Strona 110 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 09, 2014 22:42
autor: ADi997
luka828 pisze:Czyli teoretycznie da radę użyć głowicy od AGU/AEB do AWT/AUQ, po jakiś przeróbkach?
Lepiej nie kombinuj, szukaj takiej głowy jakiej potrzebujesz. Do AGU/AEB potrzebujesz kolektor na szerokim kanale, dasz kolektor to wtryski Ci nie siądą w gniazdach, szkoda zachodu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 09, 2014 23:00
autor: homer21
Dokładnie jak pisze ADi997

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 12, 2014 00:05
autor: Ponte999
Panowie nie chcę wkładać k04 ale cały czas mnie korci aby zrobić z mojej k03s hybrydę bo jest w stanie idealnym. Teraz pytanie do jakiej mocy taka hybryda może podejść? i czy są jakieś sensowne firmy gdzie można ją wysłać? Pozdrawiam

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 08:05
autor: spawacz
270-280 max, ale nie pchal bym sie w takie imprezy. Szukaj TD04-hl , bedzie tanio i dobrze.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 12:41
autor: S.
Dokładnie. Widziałem, gdzieś A4 1.8T na TD04-16 i pluło coś ponad 300ps...... K04 to taki półśrodek.....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 13:37
autor: jawor87
a jest ktoś z was napisać ilo +- koszt przejścia na takie td04. interesują mnie ceny kolektora,dp,tipa bez samej turbiny bo to wiadomo,kto co za ile wyrwie.u mnie obecnie k03sh siedzi,auto zapina fajnie ale trzeba myśleć już o przyszłym sezonie :bajer:

Ponte999, jeżeli chcesz dam CI namiar do typka co mi robił i jestem mega zadowolony,obecnie dmucha do 6500obr 1,25bara

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 15:05
autor: S.
Nie da sie jednoznacznie określić ceny "przejscia na TD04"
Gotowego kolektora nie kupisz, chyba że T3, szpilki sie pokrywają, kształt kanału jednak inny.
DP,TIP to wszystko raczej custom.
Linie płynów to samo
Generalnie zależy jakie masz zaplecze, umiejętności, warunki do modów.
Mnie to może wyjść 500/600 pln, jedynie za materiały, spawarki mam, narzędzia mam, kanał też.
W twoim wypadku może to być już 2500 bo bedziesz komuś zlecał.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 16:15
autor: jawor87
domyślam się że custom tip i dp. myślałem że ktoś coś napomknie np ile u niego to kosztowało.
Ciekaw byłem właśnie czy kolektor jest jakis gotowiec do nabycia,a jeżeli nie,czyli jak ppiszesz to sam baran bedzie kosztował z 1kpln
robie na warsztacie i generalnie mechanike ogarniam sobie sam,więc o to się nie boje.
wiadomo dolot wydech kosztuje u kogoś,ale też przechodząc na inne Turbo swoje sie sprzedaje i zawsze część wraca do ręki.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 14, 2014 18:21
autor: S.
Flansza TD04 jest bardzo podobna do T3, pokrywa sie rozstaw szpilek ale znów kanał jest innego kształtu....

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 15, 2014 19:43
autor: michal_m18
Mam problem z instalacja podczas swap'a 1.8t bam do mk2. Dokładnie chodzi o przekaźnik 428 (w komorze silnika)... dysponuje ktoś może opisem tego przekaźnika. U mnie napięcie dochodzi do przekaźnika, ale już na cewki (duża wtyczka z jednym kablem) prąd nie idzie. Może ktoś opisać zasadę działania tego ustrojstwa?? :)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 15, 2014 22:50
autor: luka828
Panowie, wymieniam moje k03 na inne k03 i zauważyłem że w tym nowym waestgate ma dodatkowy otwór z boku. Wiecie może gdzie to podłączyć? Jest taki sam jak ten na górze gruszki, tylko że bez wężyka.

Obrazek


czerwony kolor to ten otwór, który nie wiem do czego służy
a niebieski normalnie podłączyłem jak przy mojej poprzedniej turbinie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 13:41
autor: jawor87
Jeszcze takiej gruszki nie widzialem w k03:) o co tam chodzi

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 17:03
autor: luka828
turbo z cordoby o takim numerze: 06a 145 704 k

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: wt wrz 16, 2014 17:53
autor: S.
michal_m18 pisze:Mam problem z instalacja podczas swap'a 1.8t bam do mk2. Dokładnie chodzi o przekaźnik 428 (w komorze silnika)... dysponuje ktoś może opisem tego przekaźnika. U mnie napięcie dochodzi do przekaźnika, ale już na cewki (duża wtyczka z jednym kablem) prąd nie idzie. Może ktoś opisać zasadę działania tego ustrojstwa?? :)
Szukaj kabla fioletowo-czarnego, duża wtyczka z jednym kablem ;) Tam podaj plus i odpali.