Strona 103 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 22:25
autor: Fahoo
czaja86, to sobie poproś o log 115 i zobacz jak długo jedzie na tym doładowaniu i skonfrontuj to z wydajnoscia k03s
bezpiecznie sie nie da tego zrobic na tym turbo...poprostu sie zaraz uje-bieprzy takim doładowaniu na górze
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 22:55
autor: marog60
Ponte999 pisze:Witam mam mkII AUM i powoli działam aby dojść w granice 240-250 km . Mam takie pytanie mam pompę paliwa od vr6 i zastanawiam się do jakiej mocy ta pompa wystarczy? Pozdrawiam
wez sobie kup walbro ....
po pierwsze- wystarczy ze sporym zapasem
a po drugie- nowa
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 23:04
autor: Ponte999
to teraz tak chciałbym to ogarnąć w rozsądny sposób i zacząć działać od zaraz.
IC 450x180x65 z fmic.pl z jakimś nowym wydajniejszym rdzeniem już jest zamontowany.
TIP jest
CAI jest
Auto zdrowe seria wyszła 156km/224nm
1. I tak wtryski powiedzmy 440cc od czego pasują są dostępne i pasują p&p?
2. Wydech DP 3" reszta 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych?
3.Pompa od r32?
4.Może hybryda z mojej k03-052 na k04(auto karambol) ?
5. Czy może ta podejdzie
http://allegro.pl/turbina-1-8t-hybryda- ... 53139.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Prosił bym o pomoc bo jak najszybciej chciałbym szukać gratów.
Pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 23:36
autor: Fahoo
karambola tego *#cenzura#* omijaj szerokim łukiem ....spieprzył mi turbo...rozwalił na czesci pierwsze a miał tylko zmienic koło kompresji i wyważyc
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 23:39
autor: S.
W tej cenie kupisz TD05 z EVO.... Ja wiem że to nie podejdzie pod obecny kolektor i przeróbek jest znacznie więcej, ale koncowy efekt wszystko wynagradza.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 23:45
autor: Fahoo
td05 urywa silniki wiec miej to na uwadze
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz sie 24, 2014 23:50
autor: S.
Fahoo pisze:td05 urywa silniki wiec miej to na uwadze
Chodzi Ci o felerne WG?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 07:25
autor: Fahoo
tak a te zewnętrzne też dają du
i po silniczku jak dmuchnie ci 2 bary
podobno td04 niezłe do 300 ps jest...
Rozkminiając temat setupu do 300 ps najsensowniejszym jest kupić kolektor custom z flansza K04 z polepszonymi przepływami dołożyc hybryde Ko4 i się cieszyć z
w miare seryjnego setupu pozbawionego wiekszości awari wystepujących w tzw wydumkach.
Takie jest moje zdanie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 07:35
autor: Fahoo
S., podlinkuj poprawnie aukcje
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 10:06
autor: szpieg
ja bym pozostal przy k03s, wydatek na K04 nie jest współmierny do uzyskanych korzysci
na obecnym setupie dojdziesz do 220-230 KM, a jak zmienisz wtryskiwacze na 380cc z BAM to moze nawet 240-250 wyjdzie na rolkach
pompa od vr6 powinna dać rade, ale mozesz sprawdzic jej wydajnosc dla pewnosci (120 l/h bedzie ok)
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 10:25
autor: driVWer
Skoro temat o dłubaniu w 1.8T to mam pytanie. musze u siebie w AJQ wymienić zawór cisnienia turbiny. U mnie numer tego zaworu to 058906283F. Zastanawia mnie czy jakbym zakupił zaworek z takim samym numerem tylko z inną literą na końcu to by mi to działało. Bo jak na alledrogo wpisze ten numer np z końcową literą C wyskakuje mi w sumie identycznie wyglądający zaworek no ale troche tańszy. Czy musze sztywno się trzymać tego co mam aktualnie założone?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 10:48
autor: szpieg
mówisz o newralgicznym N75:
viewtopic.php?f=72&t=335905&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;
lepiej kupic nowy w ASO bo na uzwanym dlugo nie pojezdzisz
do seryjnego silnika:
058906283F
po programie:
034906283J
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 11:47
autor: ADi997
A jeździ ktoś z Was na chińskim garrecie ??
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pn sie 25, 2014 18:10
autor: Fahoo
szpieg, 034906283J to ten z s3?