Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz sie 24, 2014 22:25

czaja86, to sobie poproś o log 115 i zobacz jak długo jedzie na tym doładowaniu i skonfrontuj to z wydajnoscia k03s
bezpiecznie sie nie da tego zrobic na tym turbo...poprostu sie zaraz uje-bieprzy takim doładowaniu na górze


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » ndz sie 24, 2014 22:55

Ponte999 pisze:Witam mam mkII AUM i powoli działam aby dojść w granice 240-250 km . Mam takie pytanie mam pompę paliwa od vr6 i zastanawiam się do jakiej mocy ta pompa wystarczy? Pozdrawiam
wez sobie kup walbro ....
po pierwsze- wystarczy ze sporym zapasem
a po drugie- nowa



Ponte999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn sie 09, 2010 22:04

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Ponte999 » ndz sie 24, 2014 23:04

to teraz tak chciałbym to ogarnąć w rozsądny sposób i zacząć działać od zaraz.

IC 450x180x65 z fmic.pl z jakimś nowym wydajniejszym rdzeniem już jest zamontowany.
TIP jest
CAI jest
Auto zdrowe seria wyszła 156km/224nm

1. I tak wtryski powiedzmy 440cc od czego pasują są dostępne i pasują p&p?
2. Wydech DP 3" reszta 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych?
3.Pompa od r32?
4.Może hybryda z mojej k03-052 na k04(auto karambol) ?
5. Czy może ta podejdzie http://allegro.pl/turbina-1-8t-hybryda- ... 53139.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Prosił bym o pomoc bo jak najszybciej chciałbym szukać gratów.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz sie 24, 2014 23:36

karambola tego *#cenzura#* omijaj szerokim łukiem ....spieprzył mi turbo...rozwalił na czesci pierwsze a miał tylko zmienic koło kompresji i wyważyc


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz sie 24, 2014 23:39

Ponte999 pisze:5. Czy może ta podejdzie http://allegro.pl/turbina-1-8t-hybryda-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 53139.html ?
W tej cenie kupisz TD05 z EVO.... Ja wiem że to nie podejdzie pod obecny kolektor i przeróbek jest znacznie więcej, ale koncowy efekt wszystko wynagradza.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz sie 24, 2014 23:45

td05 urywa silniki wiec miej to na uwadze :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz sie 24, 2014 23:50

Fahoo pisze:td05 urywa silniki wiec miej to na uwadze
Chodzi Ci o felerne WG? ;)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pn sie 25, 2014 07:25

tak a te zewnętrzne też dają du :ass: i po silniczku jak dmuchnie ci 2 bary
podobno td04 niezłe do 300 ps jest...
Rozkminiając temat setupu do 300 ps najsensowniejszym jest kupić kolektor custom z flansza K04 z polepszonymi przepływami dołożyc hybryde Ko4 i się cieszyć z
w miare seryjnego setupu pozbawionego wiekszości awari wystepujących w tzw wydumkach.
Takie jest moje zdanie.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pn sie 25, 2014 07:35

S., podlinkuj poprawnie aukcje


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pn sie 25, 2014 10:06

ja bym pozostal przy k03s, wydatek na K04 nie jest współmierny do uzyskanych korzysci

na obecnym setupie dojdziesz do 220-230 KM, a jak zmienisz wtryskiwacze na 380cc z BAM to moze nawet 240-250 wyjdzie na rolkach

pompa od vr6 powinna dać rade, ale mozesz sprawdzic jej wydajnosc dla pewnosci (120 l/h bedzie ok)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: driVWer » pn sie 25, 2014 10:25

Skoro temat o dłubaniu w 1.8T to mam pytanie. musze u siebie w AJQ wymienić zawór cisnienia turbiny. U mnie numer tego zaworu to 058906283F. Zastanawia mnie czy jakbym zakupił zaworek z takim samym numerem tylko z inną literą na końcu to by mi to działało. Bo jak na alledrogo wpisze ten numer np z końcową literą C wyskakuje mi w sumie identycznie wyglądający zaworek no ale troche tańszy. Czy musze sztywno się trzymać tego co mam aktualnie założone? :pub:


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pn sie 25, 2014 10:48

mówisz o newralgicznym N75:
viewtopic.php?f=72&t=335905&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;

lepiej kupic nowy w ASO bo na uzwanym dlugo nie pojezdzisz

do seryjnego silnika:
058906283F

po programie:
034906283J


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn sie 25, 2014 11:47

A jeździ ktoś z Was na chińskim garrecie ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » pn sie 25, 2014 18:10

szpieg, 034906283J to ten z s3?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości