Strona 108 z 181

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 03, 2014 20:23
autor: ADi997
luka828 pisze:sorki, ale nadal nie rozumiem co masz na myśli? :? wszystko dokręcić na maksa?
OK, nie ważne.

Flansza DP do turbo 40Nm
Lambda 50Nm
Kolektor do głowicy 25Nm
Turbo do kolektora 30Nm
Zasilanie olejem 30Nm
Powrót oleju 10Nm (wszystkie 4)
Zasilanie i powrót płynu 35Nm

Powodzenia.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: śr wrz 03, 2014 20:34
autor: luka828
O to mi chodziło, wielkie dzięki :D

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 04, 2014 19:00
autor: Dawit000
Może ktoś podrzucić jakie półosie bd potrzebował do golfika??

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 04, 2014 19:57
autor: S.
Nie ma P&P, tylko custom.
Już widze jak dokręcasz wszystkie śruby odpowiednim momentem używając pewno jakiś lipnych przedłużek ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 04, 2014 20:45
autor: luka828
Czyli dokręcanie z momentem to często ściema? Nie ma to takiego dużego wpływu w takim przypadku?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 04, 2014 21:00
autor: S.
Może nie ściema, ale są przypadki że bez klucza nie podchodź. W tym wypadku ścieranie sie z dokręcaniem tych wszystkich elementów danym momentem nie ma sensu.
Tym bardziej używając lipnych, długich przedłużek pomiar zazwyczaj jest przekłamany.
Po prostu "z wyczuciem"

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: czw wrz 04, 2014 21:42
autor: luka828
W sumie tak się domyślałem ale wolałem się upewnić. Faktycznie jak klucz ma takie długie i lipne ramię czyt. jakaś badziewna stal, to wtedy tego pożądanego momentu sie nie uzyska.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 05, 2014 21:47
autor: slawko333
bede robil wdech, tylo niewiem jaki 55mm czy 60mm? oryginalnie downpipe w 1,8t jest 50mm, caly wydech w corrado oryginalnie bylo 55mm, wiec moze juz przy tym zostac? w corku za tlumikiem srodkowym sa jeszcze dwa, ten duzy pod kanapa co jest mysle wywalic zostawic tylko srodkowy i ostatni, moc bedzie ok 210km

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 05, 2014 22:17
autor: S.
Ja w AUQ z leona miałem DP..... 45mm po zewnętrznej!!! Oryginalny, nigdy nie rzeźbiony.
Ja mam DP 2.5", reszta wydechu 57mm po zewnętrznej na jednym tłumiku końcowym z GTI 16V i jest naprawde zadziwiająco cicho! Myślałem że będzie darł ryja ale nic z tych rzeczy.

Myśle że te 55mm bez restrykcji po drodze w zupełności starczy do 210km.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pt wrz 05, 2014 23:01
autor: homer21
Pany co to moze być zwiękzyłem cisnienie do 1,1 bar dawka zwiększona, odcina mi 0d 2,5-4,5 tys jak gaz do dechy od dołu

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 06, 2014 09:45
autor: ADi997
homer21 pisze:Pany co to moze być zwiękzyłem cisnienie do 1,1 bar dawka zwiększona, odcina mi 0d 2,5-4,5 tys jak gaz do dechy od dołu
Wrzuć jakiegoś soundtracka, może komuś się coś skojarzy.
Sprawdzałeś już tego AFRa ?? Jeśli nie brakuje mu paliwa a komp nie wywala żadnych błędów to najprawdopodobniej cewka powoli pada.
Przysłuchaj się na wolnych obrotach przy wydechu czy co jakiś czas nie wypada zapłon. A jak mu dasz tak z 60-70% na gaz to nie odcina ??? Auto pomodzone to trudniej będzie z diagnostyką.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 06, 2014 19:35
autor: homer21
jak daje tak 50% gazu nie odcina wydaje mi sie że wypada zapłon, no narazie ze strojenia nici bo sie po prostu nie da , caly czas rwie , no i ostatnio analizując mape , postanowiłem zmienic wtryki na większe bo te juz za małe, Ogólnie troche bawiłem się ciśnieniem i zuważyłem ze z małego k03 mozna wyciągnąć 2 bary :p ale sa duże spadki, afr w granicach 13,5-14

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 06, 2014 21:05
autor: ADi997
homer21 pisze:jak daje tak 50% gazu nie odcina wydaje mi sie że wypada zapłon, no narazie ze strojenia nici bo sie po prostu nie da , caly czas rwie , no i ostatnio analizując mape , postanowiłem zmienic wtryki na większe bo te juz za małe, Ogólnie troche bawiłem się ciśnieniem i zuważyłem ze z małego k03 mozna wyciągnąć 2 bary :p ale sa duże spadki, afr w granicach 13,5-14
2 bary bezwzględnego ciśnienia przez chwile pewnie da radę.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 07, 2014 10:15
autor: homer21
problem wypadającego zapłonu rozwiązany winne były cewki :D