie mk3 gti, skrzynia ori 1,8t na zabierakach z mk3 tdi, krotka polos ma luz, dluga nie ma,
polosie ori z tego corrado sa zbyt krotkie, czyli najlepsza bylaby polos miedzy corrado a mk3 gti, i chyba polos z mk2 np 1,8 8v bylaby najlepsza, krotsza od gti a dluzsza od corrado/mk2 g60

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 17, 2014 22:24
autor: ADi997
michal_m18 pisze:Czekam aż PLUS sam się pojawi, tzn. Przekaźnik "puści" napięcie dalej.
Żeby styki przekaźnika się zwarły musisz mieć + i - na cewce przekaźnika, najwyraźniej któregoś brakuje u Ciebie. Multimetr w rękę i sprawdzaj ze schematem co jest nie tak.

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 18, 2014 00:13
autor: Filip954
Mam pytanie odnośnie osłony koła zamachowego, wyciolem sobie osłonę, ale jak ja założę to nie mogę przekręcić tych dwóch śrub miski olejowej od strony skrzyni, czy bez tej osłony może coś się stać ze sprzęgłem? Silnik BAM, skrzynia 5b, wiadomo jakie jest dojście do tych dwóch śrub...

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 18, 2014 21:06
autor: slawko333
uswalem sai i reszte rurek jak w tym temacie http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... VAP-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko do konca niejest tam wszystko opisane, co podlaczyc do dv?
Obrazek

evapu narazie niebede usuwal, wiec musze podlaczyc ten przewod z turba tak jak zaznaczylem na czerwono? a jesli kiedys usune evap to wtedy ten przewod z turba zalpepic?
nie stosujac oil catch tank podlaczyc jak na zolto?
ten krociec chce zaslepic(zaznaczony na niebiesko)
Obrazek

podcisnienie potrzebuje jedynie do sterowania nadmuchem(wspomaganie hamulca mam elektroniczne)
chcialbym uzyc do tego jednego z tych
Obrazek
wpiac sie bezposrednio do sterowania nawiewami czy wskazane byloby podpiecie akumulatora podcisnienia?

gdzie wpiac sie do czujnika doladowania?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 18, 2014 22:12
autor: homer21
do dv podciśnienie z kolektora , tak zaślepić, jak zaślepisz ten na niebiesko to pmyśl jak będzie pracować servo i czym będziesz hamował , odcięte podcienie idzie do dv , to drugie powinno iść do odmy ,