Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr wrz 03, 2014 20:23

luka828 pisze:sorki, ale nadal nie rozumiem co masz na myśli? :? wszystko dokręcić na maksa?
OK, nie ważne.

Flansza DP do turbo 40Nm
Lambda 50Nm
Kolektor do głowicy 25Nm
Turbo do kolektora 30Nm
Zasilanie olejem 30Nm
Powrót oleju 10Nm (wszystkie 4)
Zasilanie i powrót płynu 35Nm

Powodzenia.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
luka828
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: luka828 » śr wrz 03, 2014 20:34

O to mi chodziło, wielkie dzięki :D


Obrazek

Dawit000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz paź 28, 2012 12:43

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dawit000 » czw wrz 04, 2014 19:00

Może ktoś podrzucić jakie półosie bd potrzebował do golfika??



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » czw wrz 04, 2014 19:57

Nie ma P&P, tylko custom.
Już widze jak dokręcasz wszystkie śruby odpowiednim momentem używając pewno jakiś lipnych przedłużek ;)



Awatar użytkownika
luka828
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: luka828 » czw wrz 04, 2014 20:45

Czyli dokręcanie z momentem to często ściema? Nie ma to takiego dużego wpływu w takim przypadku?


Obrazek

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » czw wrz 04, 2014 21:00

Może nie ściema, ale są przypadki że bez klucza nie podchodź. W tym wypadku ścieranie sie z dokręcaniem tych wszystkich elementów danym momentem nie ma sensu.
Tym bardziej używając lipnych, długich przedłużek pomiar zazwyczaj jest przekłamany.
Po prostu "z wyczuciem"



Awatar użytkownika
luka828
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: luka828 » czw wrz 04, 2014 21:42

W sumie tak się domyślałem ale wolałem się upewnić. Faktycznie jak klucz ma takie długie i lipne ramię czyt. jakaś badziewna stal, to wtedy tego pożądanego momentu sie nie uzyska.


Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt wrz 05, 2014 21:47

bede robil wdech, tylo niewiem jaki 55mm czy 60mm? oryginalnie downpipe w 1,8t jest 50mm, caly wydech w corrado oryginalnie bylo 55mm, wiec moze juz przy tym zostac? w corku za tlumikiem srodkowym sa jeszcze dwa, ten duzy pod kanapa co jest mysle wywalic zostawic tylko srodkowy i ostatni, moc bedzie ok 210km



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pt wrz 05, 2014 22:17

Ja w AUQ z leona miałem DP..... 45mm po zewnętrznej!!! Oryginalny, nigdy nie rzeźbiony.
Ja mam DP 2.5", reszta wydechu 57mm po zewnętrznej na jednym tłumiku końcowym z GTI 16V i jest naprawde zadziwiająco cicho! Myślałem że będzie darł ryja ale nic z tych rzeczy.

Myśle że te 55mm bez restrykcji po drodze w zupełności starczy do 210km.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt wrz 05, 2014 23:01

Pany co to moze być zwiękzyłem cisnienie do 1,1 bar dawka zwiększona, odcina mi 0d 2,5-4,5 tys jak gaz do dechy od dołu


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob wrz 06, 2014 09:45

homer21 pisze:Pany co to moze być zwiękzyłem cisnienie do 1,1 bar dawka zwiększona, odcina mi 0d 2,5-4,5 tys jak gaz do dechy od dołu
Wrzuć jakiegoś soundtracka, może komuś się coś skojarzy.
Sprawdzałeś już tego AFRa ?? Jeśli nie brakuje mu paliwa a komp nie wywala żadnych błędów to najprawdopodobniej cewka powoli pada.
Przysłuchaj się na wolnych obrotach przy wydechu czy co jakiś czas nie wypada zapłon. A jak mu dasz tak z 60-70% na gaz to nie odcina ??? Auto pomodzone to trudniej będzie z diagnostyką.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » sob wrz 06, 2014 19:35

jak daje tak 50% gazu nie odcina wydaje mi sie że wypada zapłon, no narazie ze strojenia nici bo sie po prostu nie da , caly czas rwie , no i ostatnio analizując mape , postanowiłem zmienic wtryki na większe bo te juz za małe, Ogólnie troche bawiłem się ciśnieniem i zuważyłem ze z małego k03 mozna wyciągnąć 2 bary :p ale sa duże spadki, afr w granicach 13,5-14


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » sob wrz 06, 2014 21:05

homer21 pisze:jak daje tak 50% gazu nie odcina wydaje mi sie że wypada zapłon, no narazie ze strojenia nici bo sie po prostu nie da , caly czas rwie , no i ostatnio analizując mape , postanowiłem zmienic wtryki na większe bo te juz za małe, Ogólnie troche bawiłem się ciśnieniem i zuważyłem ze z małego k03 mozna wyciągnąć 2 bary :p ale sa duże spadki, afr w granicach 13,5-14
2 bary bezwzględnego ciśnienia przez chwile pewnie da radę.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz wrz 07, 2014 10:15

problem wypadającego zapłonu rozwiązany winne były cewki :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości