Strona 2 z 2

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

: ndz lis 27, 2011 16:36
autor: saker
masz 150
a turbo takie same jak w leonie 180
AUM ma taki sam osprzęt jak 180 tylko jest fabrycznie zamulony na 150
jak sie mysle prosze poprawić

Re: Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

: wt sty 09, 2018 09:40
autor: Zakatek
Mam silniczek 1.8t awu(chyba seria 150km), siedzi tam turbinka k03s. Robilem logi dynamiczne na 2 biegu od 1.5k obr. Z butem do czerwonego pola, na 3-ce to samo. Wyszlo mi ze przy ~4k obrotow mam doladowanie zadane i obecne0.75b. Mozliwe ze mam program, czy moze to byc cos jeszcze?

Robilem te logi, bo turbo miedzy 3k-4k obr. Jakby opuszcza ciśnienie. Mozliwe ze mi przeladowuje i dlatego czuję ze nierowno przyśpiesza. Gdzie szukac przyczyny? Czy uwalony n75 moze powodowac niewielkie przeładowanie 0.75b zamiast 0.6b?

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

: śr sty 10, 2018 18:33
autor: Pastusiak
Może dziurawy dolot? albo sztanga wypracowana przy turbinie? Sprawdź czy się swobodnie porusza i można ją ręką przesunąć.

No i nie chce wprowadzać w błąd ale jak masz turbo K03s to zawsze trochę lepiej pójdzie w górę boost, także może z tego różnica wynika, ale głowy nie daje. Z resztą na takim turbo po programie to i 1 bar może wyjść i 190 koni+ więc chyba niekoniecznie program musi być.

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

: śr sty 10, 2018 20:37
autor: Zakatek
Seryjnie to autko ma 150km i turbinkę K03s. Dlatego się dziwię ze pompuje za dużo. Dolot raczej odpada juz(mam nadzieję) doprowadzilem go do pelnej szczelności - kompresorem sprawdzane. Wywalona pompa sai i te zaworki n112 i n18(chyba). Dv nowy, stary został tylko n75. Sztanga nowa, bo turbika jest nowiusieńka. W sumie to problem pojawił się po wymianie turbiny.

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

: czw sty 11, 2018 17:43
autor: majic
Zakatek, gruszka trzyma cisnienie? Przewod powietrzny do gruszki ( actuatora ) jest szczelny?